ollaaa nyt kundini kans seurusteltu kuukausi ja viikonloppuna pitäis ekaa kertaa tavata sen vanhemmat.. ongelmana on vaan että musta tuntuu että sen äite vihaa mua jo valmiiks.. minä oon 17, kundini kohta 19.. ja sen äiti oli jo moralisoinu sitä muutenki siit ettei se sais olla mun kans ku oon alaikäne (vaikken ookkaa sakkolihaa, eikä me olla ees harrastettu sexiä vielä..).. ja muutenki kundini jutuist päätellen sen äitel o sellane asenne et heidän poikansa ansaitsee jotai parempaa ku minä.. tykkään tosissani kundistani, mut tää tuottaa nyt ongelmia.. mitää neuvoja miten selviäisin tästä tapaamisesta ja miten voisin ehkä saada äidin vaakuutettua että todellakin välitän heidän pojastaan jne.
liian huono?
2
361
Vastaukset
- Ponderosa
Minä en välitä seurustelukumppaneitteni vanhempien mielipiteistä. Usein ilmassa on ollut sellaista jännitettä kun olen ollut jonkun tyttöystäväni luona ekoja kertoja. Muutaman kerran vanhemmat ovat suuttuneet lopullisesti kun en mielistele tai muuten vain sano mitä "pitäisi" sanoa, vaan kerron rehellisesti omat mielipiteeni. Eipä sillä minun kannaltani ole niin väliä, koska tapailen vain fiksuja naisia joita vanhempien mielipiteet eivät myöskään rajoita.
En ole se vanhempien suosikki ja sovinnainen kiiltokuvapoika, mutta menestyn elämässä ja suhteet ovat toimineet aina loistavasti. Olen muuten 19.- Onneton sinkku
itse pelkään samaa ja siksi vissiin oon sinkku..siis jos sen toisen vanhemmat ei pidä musta :( Mutta jos mulla on joskus lapsia niin mulle riittää kun ne on onnellisia, oli ne sitten MELKEIN kenen vaan kanssa. Ikää on 19 ja oon miespuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954