Saako niitä ilmaiseksi ladattua Nokia Ashaan? Onko edes olemassa siihen sopivaa versiota? Voiko joku kertoa siitä pelistä jtn. ?
Pou ja Mou
Missä Mou
304414
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 30
Vanhimmat
Poun saa vaan samsung galaxy:eihin (en tiiä saaks muualle) moun saa johinki nokian kännyihin.
*joihinki
Pou on ilmainen ja sopii kaikkiin android laitteisiin puhelimista tabletteihin
saako nokia 303:een?
Mun käännyyn ei saa :( Pitää pelata Dadyn kännyllä :/
moi haluan mou pelin nettiin
pou is BBBBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTT1 SIIS PARAS!
Kuoleeko pou jossain vaiheessa itsestään kun on "tarpeeksi vanha" tai kuoleeko jos jättää hoitamatta ja lopettaa pelaamisen? Ihan muutenvaan mielenkiinnosta kyselen tietäiskö kukaan..
ei pitäisi.
Tietääkö joku saako nokia c7 mouta?
Kysyn vaan kun kaveri tahtoo moun.
pou ei kuole mun mielest
Ei kuole
Saako muka Poun Nokia Asha 306 puhelimelle!?
iPhonelle Pou maksaa 1,79€
Moun saa VAIN Nokia Lumiaan. Poun saa Samsung Galaxyihin joihinkin muihin Samsungeihin ilmaiseksi, muusta en tiedä.
Poun saa myös applelle maksaa 1,79€
Mou saa ladattua KAIKKIIN nokian puhelimiin! Ja poun kaikkiin androitilla toimiviin laitteisiin esim samsung ja lg!! Älkää kertoko toisille sellasta tietoo joka ei oo totta!!
miten pystyn lataamaan nokia lumiaan moun kun en saa ladattua sitä???? :(
Pou18.. Tuskimpa Mouta saa Nokia 7650.. :D:D:D
en tiiä
saako moun tai poun nokia C7-00 puhelimeen?
Luulisin että Moun saa Windowa puhelimiin asha ei ole windows puhelin. Poun saa jokaiseen android järjestelmään.
Pou kuolee jos sitä ei hoida piiiitkäään aikaan. Poussa on paljon pelejä ja ostettavaa. Vaatteita on kiva shoppailla kun on niin paljon vaihtoehtoja esim: viikset, hiukset, paidat, kaulaliinat, hatut... Mutta pelaaminen vie hirveästi akkua :(
Maksaako Mou ku sitä pelaa tarpeeks kauan?
Saako poun ilmaiseksi iPadiin??
Ei
Kumpi on parempi pou vai mou?
Pou on parempi ja monipuolisempi kuin Mou ja Moussa on vähemmän pelejä ja Pou on muutenkin parempi.
Pouta voi pelata nykyään netissäkin. Lataa täältä www.bluestacks.com sellainen ohjelma kuin bluestacks ja siellä on erilaisia kännykkäpelejä koneelle. Voit ladata kaikki mitä sieltä löytyy mutta jotkut maksaa niinkuin tavallisestikin (ettei oo mikään hakkerijuttu)
Juu ei vai oo mikää hakkeri juttu katas in ton ni piti ostaa uus kone ku siit tuli nii paljon viruksia.
LOMA