tee riippuvuus... o_O

teejuoppo

Joo eli oon tullut riippuvaiseksi teen juonnista, juon päivän aikana 2-7 kuppia teetä. Asia on ruvennut jo haittaamaan minuaja ystäviäni. Koulussa olen tullut yhä vain kärttyisämmksi kuin ennen tee juontia. En tiedä miten voin lopettaa tämän kun olen kuitenkin vain 14.v . Kaikki neuvot ovat tervetulleita

8

918

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JC Denton

      Älä vitussa lopeta

      t: 3-10 kuppia Twiningsin vihreää päivässä

      • teejuoppo

        oikeesti? ite vedän muumiteetä ...:D


    • Anonyymi

      sanotte että teillä on tee riippuvuus mutta juotte jotain paskaa muumiteetä, olette täysin kehitysvammaisia?

    • Anonyymi

      Teen kofeiinipitoisuus on aika paljon pienempi, kuin kahvin. Itse vedin pari vuotta vanhempana pahimmillaan 6 kuppia kahvia päivässä. Maha ei tykännyt tuosta määrästä.

      • Anonyymi

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.

        Ainoa tee, missä on varmuudella sokeria, on valmiit teejuomat/ne mitkä näyttävät pikakahvirakeilta. Vihreä tee on omaan suuhuni aivan järkyttävän makuista, en vaan saa sitä alas. Mieluummin juon tummapaahtoista kahvia maidolla jatkettuna. Tummapaahtoinen kahvi on paljon paremman makuista, kuin vaalean paahdon kahvit. Esim. ehkä yleisin kahvi Juhla Mokka. Töissä juon tuota, koska siellä ei muuta ole tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.

        Teetä juon harvakseltaan, ehkä pari kertaa viikossa, muuten juon kahvia. Tee on yleensä jotain maustettua mustaa teetä. Nyt on tullut muutama pussi käytettyä ihan perinteistä Liptonin Earl Grey with Lemon. Tee on omaan suuhun liian miedon makuista, ja kun kertaalleen on oppinut juomaan tummapaahtoista kahvia, niin ei oikein keksi syitä vaihtaa siitä poiskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetä juon harvakseltaan, ehkä pari kertaa viikossa, muuten juon kahvia. Tee on yleensä jotain maustettua mustaa teetä. Nyt on tullut muutama pussi käytettyä ihan perinteistä Liptonin Earl Grey with Lemon. Tee on omaan suuhun liian miedon makuista, ja kun kertaalleen on oppinut juomaan tummapaahtoista kahvia, niin ei oikein keksi syitä vaihtaa siitä poiskaan.

        Tee on parempaa jos sen tekee kunnollisista teelehdistä yms. eikä mistään random mujusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe