Mitä mieltä Canon EOS 600D:stä?

canonisti_

Eli onko omia kokemuksia kamerasta? Mitkä hyvät ja huonot puolet? Vastaako hintaa?

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoisin että

      Hyvää on pieni koko ja kuvanlaatu. Huonoa on etsin, ergonomia ja täydellinen suojauksen puute.

      Varustettuna kunnollisella objektiivilla se on kelvollinen aloittelijan kamera, mutta säädöt on typerästi valikoissa.

      • canonisti_

        juu, ihan aloittelija olenkin! :)


      • Aloita noilla
        canonisti_ kirjoitti:

        juu, ihan aloittelija olenkin! :)

        - 600D
        - f/2.0 35 mm

        - f/1.8 85 mm
        - kääntyväpäinen salama vaikka Nissin
        - kunnollinen, tukeva jalusta


    • Osta ihmeessä

      Nikon 3200

      • Pentax K-30

        Kyllä noilla 600 D ja D3200 kuvia ottaa mutta paras entry level runko on tämä:
        Pentax K-30 ( Suomessa yli 600 €, ulkol. nettikaupoista alle 600 € kittizoomilla).

        K-30 on ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen verrattuna noihin C/N runkoihin: sääsuojattu runko, kunnon primaetsin 100 % näyttöalalla ei pentapeili, nopeampi sarjakuvaus 6k/s jne. Nikonissa on tietenkin mp enemmän mutta se on mun mielestä jopa haitta koska niiden hyödyntäminen vaatii optiikalta paljon. Saahan siihen kiinni jonkun 2000 € Nikkorin jos haluaa.


      • Se jokin puuttuu
        Pentax K-30 kirjoitti:

        Kyllä noilla 600 D ja D3200 kuvia ottaa mutta paras entry level runko on tämä:
        Pentax K-30 ( Suomessa yli 600 €, ulkol. nettikaupoista alle 600 € kittizoomilla).

        K-30 on ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen verrattuna noihin C/N runkoihin: sääsuojattu runko, kunnon primaetsin 100 % näyttöalalla ei pentapeili, nopeampi sarjakuvaus 6k/s jne. Nikonissa on tietenkin mp enemmän mutta se on mun mielestä jopa haitta koska niiden hyödyntäminen vaatii optiikalta paljon. Saahan siihen kiinni jonkun 2000 € Nikkorin jos haluaa.

        Mitäs kaikkea Pentaksiin saa kiinni? Meinaan vaan et jos sillä on väliä? Ja voihan sillä olla joillekkin? Vaikka taitaa olla totta ettei croppikennoisiin saa paljookaan laadukasta
        juuri sille suunniteltua optiikkaa merkistä piittamatta.


    • Oikea Ratkaisu

      Pieni p.ska. Putosi kadulle ja p.skaksi meni, linssi mukana.
      Osta Nikon, niin minäkin sitten tein

    • Ohittamaton tarjous

      Oikeastaan jos Rajala myy yhä Nikon D5100 (säässuojaamaton muovir) kameraa hintaan 399E sutulla niin?
      Mitkä on hyvät puolet? Vastaako hintaa?
      Koska D7000 voi olla 699E kohta tarjouksessa? Siin on sentä'än vähäse magnesiumia rungos ja 100% P ettin ? Eli kannattaa harkita "vanhennutta kunnon mallia"uutena takuulla sillä hinnalla millä sitä voi saada ostaa?
      Edes Nikon D90 ei ole niin huono/vanhanaiakanen kamera ettei siitä kannattaisi maksaa sitä millä sitä jossain myydään..uutena .ehei kyse on muustakin kun uusimmasta..valokuvaamisessa.
      D300s =?
      Ai nii en tiennyt sanaakaan Canoneista ynnä muista? Sori

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe