minkä ostan???

iba

Mä oon ostamassa itelle harrikan,mutta mikä olisi paras normaali pituiselle naiselle???Oon ajanut 883 sporsterii,mutta kopterissa olis jotain paljon makeempaa,auttakaa!

12

2705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hape

?? kun olen 191 pitkä.. niin onko 883 pieni mitoiltaan..

• ...........

kyllä on, itsellä mittaa 184 ja sportti vaihtui juuri isompaan...

• hape
        ........... kirjoitti:

kyllä on, itsellä mittaa 184 ja sportti vaihtui juuri isompaan...

siis oikeesti, oletko sitämieltä että HD on pasas tekniikaltaan ?

• Markku

Osta 60-luvun jaava

• HD-Mies

Pyydä äitiltä rahaa pienoismalliin.

• hape

siis tälläkin estradilla pyörii kaikenlaisia lelupoikia jotka tykkää..en sano ääneen.

• IBA!

sitä saa takasin täältä,samaa loskaa..

• HD: 1340

Osta väh. 1340 kuutioinen, pystyt ajamaan sillä yhtä hyvin kuin miehetkin, painopiste alhaalla, joten se pysyy melkein itse pystyssä, rohkeutta vaan, kyllä se siitä, ja ei kun päristelemään vesisateeseen.

• J..

Miltäs se sporty tuntui? pieneltä, isolta?? jos se tuntui isolta niin osta se, aina voi vaihtaa myöhemmin, jos se tuntui pieneltä niin osta mitä mieli tekee tai varat antaa periksi, pyörän voi aina madaltaa jos tarvitse, hyvin tehty kopteri on parempi ajaa kuin vakio sporty, joka on hyvä sekin.
      IMHO sanoisin kuitenkin ett jos se on eka pyörä niin ota sporty, aja vuos tai kaks niin tiedät mitä haluut.

J

• IBA!

Siis sporsteri tuntu ihan kivalta ajettavuudeltaan,mutta pitkäkeulanen on unelmien täyttymys!!!!!Muutamat frendit vaan on sitä mieltä,että ajettavuudeltaan olisi helpompi pitää näpit erossa koptereista????Ja mikä idiootti sä pienoismallien myyjä oot,mee sä baaribikeri himaas...:)

• Nyrkkeilijä
        IBA! kirjoitti:

Siis sporsteri tuntu ihan kivalta ajettavuudeltaan,mutta pitkäkeulanen on unelmien täyttymys!!!!!Muutamat frendit vaan on sitä mieltä,että ajettavuudeltaan olisi helpompi pitää näpit erossa koptereista????Ja mikä idiootti sä pienoismallien myyjä oot,mee sä baaribikeri himaas...:)

Et ymmärrä mistään muusta mitään, kuin kaljan kittaamisesta.

• älä puhu höpöjä!!!!
        Nyrkkeilijä kirjoitti:

Et ymmärrä mistään muusta mitään, kuin kaljan kittaamisesta.

En juo
        lainkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe