Onko kukaan yöpynyt?
Kertokaa kokemuksia,kiitos.
St Olav hotelli?
26
1374
Vastaukset
- Annikki999
Olen ollut kerran, upea vanha hotelli, mutta ainakin mun huone oli kamalan pieni.
siisti kuitenkin, antiikkinen sisustus ja mikä paras: mahtava aamiainen, aivan valtava valikoima.Oli vähän vaikea löytää, joten otin taksin. - loijhytgf
sokkeloinen,portaita,viihtyisä...
- vierailija597
Helmikuussa 2017. Huone 409, ylin kerros, erittäin siisti. Hotelli tunnelmallinen, sokkeloita, mutta kun katsoo opasteita, niin huone kyllä helppo löytää. Aamupala hyvä, puuro erittäin hyvä. Rauhallinen, ei mitään huonoa sanottavaa
- StOlav
St Olav hotelli ei yhtään tupajumia eikä läävää
- Pomponpknokn
Booking.comissa ei ole kaikki arvostelut yhtä mairittelevia.
- bonafides
Palace Hotelli Vapaudenaukion ääressä on myös hyvä.
- FoorumOliHirveä
St Olav on ihan mukiinmenevä hotelli, sen sijaan Nordic Forum oli kaikilta osiltaan ala arvoinen ja ylihinnoiteltu.
Huone oli surkea koppi.
Aamiainen oli niukka ja niukatkin ruuat lähinnä sianruokaa.
Rentoutumiskeskus lähinnä muistutti kidutuskammiota.
Aulabaarin tarjoilija näki ilmeisesti ensi kerran euron rahoja - väärin takaisin.- KauhiastiIhmettelen
En kyllä tunnista tämän kirjoittajan tekstistä sitä Nordic Hotel Forumia missä itse olen useasti käynyt. Onko kyseessä joku katkeroitunut entinen työntekijä vai mikä on motiivina levittää täysin väärää tietoa?
- faso.burkina
Ai, että sinä osaat :) mutta jos noin on käynyt, niin mikä ettei.
- kati-espoo
KauhiastiIhmettelen kirjoitti:
En kyllä tunnista tämän kirjoittajan tekstistä sitä Nordic Hotel Forumia missä itse olen useasti käynyt. Onko kyseessä joku katkeroitunut entinen työntekijä vai mikä on motiivina levittää täysin väärää tietoa?
Juu oletko hotellin palkkaama mainostaja kirjoittaja, paljonko on palkkio yhdestä kirjoituksesta? huomio verot, mutta voi olla, että olet suomenkielen taitoinen vironryssä..
- KauhiastiIhmettelen
kati-espoo kirjoitti:
Juu oletko hotellin palkkaama mainostaja kirjoittaja, paljonko on palkkio yhdestä kirjoituksesta? huomio verot, mutta voi olla, että olet suomenkielen taitoinen vironryssä..
Koska sait potkut ja mistä syystä?
- samaamieltämyös
Nordic forum on surkea hotelli
- Bicolori
Niin,täällä tosiaan maailman matkaajat kohtaavat ja argumetoivat kovin älykkäästi kokemuksistaan. Vanhempiensa parhaat saavutukset äänessä. Ovat varmasti ylpeitä maailmaa nähneistä jälkeläisistään. Niin fiksuja. Joistakin kirjoituksista huokuu vallan ylimaallinen älykkyys. Oi viisautta.
- DDDDDDDDD
Bicolori kirjoitti:
Niin,täällä tosiaan maailman matkaajat kohtaavat ja argumetoivat kovin älykkäästi kokemuksistaan. Vanhempiensa parhaat saavutukset äänessä. Ovat varmasti ylpeitä maailmaa nähneistä jälkeläisistään. Niin fiksuja. Joistakin kirjoituksista huokuu vallan ylimaallinen älykkyys. Oi viisautta.
Oletkos sinä se palstan järkevin kirjoittelija, aina vankkaa asiaa kokemuksen syvällä rintaäänellä.
- faso.burkina
Bicolori kirjoitti:
O tempores, o mores.
- ryssä-
Täällä pitäisi olla joku kuraattori joka perkaisi ketjuja. Ensinnäkin poistettaisiin kirjoitukset jotka eivät liity otsikkoon.
Kun otsikko on St Olav hotelli niin muut hotellit siirretään omaan ketjuunsa. Toisaalta "kidutuskammiot" kaadetaan roskikseen.- ihmet-telen
Jos itse asut aina täydellisessä hotellissa, niin miksi ihmeessä luet näitä rahvaan keskusteluja.
- faso.burkina
Tama on somea. Ei pitäisi ymmärtää ryppyotsaisesti.
- faso.burkina
Muinaisessa Tsaarin-Venäjällä oli salainen poliisi niin sanottu Ohrana. Se pitäisi palauttaa näille sivustoille valvomaan holtitonta kielenkäyttöä?
- bonafides
Olavisten kirkossa en ole yöpynyt. Hienot maisemat, Euroopan korkein kirkko ennen Kölnin tuomiokirkkoa.
- oletpa-kokenut
Mutta pärnu maanteen sillan alla olet jopa asunutkin
- faso.burkina
oletpa-kokenut kirjoitti:
Mutta pärnu maanteen sillan alla olet jopa asunutkin
Ennen puhuttiin Tukholman Slussenin sisseistä. Nyt kai voisi ottaa puheeksi pärnun maanteen sissit. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839