sanokaapa hyviä nimiä samojedi uros pennulle.
samojedi pennulle nimi?!!
nimijaäkkiä
9
1576
Vastaukset
- Sehän on
selvästi Sami!
- 6+11
jorma tai seppo
- KölliMörri
Aapo, Kaapo, Luke, Luca, Jymy, Jyry, Retu, Mara, Mosku, Rape, Karo, Sonic, Alfa, Ja paljon muuta..
- kkkns
sehän on JEDI SAM
- koira<3
mun mielestä:
rocky
rico
tessu
remu
krisse
sasu
bruno
alfa
diva
nuo viimeset 2 saattaa kuulostaa tytön nimiltä mutta minun mielestä ne sopivat kummallekin - Catter
Hei voisiko joku kertoa samojedi tyttö koiralle sopivan nimen? Koska tarvitsisin ehdotuksia,koska saan pian koiran joka on tyttö.
- jedii
jedi sani
- dfgdggdgddg
Vodka tai russian punch.
- ehdotusvaan
Miten olis tyttöpennulle nimeksi Neela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711