Hame ostoksilla

mies hameessa

Voiko mies pytää vaatemyyjältä hametta sovitettavaksi?
Onko kokemuksia?

13

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupansoikkita

      "Monia meistä varmasti jännittää ajatus vaatekauppojen naisten osastolla asioinnista. Miten siihen pitäisi suhtautua, kuinka käyttäytyä? Yksinkertaisin ratkaisu on yleensä paras - toimi aivan kuten kaupassa muutenkin. Metsä yleensä vastaa kuten sinne huutaa, joten jos käyttäydyt asiallisesti, voit odottaa asiallista käytöstä myyjiltä takaisinkin. Ja jos muut asiakkaat alkavat ryttyillä, voit lähes milloin vain osoittaa sormella ylimalkaisesti miesten osaston suuntaan ja kysyä, mitä nuo naiset sitten tuolla tekevät.

      Jos haluat shoppailla jonkun peitetarinan kanssa, niin voithan aina kuvitella itsellesi siskon. Tai voit sanoa että vaimolle tulee juu. Mikäli olosi on kovin epävarma, on ehkä hyvä miettiä etukäteen valmiiksi joku uskottava tarina, jota voi tiukan paikan tullen käyttää. Todennäköisesti et sitä tarvitse, mutta valmistautuminen luo mielenrauhaa."


      Reippaasti vaan ostoksille, sinä saat ostaa mitä vain haluat, ei kaupan väki määrää sitä! Lycka till.

    • nainen pukuissa

      hei! Voisin kysyä samaa kun lähden puku ostamaan itselleni- olen transmies väärääsä vartalossa siis olen syntynyt naiseksi mutta olen mies! Rohkeasti vaan pyyttämään apua myyjältä!

    • Miksei voisi?

      Voiko mies pytää vaatemyyjältä hametta sovitettavaksi?

      Voi.

      • Epäilen vaan

        Mahtaakohan myyjä antaa hamettaan sovitettavaksi.


    • Kaupoissa käynyt

      Kokemusta on. Jos vain kertoo selkeästi, että itselle on tulossa ja vaate on "normaali" kaupan imagoon nähden, asiassa on harvoin ongelmia ja palvelu pelaa.

    • Anonyymi

      olen pyytänyt hameita sovitetavaksi ja saanut hyvää palvelua myyjiltä, eli kannattaa kertoa ostavan itselleen, niin myyjä osaa jo arvioida koon.

    • Anonyymi

      Olen käynyt täysin naiseksi pukeutuneena vaatekaupoissa sovittamassa ja ostamassa mekkoja, hameita, kenkiä yms. Olen naiseksi liian pitkä, enkä mene läpi naisesta ainakaan lähietäisyydeltä. Jokainen myyjä, jonka kanssa olen keskustellut, on huomannut että tuossa mies. Pois ei ole kuitenkaan ikinä ajettu vaan olen saanut aina asiallista kohtelua.

      On tullut käytyä muun muassa HM:ssä, Lindexillä, Prismassa, Cittarissa jne. Kaupassa olen vain kävellyt vaaterekille, valinnut sieltä minua miellyttävän vaatteen ja mennyt sen jälkeen pukukoppiin sovittamaan.

      Jos joku myyjä on tullut tarjoamaan apua, niin olen ottanut avun vastaan ja kertonut tarpeeni.

      Eli rohkeasti vaan kauppaan ostoksille. Eka kerta voi jännittää, mutta kyllä se siitä lähtee. Itse valitsin ekoilla kauppakerroilla hiljaisen hetken (esim sunnuntaina iltapäivä), se helpottaa hieman jos kaupassa ei ole kauhea asiakashärdelli.

    • Anonyymi

      Tilasin juuri farkkuhameen ja sukkahousut netistä. Kivijalkakaupasta osuu koko ja malli kohdalleen paremmin. Nettimyynissä kun ei pääse sovittamaan .

    • Anonyymi

      tottakai voi , olen useasti pyytänyt hametta sovitettavaksi ja on hyvin palveltu.

    • Ihan hyvin voi ja kannattaa kokeilla ei nykyään tunnu siitä kukaan mitään välittävän.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja mies vai nainen? Voi voi..

      • Anonyymi

        Aloittaja on juuri sellainen jollaiseksi itsensä kokee. Hame on mitä parhain vaate myös miehelle ja mukavan tuntuinen päällä. Thermo leggingsit ja toppahame on aika kiva yhdistelmä, jota suosittelen kokeilemaan!


    • Anonyymi

      Kerran erehdyin kysymään vaatemyymälän neidiltä hametta kokeiltavaksi. Neiti kutsui oitis paikalle vartijan jolle kertoi että olin ehdotellut hänelle riisutumista. Ei auttanut selittelyt transsuilusta vaan vartija saatteli minut ulos ja mätkäisi vuoden porttikiellon kauppaan😔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe