St Olav hotelli?

Liisi65

Onko kukaan yöpynyt?

Kertokaa kokemuksia,kiitos.

26

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annikki999

Olen ollut kerran, upea vanha hotelli, mutta ainakin mun huone oli kamalan pieni.
      siisti kuitenkin, antiikkinen sisustus ja mikä paras: mahtava aamiainen, aivan valtava valikoima.Oli vähän vaikea löytää, joten otin taksin.

• loijhytgf

sokkeloinen,portaita,viihtyisä...

• vierailija597

Helmikuussa 2017. Huone 409, ylin kerros, erittäin siisti. Hotelli tunnelmallinen, sokkeloita, mutta kun katsoo opasteita, niin huone kyllä helppo löytää. Aamupala hyvä, puuro erittäin hyvä. Rauhallinen, ei mitään huonoa sanottavaa

• StOlav

St Olav hotelli ei yhtään tupajumia eikä läävää

• Pomponpknokn

Booking.comissa ei ole kaikki arvostelut yhtä mairittelevia.

• bonafides

Palace Hotelli Vapaudenaukion ääressä on myös hyvä.

• FoorumOliHirveä

St Olav on ihan mukiinmenevä hotelli, sen sijaan Nordic Forum oli kaikilta osiltaan ala arvoinen ja ylihinnoiteltu.
      Huone oli surkea koppi.
      Aamiainen oli niukka ja niukatkin ruuat lähinnä sianruokaa.
      Rentoutumiskeskus lähinnä muistutti kidutuskammiota.
      Aulabaarin tarjoilija näki ilmeisesti ensi kerran euron rahoja - väärin takaisin.

• KauhiastiIhmettelen

En kyllä tunnista tämän kirjoittajan tekstistä sitä Nordic Hotel Forumia missä itse olen useasti käynyt. Onko kyseessä joku katkeroitunut entinen työntekijä vai mikä on motiivina levittää täysin väärää tietoa?

• faso.burkina

Ai, että sinä osaat :) mutta jos noin on käynyt, niin mikä ettei.

• kati-espoo
        KauhiastiIhmettelen kirjoitti:

En kyllä tunnista tämän kirjoittajan tekstistä sitä Nordic Hotel Forumia missä itse olen useasti käynyt. Onko kyseessä joku katkeroitunut entinen työntekijä vai mikä on motiivina levittää täysin väärää tietoa?

Juu oletko hotellin palkkaama mainostaja kirjoittaja, paljonko on palkkio yhdestä kirjoituksesta? huomio verot, mutta voi olla, että olet suomenkielen taitoinen vironryssä..

• KauhiastiIhmettelen
        kati-espoo kirjoitti:

Juu oletko hotellin palkkaama mainostaja kirjoittaja, paljonko on palkkio yhdestä kirjoituksesta? huomio verot, mutta voi olla, että olet suomenkielen taitoinen vironryssä..

Koska sait potkut ja mistä syystä?

• samaamieltämyös

Nordic forum on surkea hotelli

• Bicolori

Niin,täällä tosiaan maailman matkaajat kohtaavat ja argumetoivat kovin älykkäästi kokemuksistaan. Vanhempiensa parhaat saavutukset äänessä. Ovat varmasti ylpeitä maailmaa nähneistä jälkeläisistään. Niin fiksuja. Joistakin kirjoituksista huokuu vallan ylimaallinen älykkyys. Oi viisautta.

• DDDDDDDDD
        Bicolori kirjoitti:

Niin,täällä tosiaan maailman matkaajat kohtaavat ja argumetoivat kovin älykkäästi kokemuksistaan. Vanhempiensa parhaat saavutukset äänessä. Ovat varmasti ylpeitä maailmaa nähneistä jälkeläisistään. Niin fiksuja. Joistakin kirjoituksista huokuu vallan ylimaallinen älykkyys. Oi viisautta.

Oletkos sinä se palstan järkevin kirjoittelija, aina vankkaa asiaa kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• faso.burkina
        Bicolori kirjoitti:

O tempores, o mores.

• ryssä-

Täällä pitäisi olla joku kuraattori joka perkaisi ketjuja. Ensinnäkin poistettaisiin kirjoitukset jotka eivät liity otsikkoon.
      Kun otsikko on St Olav hotelli niin muut hotellit siirretään omaan ketjuunsa. Toisaalta "kidutuskammiot" kaadetaan roskikseen.

• ihmet-telen

Jos itse asut aina täydellisessä hotellissa, niin miksi ihmeessä luet näitä rahvaan keskusteluja.

• faso.burkina

Tama on somea. Ei pitäisi ymmärtää ryppyotsaisesti.

• faso.burkina

Muinaisessa Tsaarin-Venäjällä oli salainen poliisi niin sanottu Ohrana. Se pitäisi palauttaa näille sivustoille valvomaan holtitonta kielenkäyttöä?

• bonafides

Olavisten kirkossa en ole yöpynyt. Hienot maisemat, Euroopan korkein kirkko ennen Kölnin tuomiokirkkoa.

• oletpa-kokenut

Mutta pärnu maanteen sillan alla olet jopa asunutkin

• faso.burkina
        oletpa-kokenut kirjoitti:

Mutta pärnu maanteen sillan alla olet jopa asunutkin

Ennen puhuttiin Tukholman Slussenin sisseistä. Nyt kai voisi ottaa puheeksi pärnun maanteen sissit. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe