Minulla on uusi MacBook Pro ja erittäin hidas internet.
Mistä tämä voi johtua?
Vanha PC toimii paljon nopeammin samassa WLAN:ssa, joten singnaalissa ei ole mitään vikaa.
Selaimessa lukee vain, että "lähetetään pyyntöä...", eikä mitään tapahdu.
Tämä on todella turhauttavaa kun kone maksoi kuitenkin 1500 €.
Olen kokeillut Cromea ja Safaria, eikä niistä kumpikaan toimi.
MacBook Pro / Mountain Lion / Netti pätkii
6
463
Vastaukset
- 1stMacFinn
Eikös sulle toisaalla vastattu, että vaihda tukiaseman kanavaa ja ongelma poistuu.
- Hölmöt vastailee
Sokea taluttaa rampaa ruuhkaisen kadun yli...
- troija3
Minulla sam a ongelma netti toimii hetken ja sitten ei saada enään yhrteyttä, jolloinka oran Wi-Fi:n lois päältä ja yhdistän uudestaan….. todella ärsyttävää!!!
Muilla koneilla toimii hyvin. - aSontaaa
Applen paskat Lagaa AINA
- paskoja appleja
ei ihme, aina lagaaa....
- lakalakalakalakaajat
Lakatkaa jo lakaamasta, niin voitte mennä parin kuukauden päästä lakkaan, niin silloin vasta voi lakata lakkaamasta. Ja kylä minä tiedän, toki, mitä se lakaaminen on, että ei sen puoleen. Mutta kun ei ole kielipäätä, niin ei ole-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058