Kuka ollut Rautiolla töissä?

utelias ukko

Joskus 70 luvun lopulla ja 80 luvun puoliväliin saakka toimi Yläneellä Raution kuljetusfirma jolla muistaakseni oli useampi tukkiauto. Muistan hämärästi, että firma joko lopetti tai meni nurin juuri 80 luvun puolivälin aikoihin. Onko kukaan ajanut kyseisessä firmassa?

69

5915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tyhmä

      Jos firma on kerran toiminut ja ollut useampi auto, niin kait helvetissä sielä on joku ollut niitä autoja ajamassa, ei isäntä montaa autoa pysty samaan aikaan ajaa. Tyhmin kysymys, mitä olen ikinä lukenut. Huh huh.

    • Lankkumies.

      Rautiolla oli myös useita metsäkoneita jolla urakoi Sahojen-Laivaus nimiselle yritykselle.Sahojen laivaus meni konkurssiin 80-luvulla.Rautiolla oli siihen aikaan niin sanotut toimeksiantajan tuote luvat jotka raukesivat samalla.

    • Myös utelias

      Missä päin maata tämä Yläne sijaitsee?? Olisi mukavaa jos kirjoituksissa mainittaisiin missä suunnalla maata jokin paikkakunta tai firma sijaitsee niin muualla päin maata asuvilleki aukeaisi asia edes vähän.

    • --------------------

      Yläne sijaitsee Varsinais-Suomessa. Kuuluu nykyään Pöytyän kuntaan. Matkaa Turkuun on noin 50km.

    • entinen kuski

      Meni konkkaan jo 80-luvulla. Omistaja oli itseään täynnä oleva tyyppi. Ei ollut minkäänlaisia kykyjä johtaa sitä yritystä.

      • ptb

        Jukkaa en henkilökohtaisesti tunne,mutta kolme velipoikaa kyllä. Muistaakseni Virttaan sahan kaatuminen vaikutti myös tähän Raution firman kaatumiseen. 70-luvun kuskit taitaa olla vähiin päin kuollu ja kuopattu.


      • Sahojenlaivaus

        Oletko edes Jukkaa tuntenut.?Mukava asiallinen mies on ja kova yrittämään.Olisit itse jatkanut kun kalustoa myytiin halvalla jos tunsit itsesi kyvykkäämmäksi johtamaan yritystä.Taisit olla kuitenkin vaan talosta-talooon kulkeva selkäänpuukottaja.


    • tukkirekka

      Liekö sama Jukka, joka Luopioisissa pyörittää tänäpäivänäkin kuljetusliikettä?

    • yläneläinen

      Ei ole sama Jukka. Tietääkseni Jukka asuu nykyään Virossa, eikä vaikuta enää millään tavalla kuljetusalalla. On jo sen verran vanhakin että on jo eläkkeellä. Teki 80 luvulla ison konkurssin. Tosin kaikki tukkiautot olivat jo ennen konkkaa sahojen laivauksen omistuksessa. Käytännössä siis tyhjä mies.

      • Anonyymi

        jos autot olisi ollut sahojen laivauksen nimissä,silloin ne olisimyyty laivausen konkursissa v,83


    • jussu

      Joo, kaikki sen noin 10 tukkiautoa olivat joko sahojen laivauksen tai pankin omistamia autoja. Isäni ajoi aikoinaan kyseisessä puljussa. Jukka itse halusi olla vain suuri johtaja. Ei ihme, että meni nurin.

      • 80-lukua.

        Kyllä Jukka ajoi itsekin lankkuja Paraisille kuivaamoon.Kävi kylässäkin meillä kerran.Oli silloin laittanut nokallisen Rolssi-Sisun lankkulavaiseksi.Ent.Lehtovaaran sora-auto Piikkiöstä.Aivan työmiehen vaatteissa kulki eikä mielestäni herrastellut.Melkein naapurissani asui Jukan hakeauton kuljettaja.Ajoi F89 volvolla ja piti parkissa lähellä kalkkitietä.


    • 11+11=

      Eräskin Raution kuskeista ajoi seitsemänä päivänä viikossa, vielä kun ei ollut mitään valvontaa poliisien taholta. Mutta jos homma oli jo valmiiksi tappiollista, niin on aivan sama kuinka paljon noita autoja ajetaan.

      • Vihreää kultaa.

        10v.Raution töissä.
        Ajoin tukkia,lautaa,haketta, purua ja kuorta 10v.Raution autoilla. En tiedä mistä nämä
        kommentoijat on tietonsa saaneet, ei ainakaan ihan tosia. Jukka ei ollut mikään her-
        ratyyppi, otti kyllä töihin kiinni niinkuin duunaritkin. Yhtään autoa ei varmasti ollut Sahojenlaivauksen nimissä. Mutta Sahojenlaivauksen konkurssi teki tilanteen mah-
        dottomaksi,liikenneluvat oli niinsanottuja toimeksiantajan lupia .
        En tiedä oliko tuo 7p.viikossa minulle tarkoitettu, joskus kyllä ajoin,KUN SILLOIN
        TYÖNTEKO EI VIELÄ OLLUT IHAN NIIN SUURI RIKOS KUIN NYKYÄÄN.


      • varmaa tietoa
        Vihreää kultaa. kirjoitti:

        10v.Raution töissä.
        Ajoin tukkia,lautaa,haketta, purua ja kuorta 10v.Raution autoilla. En tiedä mistä nämä
        kommentoijat on tietonsa saaneet, ei ainakaan ihan tosia. Jukka ei ollut mikään her-
        ratyyppi, otti kyllä töihin kiinni niinkuin duunaritkin. Yhtään autoa ei varmasti ollut Sahojenlaivauksen nimissä. Mutta Sahojenlaivauksen konkurssi teki tilanteen mah-
        dottomaksi,liikenneluvat oli niinsanottuja toimeksiantajan lupia .
        En tiedä oliko tuo 7p.viikossa minulle tarkoitettu, joskus kyllä ajoin,KUN SILLOIN
        TYÖNTEKO EI VIELÄ OLLUT IHAN NIIN SUURI RIKOS KUIN NYKYÄÄN.

        Ei ehkä Sahojen laivauksen nimissä, mutta pankin nimissä kyllä oli JOKA AINUT auto. Tietoni on varma.

        Satun olemaan Raution läheinen ystävä tuolta aikaa, ja TIEDÄN VARMASTI, että Rautio oli pelkkä tyhjätasku joka vain oli autojen haltija, mutta ei koskaan niiden omistaja.


    • 80-lukua

      Et sitten ollut tosi ystävä kun täällä mollaat! Tänä päivänä niitä tyhjätasku yrittäjiä on enemmän kuin ennen.Raution kalusto oli hyvää...niin hyvää että kateelliset viettivät unettomia öitä vuosikaupalla.

    • Myös 80-lukua

      Kateelliset?? Miksi kukaan olisi ollut kateellinen Rautiolle joka teki v.1985 ison konkurssin.

      • Anonyymi

        Rautio ei ole tehnyt koskaan konkursia,ei mistään tilastosta löydy sellaista tietoa.


    • Hämmästynyt

      Ihmettelen vaan kun sanotte että persaukinen, tyhjätasku teki ison konkussin.
      Kuinka se on mahdollista?

    • Tiedän asian

      Jos on jo valmiiksi velkaa kunnolla, ja niitä ei pysty maksamaan niin silloin tekee ison konkurssin. Näin Rautiolle kävi aikoinaan.

      • Anonyymi

        Tässä kans ysi hölmö ei tiedä mitään ainut kirjoittaa.


    • Jotain tiedän minäki

      Tyhjä mies ei pysty tekemään konkurssia,isosta puhumattakaan. Jos pesällä ei
      ole varoja niin ettei tuomarit saa palkkojaan, ei ne ota hoitaakseen ja konkurssi
      raukeaa varojen puutteeseen. Toiminta tietysti loppuu.

    • yläneläinen

      Minulla ei ole tietoa oliko Rautiolla aikanaan omaisuutta tai ei, mutta sen muistan, että meno oli melkoista ja rahaa paloi paljon. Hänellä oli joskus 80 luvun alussa henkilöauto joka maksoi 150 000 markkaa.

      Eihän kenenkään yrittäjän perse kestä tuollaista hulluttelua. Rehvakkuudella pitää olla myös joku raja. Tuo 150 000 markan auto vastaisi nykyään yli sadan tonnin euron autoa.

      • Anonyymi

        Toi 150,000 mk oli siihen aikaan niin pieni raha ei se varmaan,tälläkään firmalla ollut kuin viikon tili.


    • Lähitietoa

      Mikä mahtoi olla merkiltään tämä 150 000mk auto? Kummallista etten minä semmosta
      nähnyt. Päinvastoin ei kyllä autoilla rehvastellut, ajeli jopa fiat600 pitkän aikaa.
      Vanha volvo ja maasturi landroover ,mut ei nämä yhteensäkään 150 000.
      Näit varmaan sen ROOVERIN joka oli yhtenä viikonloppuna Sisu-autolta koe-ajossa.

      • ex-sisu autoilija

        Ei Rover mikään kallis auto ollut! Rautio osti ensimmäisiä tai ehkä ensimmäisen M-sarjalaisen sisun cumminssin 370 koneella josta oli kuva sisu-viestin kannessa.Tukkivarustuksella ostettu.Kyllä sisu-autolta Roverin sai muutkin viikonlopuksi koe ajettavaksi jos uuden sisun osti.


    • vampulalainen

      Rikas tai ei, niin teki v.1985 konkurssin. Se on ainakin täyttä faktaa.

      • Anonyymi

        Tämä Vampulalainen on täysi hölmö,kirjottaa jotain faktaa eikä tiedä mitään ainut kateena kirjoittaa luulee sillä saavansa jotain kiusaa tehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Vampulalainen on täysi hölmö,kirjottaa jotain faktaa eikä tiedä mitään ainut kateena kirjoittaa luulee sillä saavansa jotain kiusaa tehtyä.

        Se on hyvä kuitenkin, että kommentoit yli viisi vuotta vanhaa kirjoitusta.


    • puukenkä

      Inisette täällä konkurssista ja väitätte laiskaksi. Laittakaapas lusmut itse muutaman auton firma pystyyn kun kerran olette parempia olevinanne ja tiedätte liikkeenpidostakin yhtä ja toista. Joku painaa perse ruvella hommia ja silti menee hommat pieleen. Aivan turha arvostella ketään yrittäjää jos ei itse ole kyseistä paskahommaa tehnyt.

    • Samaa mieltä

      Puhut järkeä puukenkä. Se on mielenkiintoista, mikä tekee kuljetusalasta niin halutun
      ja kadehritun. Ei sillä varmaan kukaan kultaa vuole. Eräs kuorma-autoilia tosin sanoi
      että hän luuli, ettei ole kateellisempaa porukkaa ,kun kuorma-autoilijat. Mutta kun hän
      osti myös TAKSIN niin sanoi ettei kuorma-autoiliat mitään TAKSEIHIN VERRATTUNA

    • karppa.

      Vain tyhmä ja laskutaidoton jatkaa hommaa joka ei kannata. Tämä laki pätee myös kuljetusalalla. On turhaa inistä jos ajot jotka yrittäjä ottaa ovat jo heti valmiiksi tappiollisia.

      Rautio on alkanaan kuulunut tähän porukkaan. Tämä on TOTUUS asiasta eikä siitä muuksi muutu.

    • mmmmmmmmmmmml

      karppa hei, ei maailma ole mustavalkoinen...

    • karppa.

      Itse olen aikanaan lopettanut yritykseni, kun se ei enää kannattanut. Yritykseni toiminta oli ihan muuta kuin kuljetusalaa. Jos en olisi lopettanut olisin tehnyt konkurssin jossain vaiheessa. Mutta sama laki pätee kaikkeen yritystoimintaan. Jos homma ei kannata, niin silloin pitää se lopettaa.

      Ainakin omalta osaltani maailma on tässä suhteessa mustavalkoinen. Miksi jatkaa toimintaa, joka on tappiollista, ja joka tulee loppuunsa konkurssin kautta?

      • Anonyymi

        Rautio ei ole tehnyt konkursia koskaan ainut sahojenlaivausteki.mistään ei löydy tietoa raution konkurssista ainut kateellisten juttuja,


    • Napsu.

      Tunsin Raution jo silloin kun hän vielä pyöritti kuljetusfirmaansa. Raution firma oli alusta asti velkavetoinen. Yksikään auto ei ollut missään vaiheessa Raution omistuksessa.

      Vuoden 1985 konkurssi ei tullut mitenkään yllätyksenä. Yllätys oli se, että se firman konkurssi venyi niinkin pitkälle. Myös rehvakas omaisuuden näytteleminen oli tyypillistä toimintaa Rautiolle.

    • auto myyjä Tre

      voi teitä hyvät tyhjäntoimittajat. tapasin Raution lomareissulla kolilla 28.09.14 oli menossa pohjoiseen.juttelimme niitänäitä Rautio sanoi että on ollut kaikenlaiset tietämättömät kirjoittajat liikkeellä.tutkein vähän kirjoituksia,päätin kirjottaa teille vähän selvennystä olin hinnoittamassa autoja marraskuussa 83 autot myytiin 28.12 .83 päivätyllä kauppakirjalla yhdelle ostajalle kappahinta oli normaali ja ostaja maksoi samalla päivällä tsekillä Rautiolle joka tarkisti saldon.Metsäkoneita osti ainakin 2kuljettajaa ja muuta romua Rautio myi vaehtoisella huutokaupalla.En ymmärrä mistä ihmeen konkursista kysymys myöhemmin ostaja sai normaalit luvat autoihin.

    • Ex-Raution kuski

      Sitten Raution olisi kannattanut itse oikaista tiedot tänne. Väite on muuten täysin valhe, että Rautio olisi vapaaehtoisesti myynyt autonsa pois. Konkurssi teki lopun tuon tyhjätaskun touhuista lopullisesti, ja vuosi ei ollut 1983, vaan 1985. Jo sitä ennen olisi pitänyt laittaa konkurssiin.

      Sitä paitsi vanhojen tukkiautojen pakkohuutokauppa hinta oli olematon.

    • automyyjä Tre

      Ex-Raution kuskille sinun laisesi mies ei ole ollut koskaan Raution kuski,sinä olet sellainen rääsyke mikä ei muista asiota,Raution kuskit oli kunnollisia kovia kuljettajia,ei he tule tänne kirjoittamaan mitää valhe juttuja.Muutama kirjotus on kyllä tuntea että on miehen käsialaa.Minä tutkein vähän vanhhaa arkistoani,lösin 4kauppa sopimusta kun olin myynyt autot Rautiolle.Löysin myös muistilapun kun olin käynyt Udessakartanossa 3.11.83 hinnoittamassa autoja ja kauppakirjan millä autot myytiin minun tuomalle ostajalle 4 autoa 28.12.83. 2 sisua vietiin takaisin sisuautoon mitkä myytiin siellä.Sinulle sanon vielä että minä kirjoitan aina mitä olen tehnyt ja nähnyt.Sinä kun olet niin varma kirjotuksestasi niin laita jäljennös huutokauppa ilmoituksesta tänne sivulle,niin kaikki näemme.

    • vampulalainen

      Automyyjä Tre.. Opettele ensin kirjoittamaan, ennen kuin tulet tänne palstalle. Kirjoitusvirheitä enemmän kuin juuri kirjoittamaan oppineella. Olet ilmeisesti karannut jostain apukoulusta kun Sinun kirjoittamisesta ei tule sitten yhtään mitään.

      Samalla voit lopettaa valheet Rautiosta. Äijä TEKI aivan oikean konkurssin. Koko omaisuus mitä hänellä oli, oli pelkästään pankin omaisuutta. Tiedän asian pomminvarmasti.

    • automyyjä Tre

      vampulalaiselle.Tämä palsta tuntuuolevan sellainen valhettelioden palsta,on aivansaman tekevää miten kirjoitan,mutta jos loukkasinn sinua jotenkin kirjoituksellani,kun kirjoitin miten autot myytiin.Pyydän sydämmestäni anteeksi. Uskon kun sinä tulet minun ikääni voi olla että tulee kanssa kirjoitus virheitä.Hyvin ainakin sait selvän kun niin otti päähän,en viitsi alkaa tässä luettelemaan mitä kouluja olen käynyt ja kuinkamonta kymmentä vuottaon aikaa ,apukoulua muistaakseni en tarvinnut.Hyvää syksyä sinulle ja toisten kirjoitusten arvostelua.

    • Häivy täältä pois

      Tämä automyyjä Tre on taas näitä kyrpänaamoja jotka ovat täällä palstalla vain häiritäkseen muita. Varsinainen järkipatto. Äijän teksti on suoraan peräreiästä olevaa p.askaa.

    • viki

      Olen Raution hyvä kaveri ollut jo ainakin 40v.Rautio soitti miulle eilen ja pyysi lukemaan näitä juttuja,kun hän on vielä lomamatkalla Sallassa.Luin ja ihmettelin onko Raution ystävät ja vihamiehet tullut vanhaksi on kyllä hyviäkin kirjoituksia.Soitin tänään Rutiolle oi että hän nauroi ja totesi ellei tee mitään silloin ei kirjoiteta mitään.Perästä vänhän ihmetteli niitä musta maalareita ja sitä että on vielä ihmisiä jotka jaksaa myllätä yli 30v vanhaa sontakasaa.Vampulalaiselle sanon älä lue tätä koska tässä voi olla kanssa kirjoitus virheitä,ettei tule turhaa päänsärkyä.hyvää jatkoa kikille.

    • sivulinen

      häivytäältä pois.Kyllä sinulla itsellä on nyt jokin häiriö,itse häiritset aika rumasti.

    • yks entinen kuski.

      häivy täältä pois. Nimimerkkisi on ohje itsellesi. Tämähän ön öikea valehtelijoiden-
      klubi.Ei ole ilmaantunut konkussihuutokauppa ilmotusta, ei tietenkään kun sellaita
      ei ole. Automyyjä Tre puhut tosiasiaa.
      Sinulle vampulalainen pilkun n....ja, varmaan on virheitä toivottavasti saat selvän
      ps.ai niin eihän tämmöstä vampulaa ole enää edes olemas.

      • Totuuden puhuja

        Vampulasta tämä Rautiokin on kotoisin. Sitä paitsi konkurssi oli aivan TÄYTTÄ TOTTA, Lopettakaa nyt jo kyrpänaamat tämä valehtelu. Kysykää henkilöiltä jotka maksoivat aikanaan Raution takausvelkoja.


    • Auto myyjä Tre

      Yksi entinen kuski. suuret kiitokset sinulle että puolustat vanhaa miestä.Raution kuljettajat on kaikki niin viisaita miehiä,ettei kukaa ole lähtenyt tänne palstalle kirjottamaan omalla nimellän että minä olen ollut kuljettajana.Tätä joku hölmö ensiksi kysyi,mutta jostain syystä asia lipsahti konkussi kinasteluksi mistä kukaan ei tunnu tietävän mitään.Osa ihmisistä on jo kuollut toiset ovat syntyneet perästä autokauppojen.Oikein hyvää ja mukavaa syksyä täältä Tampereelta kaikille Raution kuskeille.

    • uuno

      Ei konkurssia välttämättä tarvita kun takaja joutuu maksajaksi.Konkurssilla lisätään vaan takajan kuluja kun pesänhoitaja ottaa aina päältä omat kulunsa ja ne ovat kallita ja näin vähentyvät rahat konkurssi on huono vaitoehto.Takaajien kannattaa sitä aina välttää,niin taittiin tehdä tässäkin tapauksessa,ettei päästetty konkurssiin vaan maksettiin pois.

    • oko

      kirjotetaan nyt vähän muutakin,olen laivauksen entinen työmies.Aikaa on kulunut ainakin 15 vuotta kun lähdin kaverien kanssa Tallinnaan vähän juhlimaan,tapasin Jukan vaimonsa kanssa laivalla,Jukka sanoi ostaneen huoneiston pirittalta ja lupasi että voimme yöpyä siellä.Tuli itse meille oppaaksi ja lähdimme kapakkan,kun juhlat oli kestänyt 3 päivää istuimme pöyrän ympärillä juotiin kahvia ja otettiin vähän konjakkiaJukka sanoi että hänelle on sattunut kohdalle 2 si lotto voittoa 1si oli sahojenlaivausen konkurssi ei hän muuten olisi ymmärtänyt lopettaa sitä autohommaa toinen oli ettäEesti sai itsenäisyyden.Kun tuli Eestiin kylään vuonna 93 osti samana vuonna osake huoneiston järvenrannasta se maksoi 55000 kruunua noin 3000 euroa ja siitä se alkoi.Jukalle ja vaimolle teveiset.

      • 80-lukua

        Joo..Jukalle terveiset ja hyvää vointia! Monet kerrat juteltiin puhelimessa ja kävit meillä kylässäkin Nokallisella rolssi-sisulla lankunvientimatkalla.Se oli entinen lehtovaaran sisu.Muistat kyllä paikan siinä kalkkitien vieressä.Jos satut lukemaan näitä juttuja.Pojaltasi sain puhelin numerosi pari vuotta sitten mutta ei ole tullut soiteltua.Numerokin hävinnyt jo.


    • viki

      olen viki Jukan hyvä kaveri,Jukka on parasta aikaa venäjällä turisti messuilla.mutta minä olen täällä lukenut näitä juttuja,voivat kirjoittaa kaikkea huonoa niinpaljon kuin tahtovat,oli kova yrittäjä äikanaan,mutta kun työnantaja kaatu tekee hyvällekin miehelle suuden ongelman. mutta Jukka teki minusta ihan oikeasti että antoi mennä,kun oli sopiva aika,kyllä nyt pyyhkii hyvin. mutta Jukka on saman lainen kuin ennenkin,ei minkään laista rehvastelua,ajele 200 euron nissanilla ja on iloinen ja nauru päällä.Mutta niitä osake huoneistoja on kyllä minun mielestä yhdelle miehelle tarpeeksi.Mutta yksikään ei ole tyhjänä,jollei asu venäläinen on saksalainen että sillä lailla Eestin maalla.

    • pop

      Satuin näille sivuille eilen ihan sattumalta,isä on ikänsä asunut yläneellä,oli ollut Raution huutokaupassa ja sanoi ettei se mikään konkurssi huutokauppa ollut,Rautio myi omia tavaroitaan huutokaupalla.Minä kun teen työkseni kaikenlaista tutkimustyötä.Luin nämät kirjoitukset ainakin kolmeen kertaan,tulin siihen tulokseen että sama kirjoittaja on kijoittanut ainakin 14 toista kirjettä eri nimerkeillä,yksikin kirjoitus yläneläisen nimissä missä raha vaidettiin euroiksi ei ole oikea se on ainut 25000 euroa.Toiseksi häneltä meni hermot ihan täysin kun autokauppias löi oikeat kortit pöytään,hän ei hallinnut enää itseään,Rautiostä yläneellä en ole kuullut mitään huonoa päinvastoin hyvää.Tämä kirjoittaja on jokin häriintynyt ihminen.Parasta jättää hän rauhaan.

    • vvvm

      Olen lukenut näitä ihmeellisiä juttuja jo monta kuukautta,olen Mellilän miehiä.Huutokaupasta jäi varmaan rahaa paljon kun osti metsäkiinteistön tosta koskelle menevän tien varresta 87 vuonna,eikä ole vielä sitä myynyt.Ei tiedä onko sama Rautio.metsän omistaja rautiolla oli sukulaisiakin täällä Mellilässä ,nyt jo kuolleet,isännän nimi alkoi K . lla ja emännän S.llä.Metsää hakattiin 87v isäntä itse ajoi puut tienvarteen Belarus traktorilla missä oli farmi metsäkärry perässä.puut myytiin Raunion sahalle.

    • Totuus esiin

      Rautio teki konkurssin ja laittoi monen perheen elämän sekaisin kun he maksoivat tämän huijarin takausvelkoja.

    • KUKO

      Olen vanha kukonharjan eläjä,kyllä se varmasti harmittaa sinua ahnetta ihmistä,kun perintöosa vähän pieneni,mutta näin saatiin myös siirettyä omaisuutta pojille ihan laillisesti.Nyt kun takajatkin jo nukkuvat rahallisesti ja sinä olet ajatsitten muutanut pois paikkakunnalta.Minun mielestä kannattaisi lopettaa tälläiset naurettavat kirjoituksesi,ei niillä ole enää mitään merkitystä.Mutta pellot ja metsät kasvavat yhtähyvin kuin ennenkin,mitä tulee huijarehin niin kaikki Suomalaiset huijarit on virossa tapettu,ketkä ei ole ymmärtänyt juosta pois,mutta Jukka on tainnut olla siellä jo parikymmentä vuotta,ja elää kuulemma ihan mukavasti.

    • avtu

      Ne naiset ovat aina sellaise että muistavat kivaa vainka kuinka vanhoja asiota mutta voi olla että ne hullut kirjoitukset nyt loppuvat.

    • Villu

      Uskon että hän sai purettua kiukkunsa sinuun,meilläkin nainen muistaa vaikka kuinka vanhan asian mitä olen tehnyt silloin sillon,mutta se on ihan selvä asia kun yritys lopetetaan nopeasti tehdään se sitten millä konstilla tahansa,niin kaikille tulee maksamista,mutta kyllä tässä asiassa oli suurin syy että työn antaja meni konkkaan.

    • viki poika

      leenalle tiedoksi meni vähän väärin se sinun vieraille kirjoittama kirjoitus,meidän kirjoituksessa.tarkoitus oli että luet kirjoituksesi vielä uudestaan.minkä olit kirjoittanut 11.10.2014.kel,14.32 eikö ole vähän törkeä kirjoitus sinulle täysin vieraalle ihmiselle.

    • yläneläinen

      en ole ollut jukka rautiolla kuskina yläneläisineä tunsin hänet oli sellain jätkää joka ei paskantanut siihen mihinkä kykytti hänellä oli hyvä vaimo jonka pakotti hakemaan laina ja vekseleihin nimiä mutta hän älysi erota jukasta jukka oli raukka ja lähti viroon pakoon velkojiaan,

      • Anonyymi

        EI Raution varmaan mitään velkoja pakoon tarvinnut lähteä,hän meni viroon vasta v 95 jos velkoja oli ne oli varmaan maksettu,olihan aikaa jo kulunut 10v ja virossa alkoi ostaan heti kiintestöjä.kirjoittaja ei varmaan tierä mitään.


    • syytön

      Jukka miksi syytelet ja vainoat minua vuosiin ei olla oltu tekemisissä eikä minua kiinnosta sinun asiat,kyllä ne sinun vihamiehet on muualla.lapsenakaan en sinua muista kun olit niin paljon mummolassa.yhtään kirjoitusta en ole kirjoittanut tämä on ensimmäinen ne joita väität ei ole minun olet väärässä olen ollut silloin iltatyössä.isälle hain edunvalvojan aikoinaan että ei olisi kaikki rahat häipyneet jos se sinua vaivaa.jokainen vastaa omista teoistaa kerran toivottavasti olet saanut apua koviin tuskiisi kun olet saanut kirjoittaa koeta nyt kuitenkin rauhoittua ja saada eläkepäiviisi rauha ja jotain hyvää tekemistä että ei tarvitse puhelimessa hysteerisesti itkeä toisten kuolemaa vointia ja kestämistä hyvää elämää toivottaen Leena.

    • JukkaRautionAviotonLapsi

      Aika erikoista että Jukka Raution tarvitsee esiintyä täällä feikki nimimerkin alla? Kirjoittaisi edes asioista omalla nimellään! Esittää niin hiton kovaa jätkää, mutta täällä on "Auto myyjä TRE" ?? En käsitä miten tuollainen säälittävä läski on enää edes elossa? Luulisi Viron poikien hoitavan moisen paskan. Oman vaimonsa (Ullan) rahat käytti niin, että vielä avioeron jälkeen Ulla sai tehdä kahta työtä voidakseen maksaa Jukan velat ja elättää perheen. Jukka käytti myös omien lastensa rahat ja tämän päälle vielä lainasi rahaa Ullalta avioeron jälkeen takaajana Irma Koskinen (nykyinen Hokka) ja Reino Koskinen. Miettikää, että tällaiselle ihmiselle ei edes merkitse se, että omilla lapsilla olisi katto pään päällä? 50 000 markkaa piti saada lisää lainaa? usean sadan tuhannen päälle, jopa sillä uhalla että lapset olisivat päätyneet kadulle asumaan? mutta siitäkään Ulla ei saanut mitään takaisin. Avioerossa jaettiin omaisuus puoliksi, Jukalle jäi tuolloin vastattavaksi 445 000 markan velka, Yläneen osuuspankkiin, sekä Meijeri niminen tila. Takuuna velalle oli mm. Meijeri (myöhemmin pakkohuutokaupattavaksi tullut kohde tila RN:o 1:37 oli) jonka Jukka Rautio poltti kokonaisuudessaan, vaikka sisällä oli myös Ullan osuus pesäjaosta (irtaimisto). Vakuutusrahat palosta Jukka otti tietysti kaikki itselle. Harmillista hänen lastensa kannalta, sillä käsitykseni mukaan Jukalle kaikki on ollut kauppatavaraa myös lapset. Mitään käsitystä tällä ihmisellä ei ole moraalista, seksuaalisuudesta eikä johtajuudesta. Laittoi jopa oman isänsä maksamaan omia velkojaan. Kohtuuttoman paljon. Harmillista että tänne ei voi liittää virallisia dokumentteja sillä niitä minulla kyllä olisi. Vaikka kuinka paljon... Minustakaan Jukka ei maksanut markkaakaan, yhden ruman paidan kerran sain. Onneksi Ulla huolehti, vaikka oli varmasti muutakin huolehdittavaa.

      • Anonyymi

        Avioton lapsi kirjoittaa ihan satujuttua kirjoittaja on Ulla Kankaalan tyttö,joka pitää kemiön saarella pimeetä seksiyritystä jossa myy itseään ja miestään.Minä olen Jukan kaveri viki Salosta soitin eilen tästä asiasta Jukalle .Lupasin että kirjoitan vähän totuutta ,Tyttö on saanut oikein huonon kasvatuksen eikä ole löytänyt mitään hyvää työtä ja luottotiedot on niin mustat ettei saaluottoa mistään että voisi perustaa laillisen yrityksen.pitää itseään jonain erkoisena seksolookina ja yrittää opettaa seksintekemistä asiakkaille miehensä kanssa.hänellä oli seksikauppa Turussa mutta sen hoitamiseen hänellä ei riittänyt ammattitaito ja se kaatui siihen.hän kirjoittaa ettei jukalla ole mitään käsitystä moraalista,mutta ei kirjoita myö muista ihmisistä tälläisiä paska juttuja,mitä tulee yrityksen hoitoon ja johtajuuteen siihen hän on hyvä. mutta jostyöt loppuu sille ei voi mitään.


    • TiedänMitäTeit

      Itse en kehtaisi kulkea kylillä jos olisin tehnyt kaikki samat teot mitä tuo mies on elämässään tehnyt. Toivottavasti siellä Virossa joku asian hoitaa, kun ei se näköjään Suomessa voi enää asua.

      • Anonyymi

        Jukalla on vakituinen asunto Sumessa ja suomen puhelin liittymä ollut voimassa ainakin 50v. luulisin että HUORANA on suurempi häpeä kulkea kuin rehellisenä yrittäjänä.huoraamista on helpompi tehdä kun yritystä johtaa.mutta sinä kehtaat kulkea HUORANA vaikka tuttavat ja sukulaiset häpeevät sinua kovasti. Sinä olet varmaan Turun yrittäjänaisissa ainoa seksi yrittäjä.


    • TiedänMitäTeit2

      Mitä sinä Jukka täällä itket? Kaikki tietää että sinä olet pedofiili, kanna vastuu teoistasi ja lopeta toi esittäminen? Jos sulla menee kerran niin hiton hyvin? Niin miksi et maksa velkojasi? Olet vienyt oman isäsi rahat ja paljon muutakin.

      • Anonyymi

        Jukalla ei ole mitään itkemistä,kaikki ketä jukan tuntee tietävät kenestä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukalla ei ole mitään itkemistä,kaikki ketä jukan tuntee tietävät kenestä on kysymys.

        Voisitteko mennä ratkomaan vuosia vanhaa perheriitaanne jonnekin muualla, kuin Suoli24-kuorma-autopalstalle??!!!


    • Anonyymi

      loukkaa vaatietoa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe