Hamsuni syö omaa kakkaa!!!! Se myös varastoi sitätä sen poskipusseihi! :0
Onko tästä haittaa?
9
3857
Vastaukset
- kakka siis
eipä tuosta nyt mtn haittaa pitäisi olla.
- hani
Luin itse tuosta samasta jutusta kirjasta kirjassa luki "hamsterit syövät omaa kakkaa, se ei ole vaarallista pikemminkin normaslia" oma hamsterini syö kanssa.
- Hamsuli<3
hani kirjoitti:
Luin itse tuosta samasta jutusta kirjasta kirjassa luki "hamsterit syövät omaa kakkaa, se ei ole vaarallista pikemminkin normaslia" oma hamsterini syö kanssa.
Hyi :D se on hamstereille terveellistä koska siinä on jtn tuoretta. Mutta aivan normaalia. Itse en ainakaan ole huomannut että mun hamsteri söisi sen kakkaa..
- Lspdnepqnspqkdndoq
Joo se on normaalia minunkin hamsteri syö :D
Ps. Aika montaki :ss - .....
Hamsteri syö kakkansa kerran ja sen jälkeen kakkaa sen uudestaan, eikä enää syö sitä.
Hamsterit syövät kakkaa, sillä kun ruoka menee ensimmäisen kerran suoliston läpi, Hamsteri ei ehdi poimia siitä kaikkia ravinto-aineita, joten se syö sen kakan uudestaan saadakseen loput ravinto-aineet... Eli se syö, kakkaa, syö kakan ja kakkaa uudestaan. Usein syötävä kakka ei ole yhtä kova kuin sellainen jota ei syödä...
Toivottavasti ymmärsit... - Ldlsbfbf
Mun hamsteri tekee sitä kanssa pitäis olla ihan normaalia :)
- MidnightMelody
Se on täysin normaalia, sillä hamsteri saa siitä tärkeää B-vitamiinia. Ei siis aihetta huoleen!
se on normaalia, ei tarvitse huolestua. ne kerää proteinia kakasta
- Anonyymi
Miksi hamsterit kakkaa niin usein 🤔🤔🤔🤔🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505