sanokaapa hyviä nimiä samojedi uros pennulle.
samojedi pennulle nimi?!!
nimijaäkkiä
9
1704
Vastaukset
- Sehän on
selvästi Sami!
- 6+11
jorma tai seppo
- KölliMörri
Aapo, Kaapo, Luke, Luca, Jymy, Jyry, Retu, Mara, Mosku, Rape, Karo, Sonic, Alfa, Ja paljon muuta..
- kkkns
sehän on JEDI SAM
- koira<3
mun mielestä:
rocky
rico
tessu
remu
krisse
sasu
bruno
alfa
diva
nuo viimeset 2 saattaa kuulostaa tytön nimiltä mutta minun mielestä ne sopivat kummallekin - Catter
Hei voisiko joku kertoa samojedi tyttö koiralle sopivan nimen? Koska tarvitsisin ehdotuksia,koska saan pian koiran joka on tyttö.
- jedii
jedi sani
- dfgdggdgddg
Vodka tai russian punch.
- ehdotusvaan
Miten olis tyttöpennulle nimeksi Neela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018464- 565362
- 244987
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284894Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384721Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764615- 624193
- 433837
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403114- 452819