Osaako joku sanoa

ei hymyilytä

mitä näkyy n 4- vuotiaalle miehelle, jolla o ongelmia työ- sekä suhdeasioissa.

Työtä ei löydy löytyvän eikä oikeen romantiikan puolellakaan sytytä mikään.

Jatkuuko tämä "lamakausi" minulla vielä kauan?

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virhe vaan

      korjaan, n 40 vuotiaalle :)

    • Hei

      tämä on pitkä juttu, mutta voin raapaista sitä pinnalta.
      noh, sitä oikeaa rakkautta sinä et ole vielä löytänyt, niin se minulle näkyy.
      oletkohan lyöttäynyt yhteen tilanteen pakosta? pienistä henkilökohtaisista paineistasi? ei rehellistä, mutta käytännöllistä.. on sinulla on tuo "väliaikainen" paikkasi, niinpä...

      sinä olet unelmoiva romantikko! osaat toki olla se "juuri tällä hetkellä oikea", mutta teistä kumpikaan ei usko joulupukkiin. toki seksikäs sinä osaat olla.
      näissä kirjoituksissani minä aina luotan suomalaisen rehellisyyteen, niin sinunkin osaltasi.
      nousee niin mieleeni mies pohjanlahden rannalta, en tiedä miksi.

      mutta katsotaampa tätä lamakautta:
      numeroissa sinä olet hyvä. myös hyvä kirjanpitäjä. myös painonhallinta on numeroasia sinänsä :)
      hitsi, sinulla on avaimet kahteen asuntoon. vaan toisessa niistä vaani kettu.
      sinun tulee siis valita kahden asunnon väliltä, toisessa niistä asustaa se oikea kultakimpale tulevaan vahvaan yhteiseleoon.

      empä kerro enempää, koska minuakin naurattaa koko vouhotus : -D

      t. Keskiyö

      • ei ymmärrä

        Mikä on "vouhotus"? Ihmetyttää


      • ei ymmärrä kirjoitti:

        Mikä on "vouhotus"? Ihmetyttää

        siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
        sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...


      • kiusallakaan
        tuntijasi kirjoitti:

        siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
        sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...

        Ei hymyillytä edelleenkään... Mutta ei tämä tarinakaan sitä saanut muutettua. Itkeä jo ptäis, mutten itke.


    • yksi vastailija

      Hei,

      Minun tulkintani mukaan tulet työllistymään uudelleen tällasen ammattikoulutuksen kautta. Noista opiskelu/työkuvioista löytyy vaimosi. Hyvä pitkä liitto, lapsia 2. Vilkas porukka , perävalot vaan näkyy kun paahdatte menemään joka paikkaan, sillä tavoin kimpassa meette ja perhekeskeisiä ootte, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.

      Eli asioita alkaa tapahtumaan kun pääset tonne koulutukseen, tosin ennustuspalstallahan tässä ollaan niin että mitään ei tapahdu ellei kysyjä itse nosta peppandeerosta ylös ja lähde meneen, eli tommoset mahkut sulla olis.
      Tuleva kesä on myös todella mukava koska tapaat tällasen sun ystävän jota et ole pitkään aikaan nähnyt ja hän on kunnon kaveri kaikin puolin kuten sinäkin tietysti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe