Pou ja Mou

Missä Mou

Saako niitä ilmaiseksi ladattua Nokia Ashaan? Onko edes olemassa siihen sopivaa versiota? Voiko joku kertoa siitä pelistä jtn. ?

30

4411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 76levaa

      Poun saa vaan samsung galaxy:eihin (en tiiä saaks muualle) moun saa johinki nokian kännyihin.

      • 76levaa

        *joihinki


      • Poufan
        76levaa kirjoitti:

        *joihinki

        Pou on ilmainen ja sopii kaikkiin android laitteisiin puhelimista tabletteihin


      • mou?

        saako nokia 303:een?


      • MsCandyKing XD

        Mun käännyyn ei saa :( Pitää pelata Dadyn kännyllä :/


    • ccccccccccccc

      moi haluan mou pelin nettiin

    • EI OLE

      pou is BBBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTT1 SIIS PARAS!

    • Kuoleeko pou jossain vaiheessa itsestään kun on "tarpeeksi vanha" tai kuoleeko jos jättää hoitamatta ja lopettaa pelaamisen? Ihan muutenvaan mielenkiinnosta kyselen tietäiskö kukaan..

      • vihe

        ei pitäisi.
        Tietääkö joku saako nokia c7 mouta?
        Kysyn vaan kun kaveri tahtoo moun.


    • tyttö

      pou ei kuole mun mielest

      • SSSSS

        Ei kuole


    • ...

      Saako muka Poun Nokia Asha 306 puhelimelle!?

    • PouPouPou

      iPhonelle Pou maksaa 1,79€

    • MouMouMou

      Moun saa VAIN Nokia Lumiaan. Poun saa Samsung Galaxyihin joihinkin muihin Samsungeihin ilmaiseksi, muusta en tiedä.

      • PouOnNoob

        Poun saa myös applelle maksaa 1,79€


    • pou18

      Mou saa ladattua KAIKKIIN nokian puhelimiin! Ja poun kaikkiin androitilla toimiviin laitteisiin esim samsung ja lg!! Älkää kertoko toisille sellasta tietoo joka ei oo totta!!

    • mou4

      miten pystyn lataamaan nokia lumiaan moun kun en saa ladattua sitä???? :(

    • Eräsvain...

      Pou18.. Tuskimpa Mouta saa Nokia 7650.. :D:D:D

    • höpö suu

      en tiiä

      • mouu

        saako moun tai poun nokia C7-00 puhelimeen?


    • Mou

      Luulisin että Moun saa Windowa puhelimiin asha ei ole windows puhelin. Poun saa jokaiseen android järjestelmään.

    • emmuliini 10

      Pou kuolee jos sitä ei hoida piiiitkäään aikaan. Poussa on paljon pelejä ja ostettavaa. Vaatteita on kiva shoppailla kun on niin paljon vaihtoehtoja esim: viikset, hiukset, paidat, kaulaliinat, hatut... Mutta pelaaminen vie hirveästi akkua :(

    • Mou?!?

      Maksaako Mou ku sitä pelaa tarpeeks kauan?

    • Ilmainen

      Saako poun ilmaiseksi iPadiin??

      • PouOnNoob

        Ei


    • poumou

      Kumpi on parempi pou vai mou?

    • poueimou

      Pou on parempi ja monipuolisempi kuin Mou ja Moussa on vähemmän pelejä ja Pou on muutenkin parempi.

    • Pou tietokoneella

      Pouta voi pelata nykyään netissäkin. Lataa täältä www.bluestacks.com sellainen ohjelma kuin bluestacks ja siellä on erilaisia kännykkäpelejä koneelle. Voit ladata kaikki mitä sieltä löytyy mutta jotkut maksaa niinkuin tavallisestikin (ettei oo mikään hakkerijuttu)

      • PouOnNoob

        Juu ei vai oo mikää hakkeri juttu katas in ton ni piti ostaa uus kone ku siit tuli nii paljon viruksia.


    • Anonyymi

      LOMA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe