miten laihtua?

believe:)

Joo eli mun ois pakko päässä rantakuntoon mut mut miten? Painan 56kg ja tavote olis ainaki se 50kg. Et viittiskö joku antaa muutanan hyvän laihutus vinkin? En voi sitte muutella kauheesti ruokavaliota..Kiitos jo etukätteen!:)

24

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaskuset

No, en kyl tiä, et tarvisko sun laihtuu, mut ruokavalio on kyl tärkeä osa laihdutusta. Siis ei mikään karppaus, mut et söisi kohtuudella. Jos otta sellaisen juoksen joka päivä 200 km, laihdutuksen, missä saa syödä niin paljon kuin haluaa, niin ei laihdu. Ne kalorit, mitkä juoksee pois puolessa tunnissa, voi syödä takas viidessä minuutissa. Mut älä kuitenkaan anorektikoks ruppee, se ei oo terveellistä

• byrdyboiga (aito)

jätät ne sipsit ja kokiksen pois ja tilalle es ja domino-keksit. laihtuu salee hemmetin nopee

• lifemocker

riippuu vähän miten pitkä sä olet...

• believe:)

156-158:)

• kkkkko

Ei se pituus liity mitenkään laihduttamiseen? Samalla tavalla laiha ja läski laihduttavat, ei siihen mitään eri tapoja ole, eri asia onko se sitten kannatettavaa tiputtaa painoa vai ei.
        Aloittaja, en usko että sun täytyy laihduttaa. Ja jos haluat, niin sun pitää safkaa hyvää ruokaa, et voi vain liikkua ja syödä miten lystäät. Ruokavalio on tärkeämpi kuin itse liikunta laihduttaessa.

• lifemocker
        believe:) kirjoitti:

156-158:)

nojoo ehkä sä muutaman kilon voisit pudottaa ruokavaliota muokkaamalla

• lifemocker
        kkkkko kirjoitti:

Ei se pituus liity mitenkään laihduttamiseen? Samalla tavalla laiha ja läski laihduttavat, ei siihen mitään eri tapoja ole, eri asia onko se sitten kannatettavaa tiputtaa painoa vai ei.
        Aloittaja, en usko että sun täytyy laihduttaa. Ja jos haluat, niin sun pitää safkaa hyvää ruokaa, et voi vain liikkua ja syödä miten lystäät. Ruokavalio on tärkeämpi kuin itse liikunta laihduttaessa.

jos sun pituus on 175 ja painat 55 niin olet aika hemmetin paljon erinäköisempi kuin 155/55

lifemocker kirjoitti:

nojoo ehkä sä muutaman kilon voisit pudottaa ruokavaliota muokkaamalla

Kiitos kun kohennat itsetuntoani entisestään..

• lifemocker

Kiitos kun kohennat itsetuntoani entisestään..

sinähän se olet se, joka ei pidä siitä huolta mitä sä syöt ja miten vähän sä liikut, en minä!

lifemocker kirjoitti:

sinähän se olet se, joka ei pidä siitä huolta mitä sä syöt ja miten vähän sä liikut, en minä!

Öö.. 3harkat viikossa tanssi ja syön terveellisesti

• kkkkko
        lifemocker kirjoitti:

jos sun pituus on 175 ja painat 55 niin olet aika hemmetin paljon erinäköisempi kuin 155/55

Joo ja mistäs neiti neropatti tietää mistä massa koostuu? Itse painan paljon enemmän kuin mitä ihmiset olettavat, koska painoni on enimmäkseen lihasta. Silti olen hoikassa kunnossa.
        Tuo paino on aivan normaali tuon pituiselle ja painoiselle, älä vingu siitä sun taktiikasta miinustaa 110 pituudesta, jotta saadaan "oikea" paino.
        Mitä väliä vaikka näyttävät erilaisilta, kun molemmissa tapauksissa ollaan normaalipainossa?

• lifemocker

Öö.. 3harkat viikossa tanssi ja syön terveellisesti

mitkä harkat?

niin yleensä olisi hyvä tietää onko henkilöllä LIHAKSIAKIN vai onko koko paino läskiä.

tätä on vaikea sanoa kun et kerro kaikkea etkä ole kuvaasikaan laittanut

• lifemocker
        kkkkko kirjoitti:

Joo ja mistäs neiti neropatti tietää mistä massa koostuu? Itse painan paljon enemmän kuin mitä ihmiset olettavat, koska painoni on enimmäkseen lihasta. Silti olen hoikassa kunnossa.
        Tuo paino on aivan normaali tuon pituiselle ja painoiselle, älä vingu siitä sun taktiikasta miinustaa 110 pituudesta, jotta saadaan "oikea" paino.
        Mitä väliä vaikka näyttävät erilaisilta, kun molemmissa tapauksissa ollaan normaalipainossa?

minulla kun ei ole kristallipalloa eikä nämä neropatit laita kuviaan niin tällöin pitää ARVATA ja fakta on, että yleensä kun jengillä ei kovinkaan paljon lihaksia ole niin se paino on yleensä jotain muuta kuin lihasta ;)

• kkkkko
        lifemocker kirjoitti:

minulla kun ei ole kristallipalloa eikä nämä neropatit laita kuviaan niin tällöin pitää ARVATA ja fakta on, että yleensä kun jengillä ei kovinkaan paljon lihaksia ole niin se paino on yleensä jotain muuta kuin lihasta ;)

Joo ja edelleen on normipaino tuokin vaikka sanoit että laihduta. Jos et tiedä, älä päde. Ehkäpä näihin ketjuihin voisi jättää vastaamatta kokonaan niin ei tarvitsisi arvailla? ;) ;) ;)
        Ja varmaan olet kuullut, että teini-ikäisellä paino heittelee muutenkin joten on aivan turhaa tulla tänne kysymään onko ok, typerämpää on vielä mennä vastaamaan oman arvauksen perusteella.

• lifemocker
        kkkkko kirjoitti:

Joo ja edelleen on normipaino tuokin vaikka sanoit että laihduta. Jos et tiedä, älä päde. Ehkäpä näihin ketjuihin voisi jättää vastaamatta kokonaan niin ei tarvitsisi arvailla? ;) ;) ;)
        Ja varmaan olet kuullut, että teini-ikäisellä paino heittelee muutenkin joten on aivan turhaa tulla tänne kysymään onko ok, typerämpää on vielä mennä vastaamaan oman arvauksen perusteella.

hyvin vaikea neuvoa jos ei kerrota kaikkea. KUKAAN ei voi tietää eikä antaa asiallisia neuvoja jos aloittaja ei kerro kaikkia faktoja ;)

eli tällöinhän KUKAAN ei voisi vastata yhtään mitään!

• kkkkko
        lifemocker kirjoitti:

hyvin vaikea neuvoa jos ei kerrota kaikkea. KUKAAN ei voi tietää eikä antaa asiallisia neuvoja jos aloittaja ei kerro kaikkia faktoja ;)

eli tällöinhän KUKAAN ei voisi vastata yhtään mitään!

Niin ja miksi pitäisi vastata? Teinit eivät ymmärrä että heidän vanhempansa sanovat jos näyttää siltä että on liikakiloja tai niitä on liian vähän.
        Joten älä vastaa kun et tiedä, sama koskee kaikkia. Ei näihin ketjuihin voi vastata eikä siitä ole mitään hyötyä, nämä keskustelut on samaa tasoa kuin "kelpaisinko tyttöystäväksesi hih?"

• s s
        lifemocker kirjoitti:

mitkä harkat?

niin yleensä olisi hyvä tietää onko henkilöllä LIHAKSIAKIN vai onko koko paino läskiä.

tätä on vaikea sanoa kun et kerro kaikkea etkä ole kuvaasikaan laittanut

Älkää vaan tälle 28 v miehelle Kuopiosta kuvia laittako. Ei ole väliä onko lihaksia vai läskiä tai kuinka pitkä on. Aloittaja ei kysellyt kannattaako hänen laihtua. Aloittajaa haluaa ohjeet miten laihtua ainakin 6 kiloa.
        Ohje aloittajalle: Kuluta enemmän kuin mitä syöt. Laihdut varmasti.

• gettindumb

Kuten joku viisas joskus on sanonut: "Abs are made in gym and revealed in the kitchen." Laihtumiseen vaikuttaa eniten ruokavalio. Liikunta on suurta plussaa! Kulutat enemmän, kuin mitä syöt. Ja mietit mitä suuhusi laitat. Onko välipalasi suklaapatukka vaiko hedelmiä? Jotta saisit terveellisesti ja pysyvästi laihdutettua sinun tulisi löytää itsellesi sopiva ruokamäärä. Se vie tosin aikaa..
      Muuttamatta ruokavaliota et laihdu kesäksi terveellisellä tavalla. Tätä "rantakuntoa" olisit voinut alkaa toteuttamaan jo vuoden alussa!

• Googleta matasykkeinen liikunta.

• Matalasykkeinen siis.

• inevergiveup

No mie itekki koitan päästä rantakuntoon, painan 49kiloa ja oon 160cm. Käyn viikossa juoksu lenkeillä 2-3kertaa ja kävely lenkeillä 2-3 kertaa. Tanssin myös kotona n.4 kertaa viikossa (45min tai 30min). Teen aina joka toinen päivä vatsoja 100 ja kyykkyjä 50-100. Kunhan syö terveellisesti ja monipuolisesti mutta ei syö niin paljoa, niin sekin auttaa tosi paljon. Kuluttaa yli sen mitä syö. Vähentämällä herkkuja ja salilla käyminen on hyvä tapa saada lihasta, sillä saa myös hyvin läskit pois. Ekana paino saattaa alkaa nousee (ainakin jos tekee sellasta josta tulee lihaksia) mut pikku hiljaa se yleensä alkaa laskee ku läskin tilalle tulee lihasta!:) Miulla itelläni oon huomannu tulosta:)

• inevergiveup

siis selvennykseks toi (45-30min) tarkottaa per kerta. Ja muista että lihaskin painaa, joten joskus paino voi nousta vaikka olisit laiha!

• hobsuli

Moi! :) Mulla on melekee sama ongelma! Eli vähä samas kuses ollaa. ;) Nii.. Miten saisin laihutettuu itteni ku painan 54kg ja oon 168cm ni sellaseks 35-40kg? Urheilen tosi paljon mut sit tykkään myös tosi paljo suklaasta ja kaikest hyvästä! :D Sehän on jo hyvä selitys et laihtuminen ei oo heleppoa! :p Ruokavalion kevennystä mä suosittelen sulle ja sellasta aktiivista liikuntaa! Rantojen kuumin mimmi susta varmasti vielä tulee! :) Kyllä me tästä viel saadaa kroppa sellasee fiiliksee, et seki kehtaa rannal mennä! ;)

• lololol

Itsekin aion tässä hieman kroppaa bikinikuntoon työstää. Tahdonvoimaa vaa, ajattelet vaa sit ku oot siellä rannalla kaikkie plösöjen keskellä ku ite oot hottis. :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe