Voiko mies pytää vaatemyyjältä hametta sovitettavaksi?
Onko kokemuksia?
Hame ostoksilla
13
976
Vastaukset
- kaupansoikkita
"Monia meistä varmasti jännittää ajatus vaatekauppojen naisten osastolla asioinnista. Miten siihen pitäisi suhtautua, kuinka käyttäytyä? Yksinkertaisin ratkaisu on yleensä paras - toimi aivan kuten kaupassa muutenkin. Metsä yleensä vastaa kuten sinne huutaa, joten jos käyttäydyt asiallisesti, voit odottaa asiallista käytöstä myyjiltä takaisinkin. Ja jos muut asiakkaat alkavat ryttyillä, voit lähes milloin vain osoittaa sormella ylimalkaisesti miesten osaston suuntaan ja kysyä, mitä nuo naiset sitten tuolla tekevät.
Jos haluat shoppailla jonkun peitetarinan kanssa, niin voithan aina kuvitella itsellesi siskon. Tai voit sanoa että vaimolle tulee juu. Mikäli olosi on kovin epävarma, on ehkä hyvä miettiä etukäteen valmiiksi joku uskottava tarina, jota voi tiukan paikan tullen käyttää. Todennäköisesti et sitä tarvitse, mutta valmistautuminen luo mielenrauhaa."
Reippaasti vaan ostoksille, sinä saat ostaa mitä vain haluat, ei kaupan väki määrää sitä! Lycka till. - nainen pukuissa
hei! Voisin kysyä samaa kun lähden puku ostamaan itselleni- olen transmies väärääsä vartalossa siis olen syntynyt naiseksi mutta olen mies! Rohkeasti vaan pyyttämään apua myyjältä!
- Miksei voisi?
Voiko mies pytää vaatemyyjältä hametta sovitettavaksi?
Voi.- Epäilen vaan
Mahtaakohan myyjä antaa hamettaan sovitettavaksi.
- Kaupoissa käynyt
Kokemusta on. Jos vain kertoo selkeästi, että itselle on tulossa ja vaate on "normaali" kaupan imagoon nähden, asiassa on harvoin ongelmia ja palvelu pelaa.
- Anonyymi
olen pyytänyt hameita sovitetavaksi ja saanut hyvää palvelua myyjiltä, eli kannattaa kertoa ostavan itselleen, niin myyjä osaa jo arvioida koon.
- Anonyymi
Olen käynyt täysin naiseksi pukeutuneena vaatekaupoissa sovittamassa ja ostamassa mekkoja, hameita, kenkiä yms. Olen naiseksi liian pitkä, enkä mene läpi naisesta ainakaan lähietäisyydeltä. Jokainen myyjä, jonka kanssa olen keskustellut, on huomannut että tuossa mies. Pois ei ole kuitenkaan ikinä ajettu vaan olen saanut aina asiallista kohtelua.
On tullut käytyä muun muassa HM:ssä, Lindexillä, Prismassa, Cittarissa jne. Kaupassa olen vain kävellyt vaaterekille, valinnut sieltä minua miellyttävän vaatteen ja mennyt sen jälkeen pukukoppiin sovittamaan.
Jos joku myyjä on tullut tarjoamaan apua, niin olen ottanut avun vastaan ja kertonut tarpeeni.
Eli rohkeasti vaan kauppaan ostoksille. Eka kerta voi jännittää, mutta kyllä se siitä lähtee. Itse valitsin ekoilla kauppakerroilla hiljaisen hetken (esim sunnuntaina iltapäivä), se helpottaa hieman jos kaupassa ei ole kauhea asiakashärdelli. - Anonyymi
Tilasin juuri farkkuhameen ja sukkahousut netistä. Kivijalkakaupasta osuu koko ja malli kohdalleen paremmin. Nettimyynissä kun ei pääse sovittamaan .
- Anonyymi
tottakai voi , olen useasti pyytänyt hametta sovitettavaksi ja on hyvin palveltu.
Ihan hyvin voi ja kannattaa kokeilla ei nykyään tunnu siitä kukaan mitään välittävän.
- Anonyymi
Onko aloittaja mies vai nainen? Voi voi..
- Anonyymi
Aloittaja on juuri sellainen jollaiseksi itsensä kokee. Hame on mitä parhain vaate myös miehelle ja mukavan tuntuinen päällä. Thermo leggingsit ja toppahame on aika kiva yhdistelmä, jota suosittelen kokeilemaan!
- Anonyymi
Kerran erehdyin kysymään vaatemyymälän neidiltä hametta kokeiltavaksi. Neiti kutsui oitis paikalle vartijan jolle kertoi että olin ehdotellut hänelle riisutumista. Ei auttanut selittelyt transsuilusta vaan vartija saatteli minut ulos ja mätkäisi vuoden porttikiellon kauppaan😔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708