Hamsuni syö omaa kakkaa!!!! Se myös varastoi sitätä sen poskipusseihi! :0
Onko tästä haittaa?
9
3593
Vastaukset
- kakka siis
eipä tuosta nyt mtn haittaa pitäisi olla.
- hani
Luin itse tuosta samasta jutusta kirjasta kirjassa luki "hamsterit syövät omaa kakkaa, se ei ole vaarallista pikemminkin normaslia" oma hamsterini syö kanssa.
- Hamsuli<3
hani kirjoitti:
Luin itse tuosta samasta jutusta kirjasta kirjassa luki "hamsterit syövät omaa kakkaa, se ei ole vaarallista pikemminkin normaslia" oma hamsterini syö kanssa.
Hyi :D se on hamstereille terveellistä koska siinä on jtn tuoretta. Mutta aivan normaalia. Itse en ainakaan ole huomannut että mun hamsteri söisi sen kakkaa..
- Lspdnepqnspqkdndoq
Joo se on normaalia minunkin hamsteri syö :D
Ps. Aika montaki :ss - .....
Hamsteri syö kakkansa kerran ja sen jälkeen kakkaa sen uudestaan, eikä enää syö sitä.
Hamsterit syövät kakkaa, sillä kun ruoka menee ensimmäisen kerran suoliston läpi, Hamsteri ei ehdi poimia siitä kaikkia ravinto-aineita, joten se syö sen kakan uudestaan saadakseen loput ravinto-aineet... Eli se syö, kakkaa, syö kakan ja kakkaa uudestaan. Usein syötävä kakka ei ole yhtä kova kuin sellainen jota ei syödä...
Toivottavasti ymmärsit... - Ldlsbfbf
Mun hamsteri tekee sitä kanssa pitäis olla ihan normaalia :)
- MidnightMelody
Se on täysin normaalia, sillä hamsteri saa siitä tärkeää B-vitamiinia. Ei siis aihetta huoleen!
se on normaalia, ei tarvitse huolestua. ne kerää proteinia kakasta
- Anonyymi
Miksi hamsterit kakkaa niin usein 🤔🤔🤔🤔🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249