tee riippuvuus... o_O

teejuoppo

Joo eli oon tullut riippuvaiseksi teen juonnista, juon päivän aikana 2-7 kuppia teetä. Asia on ruvennut jo haittaamaan minuaja ystäviäni. Koulussa olen tullut yhä vain kärttyisämmksi kuin ennen tee juontia. En tiedä miten voin lopettaa tämän kun olen kuitenkin vain 14.v . Kaikki neuvot ovat tervetulleita

8

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JC Denton

      Älä vitussa lopeta

      t: 3-10 kuppia Twiningsin vihreää päivässä

      • teejuoppo

        oikeesti? ite vedän muumiteetä ...:D


    • Anonyymi

      sanotte että teillä on tee riippuvuus mutta juotte jotain paskaa muumiteetä, olette täysin kehitysvammaisia?

    • Anonyymi

      Teen kofeiinipitoisuus on aika paljon pienempi, kuin kahvin. Itse vedin pari vuotta vanhempana pahimmillaan 6 kuppia kahvia päivässä. Maha ei tykännyt tuosta määrästä.

      • Anonyymi

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.

        Ainoa tee, missä on varmuudella sokeria, on valmiit teejuomat/ne mitkä näyttävät pikakahvirakeilta. Vihreä tee on omaan suuhuni aivan järkyttävän makuista, en vaan saa sitä alas. Mieluummin juon tummapaahtoista kahvia maidolla jatkettuna. Tummapaahtoinen kahvi on paljon paremman makuista, kuin vaalean paahdon kahvit. Esim. ehkä yleisin kahvi Juhla Mokka. Töissä juon tuota, koska siellä ei muuta ole tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussiteessä vain voi olla paljon sokeria ja muuta roskaa. Ne lakaistaan lopuksi pusseihin kun on isommat teelehdet käsitelty. Tavallaan ihan yes, että käytetään kaikki, ettei mene hukkaan, mutta se aiheuttaa, ettei ihan varmasti tiedä pussiteen koostumusta.

        Kofeiinin suhteen helpompaa, kannattaa vaihtaa vihreään teehen jos pystyy niin auttaa mieltä ja mahaa. Kahvi on tosiaan vielä tujumpaa ja sillä usein maha ja hampaat saa turpaan.

        Teetä juon harvakseltaan, ehkä pari kertaa viikossa, muuten juon kahvia. Tee on yleensä jotain maustettua mustaa teetä. Nyt on tullut muutama pussi käytettyä ihan perinteistä Liptonin Earl Grey with Lemon. Tee on omaan suuhun liian miedon makuista, ja kun kertaalleen on oppinut juomaan tummapaahtoista kahvia, niin ei oikein keksi syitä vaihtaa siitä poiskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetä juon harvakseltaan, ehkä pari kertaa viikossa, muuten juon kahvia. Tee on yleensä jotain maustettua mustaa teetä. Nyt on tullut muutama pussi käytettyä ihan perinteistä Liptonin Earl Grey with Lemon. Tee on omaan suuhun liian miedon makuista, ja kun kertaalleen on oppinut juomaan tummapaahtoista kahvia, niin ei oikein keksi syitä vaihtaa siitä poiskaan.

        Tee on parempaa jos sen tekee kunnollisista teelehdistä yms. eikä mistään random mujusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe