Opettaja Antti Korhonen on ajojahdin uhri

Truth or Dare

Vai mitä kukin on mieltä, kun lukee jutun tuolta - "Tämä blogi ei varsinaisesti käsittele sitä, että ruokalassa häiriökäyttäytyneen oppilaan turkkilaistaustainen isä istuu juuri nyt vankilassa tuomittuna lastensa vuosia jatkuneista törkeistä pahoinpitelyistä, törkeistä seksuaalisista hyväksikäytöistä ja raiskauksista, kuten tapauksen julkinen, käräjäoikeuden tuomiolauselma – jota en linkitä tähän – neljän vuoden takaa kertoo." http://www.perusopetus.fi/?p=3456

12

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohan noita hulluja

Porissa on Psykopaatti & Desantit

• Lisää.
    • elviira ja

Jos opetaja huutelee lehtienpalstoilla JIPPII MINÄ VOITIN 100-0!! nIIN AIKA LAPSELLINEN ON MIES, JA ONKO OPETTAJA LAINKAAN!!!
      eI OPETTAJA KÄYTYDY NOIN ETTÄ KILPAILEE LAPSEN KANSSA OIEKUDESSA, ETTÄ KUMPI VOITTAA!

oNNEKSI EI OLE MEIDÄN KOULUSSA MOISIA LAPSEllisia opettajia... jos olisi ottaisin lapset heti pois siitä koulusta.

Mutta olin todella kauhuissani, kun lehdessä luki et voitin 100- 0, settä siitäkö sätä olikinkyse.

• Erkkinimimerkki16

Höhlä! Ei opettaja Korhonen brassaillut sillä, että voitti LAPSEN, vaan sillä, että voitti KOULUVIRASTON ja rehtorin. Sillä saavutuksella olisi ihan hyvin voinut revitellä enemmänkin, mutta jätkä on kohtalaisen fiksu, kertaalleen sanominen riitti hänelle.

Sinulla on varmaan aika paljon kauhuissaan olemisen paikkoja ja aiheita, kun et oikein ymmärrä lukemaasi (entä puhetta?), vaan näet uhkia kaikkialla ympärilläsi.

• Sääliksi käy.

Mikähän ihmeen pölvästi tuokin on? Kailottaa kurkku suorana, eikä ymmärrä / tiedä asiasta höykäsen pöläystä.
        Ei Antti Korhonen kilpaillut minkään häirikkönulikan kanssa, vaan Helsingin Kaupungin Kouluviraston mamukiimaisten kanojen kanssa, you know.

• Anonyymi

Helvetin lapsellista tuollainen huutelu ja ukko vielä kilpailee oikeudessa lapsen kanssa. Lapsellinen puku-ukko. Katselin noita OAJ:n ehdokkaiden esittelyvideoita. Lukee kuin robotti jostain teleprompterista. Kuu-ukko!

• Anonyymi

Ei tartte versaaleilla vahvistaa omaa itseään

• U T

David voitti Goljatin.

• Anonyymi

50v äijä pahoinpitelee 15-vuotiaan. Niin kumpi on Daavid ja kumpi Goljat?

• sanotaan.
      • sinäpä se tiedät

Sinähän sen tiedät, kun olet itse häirikövanhempien lapsi ja nyt olet sitä itse. Niinpä.. kokemus sulla puhuu..

• Anonyymi

Tämä Antti Korhonen hakee OAJ:n puheenjohtajaksi. Ei saa tulla valituksi. Toivon että hän ei ole enää koskaan lasten ja nuorten kanssa tekemisissä. Tiedän miehen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2485
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1634
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      141
      1286
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      293
      1086
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      314
      1036
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1012
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      975
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      926
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      814
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      783
    Aihe