4-henkinen siisti ja hyvätapainen perhe haluaa vuokrata matkailuauton kesäksi tai osaksi aikaa (useammaksi viikoksi) kesällä. Arvostamme siisteyttä ja mukavuutta.
Mikäli sinulla on tasokas matkailuauto vajaakäytöllä kesän aikana, niin tee meille normaalia viikkovuokrausta houkuttelevampi ehdotus - ajallisesti olemme joustavia, meillä on koko kesä käytettävissä.
Halutaan vuokrata matkailuauto kesäksi/osaksi kesää, Espoo
3
335
Vastaukset
- Asuntoauto tarjolla
Hei! Ilmoitus on jo viime kuulta, mutta vieläkö on haussa? Harkitsemme automme (Detleffs Ducato vm 2000, tilava (6h), hyväkuntoinen ja juuri katsastettu) vuokraamista osalle kesää useammaksi viikoksi. Hinta neuvoteltavissa koska tällainen vuokraaminen on toki helpompaa meillekin kun joka viikko eri henkilölle. Voin laittaa valokuviakin tulemaan ja katsomaan saa tulla. Asumme Uudellamalla myös. Ota yhteyttä [email protected]
- Lomalle :)
Taitaa olla turha kysäistä, mutta joko olette auton löytäneet?? Vielä on kesää jäljellä.... :) Auto sijaitsee Uudessakaupungissa... soita 040 8222800
- varovainen
Moi,muistakaa että,vakuustus ja verottaja seuraa sekä talioi näitä
ilmoituksia, ( autonomistaja voi saada 5v.taannehtivat mätkyt vuokrapuuhista ja kolari tapauksessa kuljettaja maksaa omasta kukkarosta kaiken.
Ter. Masa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221