Kävin tänään ajamassa zzr 1200:n. Pyörässä oli Akrapovicin sliparit kiinni. Täytyy sanoa, että Kawasakin moottori tuntui huomattavasti tehokkaammalta kuin aiemmin koeajamani 1100xx. Tehoa löytyi järjettömästi millä tahansa kierrosalueella. Todella mahtava pyörä.
Vastaukset 9
- ValeRossi
Käyhän kokeilemassa vielä zzr1400. Samalla rahalla saat huomattavasti nykyaikaisemman ja tehokkaamman pelin. Eikä tarvi huolehtia nokkien kulumisesta.
- Mitä sitten?
Naapurin jormalla on isompi kuin Villellä.
- kunnon jööti
ja vielä isompi peli naapurin petellä joka ajaa busalla ja köyrii kawa poikien muijat.
- Ei Busalla kerkiä...
kunnon jööti kirjoitti:
ja vielä isompi peli naapurin petellä joka ajaa busalla ja köyrii kawa poikien muijat.
Naapurin Pete ajaa siis edelleen 90-luvun tekniikkaan perustuvalla pyörällä?! Alkaa olemaan hidas tämä Busa nykykriteerien mukaan. Ja painava ja kömpelökin vielä.
- Tiger1050
Joo, busan kiviaikainen moottori alkaa olla pakko turbottaa jos meinaa liikenteen mukana pysyä. Sen verran ylinopeuksia tuolla autotkin nykyään ajelee.
- hjjjjkgghgk
kawa 1440 cc bussi jotai alle 1300
- Anonyymi
ZX-12R kawa ni ei tehot heti lopu uujee
Pikkase tiheempi välitys ja lievä viritys ni on mukava peli ja kortti lähtee...- Anonyymi
Juu sakot tuli ja kortti lähti . Todella hieno pyörä. Myin pois ja heti kadutti:)
- Anonyymi
Minulle tuli vaihdossa 04 1200 zzr ja ajoin 12 km ja totesin etti ole mun.. oli saamariin raskas käännellä. .veikatkaa neuvokaa miksi on kuin rautakanki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731197
- 711132
- 70953
- 95859
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois248760- 49757
- 25659
- 72659
- 54656
- 40590