Kotisiivous rakkaudella
Puhdas koti oikeilla välineillä. Oikea aine oikeille pinnoille. Teeme tämän ajatellen kotisi parasta. Se on kotisiivousta rakkaudella.
Viikkosiivouksella on pitkät perinteet. Koti on aina haluttu puhtaaksi ja siistiksi viikonlopuksi.
Kodista huolehtiminen palkitsee, puhtaassa kodissa viihtyy ja mieli lepää. Voit jätttää arjen huolet taakse ja kerätä voimia alkavalle viikolle.
Käsin tehtyä
Kotisiivous on käsityötä, sen lisäksi moni asia hoituu tehokkaasti ja oikea-aikaisesti, kun kotisi siivoaa kotisiivouksen kokenut ammattilainen.
Ammattilainen osaa oikeat aineet ja oikeat tekniikat, jälkeä syntyy nopeasti ja silti huolella käsin tehtynä.
Tietysti perjantaisiivouksen voit sopia torstaiksikin tai maanantaiksi. Joskus voi elämäntilanne olla sellainen, että harvempi rytmi riittää.
Voimme tulla kerran kuussa ja tehdä silloin niitä perusasioita, jotka tuntuvat itse tehtynä raskailta tai muuten hankalilta.
Ensi perjantaina?
Et maksa mitään, kun tilaat meidät katsomaan kotiasi. Emme me etkä sinä halua ostaa sikaa säkissä, vaan on meidän molempien etu katsoa ja sopia kotisi siivous ja kotisi siivooja yhdessä.
Puhdasta kotia tarjoaa www.lisandra-tmi.blogspot.fi
Hinta: 33
O: Perjantaina kotisiivous
LISANDRA
2
89
Vastaukset
- siivouspalvelut
Yrityssiivouspalveluitamme:
perussiivoukset ja ylläpitosiivoukset
porrassiivoukset
lattioiden peruspesut ja vahaukset
ikkunoiden pesu
sopimussiivoukset
suursiivoukset
yritysten muuttosiivoukset
kukkien kastelu
erikoissiivoukset
Ota yhteyttä ja kysy tarjousta!
http://daneria.fi/- Kotisiiiv
Tarjoan tunnollista ikkunanpesua ja kotisiivousta.
0449465115
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876