Osaako joku sanoa

ei hymyilytä

mitä näkyy n 4- vuotiaalle miehelle, jolla o ongelmia työ- sekä suhdeasioissa.

Työtä ei löydy löytyvän eikä oikeen romantiikan puolellakaan sytytä mikään.

Jatkuuko tämä "lamakausi" minulla vielä kauan?

6

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virhe vaan

korjaan, n 40 vuotiaalle :)

• Hei

tämä on pitkä juttu, mutta voin raapaista sitä pinnalta.
      noh, sitä oikeaa rakkautta sinä et ole vielä löytänyt, niin se minulle näkyy.
      oletkohan lyöttäynyt yhteen tilanteen pakosta? pienistä henkilökohtaisista paineistasi? ei rehellistä, mutta käytännöllistä.. on sinulla on tuo "väliaikainen" paikkasi, niinpä...

sinä olet unelmoiva romantikko! osaat toki olla se "juuri tällä hetkellä oikea", mutta teistä kumpikaan ei usko joulupukkiin. toki seksikäs sinä osaat olla.
      näissä kirjoituksissani minä aina luotan suomalaisen rehellisyyteen, niin sinunkin osaltasi.
      nousee niin mieleeni mies pohjanlahden rannalta, en tiedä miksi.

mutta katsotaampa tätä lamakautta:
      numeroissa sinä olet hyvä. myös hyvä kirjanpitäjä. myös painonhallinta on numeroasia sinänsä :)
      hitsi, sinulla on avaimet kahteen asuntoon. vaan toisessa niistä vaani kettu.
      sinun tulee siis valita kahden asunnon väliltä, toisessa niistä asustaa se oikea kultakimpale tulevaan vahvaan yhteiseleoon.

empä kerro enempää, koska minuakin naurattaa koko vouhotus : -D

t. Keskiyö

• ei ymmärrä

Mikä on "vouhotus"? Ihmetyttää

• ei ymmärrä kirjoitti:

Mikä on "vouhotus"? Ihmetyttää

siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
        sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...

• kiusallakaan
        tuntijasi kirjoitti:

siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
        sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...

Ei hymyillytä edelleenkään... Mutta ei tämä tarinakaan sitä saanut muutettua. Itkeä jo ptäis, mutten itke.

• yksi vastailija

Hei,

Minun tulkintani mukaan tulet työllistymään uudelleen tällasen ammattikoulutuksen kautta. Noista opiskelu/työkuvioista löytyy vaimosi. Hyvä pitkä liitto, lapsia 2. Vilkas porukka , perävalot vaan näkyy kun paahdatte menemään joka paikkaan, sillä tavoin kimpassa meette ja perhekeskeisiä ootte, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.

Eli asioita alkaa tapahtumaan kun pääset tonne koulutukseen, tosin ennustuspalstallahan tässä ollaan niin että mitään ei tapahdu ellei kysyjä itse nosta peppandeerosta ylös ja lähde meneen, eli tommoset mahkut sulla olis.
      Tuleva kesä on myös todella mukava koska tapaat tällasen sun ystävän jota et ole pitkään aikaan nähnyt ja hän on kunnon kaveri kaikin puolin kuten sinäkin tietysti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      138
      4876
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3337
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2798
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      93
      2549
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1448
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      135
      1378
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe