Ajattelin ostaa itselleni työautoksi (matkaa 3km) -85vm Micran. Autolla ajettu 128tkm. täyd huoltokirja, kahdet lähes uudet renkaat. Mitä kannattaa katsoa ? Pelleissä pientä kukkaa mutta ei pahoin. Katsastettu äskettäin. Hinta 200€. Onko paha ?
paljonko kannattaa maksaa?
4
552
Vastaukset
- Mikrobi
toimii, niin ei ole paha hinta. Renkaatkin jo maksaa.
Ja katsastettukin kerran on, niin kyllä sillä tuollaisen 3km kulkee. - käyttövarma
No etpä tuohon hintaan varmasti löydä parempaa värkkiä noin lyhyeen ajoon, jossa ei tarvitse ajatella juuri muuta kuin luotettavuutta.
Meillä ollut Micra vastaavanlaisessa ajossa 4 vuotta vaimolla ja on hyvä: toimii, lähtee käyntiin pakkasella ja lämpimällä, vie vähän bensaa (vaikka sillä on merkitystä vasta pitemmän päälle noin lyhyessä ajossa ja jos jotain vikaa tulee osat on halpoja ja helppoja korjata. Pellit taitaa olla se riskein kohta. - riimera
ei tod paha! käy heti pois!
- Jyan
Tuon matkan jo vois kävellä. Pyörälläkin siihen menee vajaa 15min.
Auto on halpa, mutta eihän ne kustannukset siihen lopu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565