Saunominen äitin kanssa

Peppi987

Moi :) me mietittiin mun kaverin kanssa että onko normaalia jos käy vielä 14 vuotiaana äidin kanssa saunassa? Mun mielestä se on outoo mutta mun kaveri kyllä käy

40

12065

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunassa sitä

      ihan normia se on , ite kyllä just lopetin saunomisen mutsin kanssa samaan aikaan.. rupes noita stondiksia tulemaan kun aatteli kaikkea ja paljasta pintaa , toi 14-15 kriittinen ikä kun rupee seisoo mistä ajatuksesta vaan ja mihin aikaan vaan. Mutta normia käydä vaikka 100 vuotiaaksi samaan aikaan........

      • Anonyymi

        Toi on jo vhä outoa jos omasta mutsista saa stondiksen😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on jo vhä outoa jos omasta mutsista saa stondiksen😂😂

        ett taida olla sukupuoleltaan poika..... ku noin sanot oudoksi.
        Tuon ikäsillä nuorilla voi nousta ihan itekseen ja mistä vaan.... eikä tarvii ees olla seksi mielessä tms... tuossa iässä ei tarvinnu kun housuja vähä raottaa niin johan jöpötti tai jos vähäänkään joku tuli syliin tai jos meni suihkuun tai katteli telkkarii tai otti aurinkoo.
        Ja ei siinä vaikuttanu kuka oli ympärillä.


    • öeldj

      On s eiha ok mun mielest

      • Mmmmm

        Meidän mökillä aina kaikki saunoo ja ui alasti. Äiti isäpuoli me kolme tyttöö 12 14 17 ja isäpuolen poika 16 ja tyttö 13.

        Kaikista se on ihan luonnollista, joskus on vielä kavereitakin.

        Juhannulsena on aina paljon porukkaa ja pikkasen erilaisia saunajuomia. Pojilla on alkanut joskus seisomaan ja oon joskus vahingossa hipsssu jonkun munaa.

        Kerran isäpuolella alko seisoon, mut se ei huomannnu ja me kaikki tytöt oltiin vaa niinku ei huomattas sillee mut tuijotettiin kpko ajan sen munaa, kun ei oltu ennen nähty niin suurta seisovaa aikuisen miehen munaa. Säälittiin äiti parkaa joka joutu siihen aikaan ottamaan sitä munaa joka yö ja usein päivälläkin ja nähtiin sen ottavan sitä hanuriinsakin.


      • samaa_rataa
        Mmmmm kirjoitti:

        Meidän mökillä aina kaikki saunoo ja ui alasti. Äiti isäpuoli me kolme tyttöö 12 14 17 ja isäpuolen poika 16 ja tyttö 13.

        Kaikista se on ihan luonnollista, joskus on vielä kavereitakin.

        Juhannulsena on aina paljon porukkaa ja pikkasen erilaisia saunajuomia. Pojilla on alkanut joskus seisomaan ja oon joskus vahingossa hipsssu jonkun munaa.

        Kerran isäpuolella alko seisoon, mut se ei huomannnu ja me kaikki tytöt oltiin vaa niinku ei huomattas sillee mut tuijotettiin kpko ajan sen munaa, kun ei oltu ennen nähty niin suurta seisovaa aikuisen miehen munaa. Säälittiin äiti parkaa joka joutu siihen aikaan ottamaan sitä munaa joka yö ja usein päivälläkin ja nähtiin sen ottavan sitä hanuriinsakin.

        Kunnon mökkeilyä.

        Jatkakaa!


    • ehkä tai ei

      No siis jos miettii kuinka ennen vanhaan toimittiin,niin kaikki sujuvasti kävi saunassa ja pesulla yhtaikaa,ja se siitä.
      Kukaan ei ihmetellyt vaan se oli luonnollista.
      Nykysin taas on sairasta epänormaalia ihmeellistä ja kummallista.
      Kaikki kehittyy ja kasvaa sekä vanhenee,ja vanhemmatkin on olleet nuoria ja sinustakin tulee joskus vanha.

      Jokainen taaplaa tyylillään,mutta riippuu perheistä kuinka sen kanssa voi toimia.

    • nauran kyBäl

      OOTE HASSUIJ

    • tyttönen__

      Kuka nyt enää käy ton ikäsenä vanhempien kanssa saunassa :D vähän noloo oikeesti, ite varmaan olin viimeksi 10 v saunassa äitin kanssa ja nykyään olen jo 16 v

      • Mr.moronen

        Haha niimpä XD


    • Herätkäääääääääääöäöäöä

      Siis kertokaa mulle MITÄ NOLOA SIINÄ MUKA ON kun esim tytär ja äiti mene samaa aikaa saunaa??!?!?!?! Ei se oo mitenkää outoo jos ittellää on jo rinnat kasvana ja karvotus, onha kaikilla naisilla! Kertokaa miksi ette mene saunasn vanhempanne kanssa?! Mua ärsyttää nykyajan kuvitelmat jostai jutuis mitkä olis muka tyhmii ja noloi.Siis sehä olis noloo jos olis 16 v ja vielkää ei olis karvoitus tai rinnat olis kasvanu! Sit se äiti ehkä kattois vähä oudosti o_O

      • melkein nainen 15v

        Mä asun mun iskän kans kahdestaan kerrostalossa ja meil on 1h saunavuoro.
        Aina ollaan käyty yhdessä ja kun äiti lähti 3 vuotta sitten niin isän kans oon käyny.
        Mä oon jo 15v enkä nää siinä mitään kummallista. Mull on 75B tissit ja karvotus alapäässä normaali siistitty.
        En oo koskaan huomamnu mitään katseita, tai jotain tuijotusta.
        Mä oon joskus salaa tuijottanu isää, kun sillä on aika iso ja paksu patukka, mut ei se koskaan oo alkanu mitenkään seisoon tai sillee. emt


      • Minnana
        melkein nainen 15v kirjoitti:

        Mä asun mun iskän kans kahdestaan kerrostalossa ja meil on 1h saunavuoro.
        Aina ollaan käyty yhdessä ja kun äiti lähti 3 vuotta sitten niin isän kans oon käyny.
        Mä oon jo 15v enkä nää siinä mitään kummallista. Mull on 75B tissit ja karvotus alapäässä normaali siistitty.
        En oo koskaan huomamnu mitään katseita, tai jotain tuijotusta.
        Mä oon joskus salaa tuijottanu isää, kun sillä on aika iso ja paksu patukka, mut ei se koskaan oo alkanu mitenkään seisoon tai sillee. emt

        Lopeta heti isäsi kanssa saunominen tai ilmoitan lastensuojeluun


      • melkein nainen 15v
        Minnana kirjoitti:

        Lopeta heti isäsi kanssa saunominen tai ilmoitan lastensuojeluun

        Ilmoita, mutta miksi lopettaisin!


      • murrenmurkinat
        melkein nainen 15v kirjoitti:

        Ilmoita, mutta miksi lopettaisin!

        Nyt täällä on aikuisia ihmisiä, jotka ovat ihan selvästi kirjoittaneet fantasioistaan tms. Ap, musta on hienoa että käyt äitisi kanssa saunassa. Veikkaan että teillä on hyvät saunakeskustelut ja muutenkin hyvä suhde. Saunakulttuuri on jokaisen perheen oma asia ja nuori saa saunoa vaikka ikänsä vanhempiensa kanssa yhtä aikaa, jos ja kun se tuntuu hyvältä. Nämä viestit, missä puhutaan seisokeista aikuisten tasolla, eivät ole mitenkään päin tavallisia. Vanhemmat eivät näe lapsiansa seksuaalisesti kiihottavina. Jos näin tekevät, sitten on vikaa vanhemmassa / aikuisessa. Siloin asiasta pitää kertoa jollekin luotettavalle aikuiselle.


      • Hahaaha
        Minnana kirjoitti:

        Lopeta heti isäsi kanssa saunominen tai ilmoitan lastensuojeluun

        HAHAHAH!! Repesin..ilmoitan suojeluun. Oman perheen väestä täs puhutaan.


      • Anonyymi
        melkein nainen 15v kirjoitti:

        Mä asun mun iskän kans kahdestaan kerrostalossa ja meil on 1h saunavuoro.
        Aina ollaan käyty yhdessä ja kun äiti lähti 3 vuotta sitten niin isän kans oon käyny.
        Mä oon jo 15v enkä nää siinä mitään kummallista. Mull on 75B tissit ja karvotus alapäässä normaali siistitty.
        En oo koskaan huomamnu mitään katseita, tai jotain tuijotusta.
        Mä oon joskus salaa tuijottanu isää, kun sillä on aika iso ja paksu patukka, mut ei se koskaan oo alkanu mitenkään seisoon tai sillee. emt

        Mitä vityua mä just luin😂😂😂


    • 11v poies

      itse lopetin äidin ja siskon kanssa saunassa käymisen jossain 11-12v iässä, koska omasta mielestä ei ollut "sopivaa" enään. Olen siis poika.

    • 15v jätkä

      oon 15v poika ja käyn aina isäni kanssa saunassa, hän on minulle kuin veli ja hän kuuntelee minua. Puhumme asioista mitä äidin kanssa puhuttua kuten naiset. Uskallan avautua asioistani hänelle ja hän ymmärtää. Isän tai äidin kanssa saunominen ei ole mitenkään noloa vaan päin vastoin tarpeellista koska saunassa rauhoitutaan ja voidaan puhua läheisemmin.

    • boneri

      Omassa suvussa saunotaan melkeen kaikki sekasin. olen poika 18v
      Äitin kanssa tulee edelleen saunottua välillä, joskus ei kun on pieni sauna ja on muitakin saunomassa.
      Joskus mökillä kun on vieraita tai muuta puolituttuja naisia tai miehiä, ne tulee saunan oven taa ja kyssyy että soppiiko sinne tulla ja että onko siellä miehiä, vastaan että mie oon täällä, passaa se mulle. tulkaa jos uskallatte. ja niin ovat aina tulleet. En näe siinä mitään seksuaalista tai sairasta saunoa. Suomi on maa jossa saunotaan kaikki yhessä! olen ollut samaan aikaan saunassa niin 10v tyttäjen kanssa, oman ikästen teinityttöen kanssa jotka osa oli tosi nättejä, myös vanhempien melkeen mummojen kanssa. koskaan en ole pahemmin tuijotellut (paitsi noita hyvännäkösii tenityttöjä OFC) yhesti alko keppi kovettuu ku muut kerkes jo lähtee ja olin pesulla siinä ja se yks tyttö istu lauteilla viellä värkki silmien korkeudella ja tietty sinne suoraan näin niin syvälle että keppi ojoon saman tein! eihän siin muuta ku sanoin; oho, anteeks. käännyn. Se vaan sano että saako koskee..? annoin luvan ja siitähän se saunapano alko.

      Homman nimi nyt oli vaan se että periaatteessa saunomisessa sekasin kaikkien kans en näe mitään väärää. jokainen saa tietty siitä kieltäytyä mutta itse en yksin ainakaan halua saunoa, ja kiva joskus nähä hyvii tissejä :P

      • joo äs enne

        Outo juttu mut mulla ei koskaan seiso saunassa vaikka mitä ajattelisin


      • vähän_ottaa_eteen
        joo äs enne kirjoitti:

        Outo juttu mut mulla ei koskaan seiso saunassa vaikka mitä ajattelisin

        Kokeiles vielä. Kyllä saunassa joskus seisottaa!


      • Anonyymi

        Nyt mitä vittua miks mun piti tietää tää 😂 bro oisit vaan sanonu ettet nää siin midii väärää et saunoo sekasi


    • 14vtytteli

      Mitä noloo jos samaa suku puolta käy samassa saunassa yhtä aikaa. Varsinki jos on oma äiti nii ei sitä piä hävetä. Onhan ne pyyhkiny mejä perseekki ku oltii pieniä:D ei oo mitää noloa jos äiti ja tytär käy saunassa!

      • Anonyymi

        Emmätiiä sukulaisten kaa varsinki käydää yleesä saman aikaa jos mökil vaik ollaa ni mummo, pappa, minä ja pikkusisko eikai siin oo mitää jos vittu ottaa vaa löylyä ja pesee ittesä kukin vuorollaa siin saunan sisäll jakkaral


    • 14vuotias tyttö

      Mitäs outoa on käydä oman äidin kaa saunassa jos on samaa sukupuolta kerran. Jos on kehittyny nii mitä sitte,onhan äitikin. Ja en usko että nyt pitää häpeillä itseään siinä onhan ollu äitikin joskus teini. Ja mitä outoa siinä on? kertokaa toki ääneen. Itse en nää mitään erikoista jos äiti ja tytär käy samassa saunassa.

    • Aamih

      Jos olet tyttö (kuten nimimerkistä...) niin on ihan normaalia käydä äidin kanssa. Onhan uimahallissakin kaikki naiset yhtä aikaa suihkussa ja saunassa ALASTI. Mutta jos olet poika, niin en kyllä suosittele. :DD Mutta tyttönä voit äitisi kanssa käydä saunassa ja suihkussa ja vaikka järvessä uimassa alasti, jos joku muu ei vain näe. :D

      • Anonyymi

        Eli sun mielestä ei oo normaalii et meen saunaa yleesä ku mun mutsi on siel ja sisko just lähteny( oon 15h poika) ja ku sisko ei kestä löylyi ni meen sen takii sit vast sinne löylyihi mutsin kans


    • äitintyttö

      Voi tsiisus sentään! On ihan normaalia käydä vanhempiensa kanssa saunassa. Olen 21-vuotias ja käyn edelleen molempien vanhempieni kanssa saunassa.. Ihan luonnollinen juttu :)

    • jumantsekuu

      Ettekö jo tajua??? Teinipoika käy isänsä kanssa ja teinityttö äidin kanssa!!!

      • Anonyymi

        Ei ku mä käyn ain mutsin kaa tai mökil kaikki melkee samaa aikaa


    • hv vaa kaikki

      mihin vittuun tää maailma on menossa. luulis että suomalaisilla on sen verran pokkaa että sauaan ny voi mennä alasti porukoittensa kans tai vaikka kavereitten kans ellei ny satu oleen vastakkaista sukupuolta.

      nykyää kaikki on nii vitun hienohelmoja stadilaisia hinttejä ja kaikki on nuorison mielestä vitun noloa. voi jeesus tätä elämää...

    • juu25

      Äiti antoi aina saunassa imee tissejään isot f kuppiset olen poika

    • Pestypoika

      Ei ole ainaskin meillä propleemana, minä käyn mielelläni naisten kanssa saunassa, ja ne saavat myöskin pestä/runkata mun, ja mun äitini sekä hänen siskonsa pesevät pojan mielellään.

      • Äimistynyt

        Hei haloo siinä ei ole mitään outoa käydä isän,äidin,veljen tai siskon kanssa saunassa
        Ne kuuluu perheeseen


    • ja mitähän outoo siin on?

    • Anonyymi

      Ootko sä joku vitun jenkki joka ei uskalla nähä omaa äitiäsä alasti voi jumalauta se on sun mutsi mitä vitun väliä vaikka oiski samas saunas itte ainaki välil oon ja mummon ja papan ja siskon kans aina mökil porukal saunas miten se ois muka outoa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe