Kawasaki ZZR 1200 koeajo

jukkis784

Kävin tänään ajamassa zzr 1200:n. Pyörässä oli Akrapovicin sliparit kiinni. Täytyy sanoa, että Kawasakin moottori tuntui huomattavasti tehokkaammalta kuin aiemmin koeajamani 1100xx. Tehoa löytyi järjettömästi millä tahansa kierrosalueella. Todella mahtava pyörä.

9

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValeRossi

Käyhän kokeilemassa vielä zzr1400. Samalla rahalla saat huomattavasti nykyaikaisemman ja tehokkaamman pelin. Eikä tarvi huolehtia nokkien kulumisesta.

• Mitä sitten?

Naapurin jormalla on isompi kuin Villellä.

• kunnon jööti

ja vielä isompi peli naapurin petellä joka ajaa busalla ja köyrii kawa poikien muijat.

• Ei Busalla kerkiä...
        kunnon jööti kirjoitti:

ja vielä isompi peli naapurin petellä joka ajaa busalla ja köyrii kawa poikien muijat.

Naapurin Pete ajaa siis edelleen 90-luvun tekniikkaan perustuvalla pyörällä?! Alkaa olemaan hidas tämä Busa nykykriteerien mukaan. Ja painava ja kömpelökin vielä.

• Tiger1050

Joo, busan kiviaikainen moottori alkaa olla pakko turbottaa jos meinaa liikenteen mukana pysyä. Sen verran ylinopeuksia tuolla autotkin nykyään ajelee.

• hjjjjkgghgk

kawa 1440 cc bussi jotai alle 1300

• Anonyymi

ZX-12R kawa ni ei tehot heti lopu uujee
      Pikkase tiheempi välitys ja lievä viritys ni on mukava peli ja kortti lähtee...

• Anonyymi

Juu sakot tuli ja kortti lähti . Todella hieno pyörä. Myin pois ja heti kadutti:)

• Anonyymi

Minulle tuli vaihdossa 04 1200 zzr ja ajoin 12 km ja totesin etti ole mun.. oli saamariin raskas käännellä. .veikatkaa neuvokaa miksi on kuin rautakanki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe