ollaaa nyt kundini kans seurusteltu kuukausi ja viikonloppuna pitäis ekaa kertaa tavata sen vanhemmat.. ongelmana on vaan että musta tuntuu että sen äite vihaa mua jo valmiiks.. minä oon 17, kundini kohta 19.. ja sen äiti oli jo moralisoinu sitä muutenki siit ettei se sais olla mun kans ku oon alaikäne (vaikken ookkaa sakkolihaa, eikä me olla ees harrastettu sexiä vielä..).. ja muutenki kundini jutuist päätellen sen äitel o sellane asenne et heidän poikansa ansaitsee jotai parempaa ku minä.. tykkään tosissani kundistani, mut tää tuottaa nyt ongelmia.. mitää neuvoja miten selviäisin tästä tapaamisesta ja miten voisin ehkä saada äidin vaakuutettua että todellakin välitän heidän pojastaan jne.
liian huono?
3
292
Vastaukset
- njöh...
ooppa vaikka oma ittes... jos et kelpaa kundin äitylille ni näytät kyllä kelpaavan sun poitsulles... etkai sentään seurustele sen äitin kaa x) ei kannata ottaa turhia paineita....
- Tiutu
..mutta koitetaan nyt kuitenki, jos tästä jotain apua sulle olis..
Eli mun vinkki on se et oo tietty vaa oma ittes mut älä anna poikas äidille mitään aihetta olla pitämättä sinusta :) en nyt tiedä, että ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta siis, että käyttäydy kohteliaasti ja kerro vaikka kuinka paljon arvostat poikasi mielipiteitä (anna vaikka esimerkkejä.. siis et kerrot vaik et se on susta hienoa, poikas tykkää opiskellä jotain tiettyä ainetta;) ihan mitä vaan voit kertoa! äiti varmaa sitten tajuaa, että sinua kiinnostaa poika ihan ihmisenä eikä esim. sänkykumppanina)
seurustelet poikasi kanssa, et hänen äidin!:) jos vain koitat olla kohtelias ja "mukava" niin eiköhän se siitä. ja jos pojan äiti ei vieläkään sinua hyväksy, niin se on sitten hänen "ongelmansa". kyllä luulis, et sun poika osaa sua puolustella jos äiti jotenkin röyhkeäksi rupeaa.. että hymy vaan naamalle ja vie vaikka kukkakimppu äidille :) tsemppiä ja kerro vaikka tänne, että miten meni! - asda
Kerro että olet neitsyt, et juopottele, etkä polta, olet ahkera opiskelemaan, olet hyvä käytöksinen, kiltti tyttö.
Jos nämä seikat pitävät kohdallasi paikkansa niin ei ole mitään syytä pelätä olevansa huono!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015