Kun liittää sen koneeseeen nii ei tapahu mitää..vai onko ehkä koneessa vika???hjälp miiig :(
Miten nokia lumia 710 kuvat koneelle?
4
1517
Vastaukset
- dadadaq
Täyttä läppää. Jos sanot sen virhekoodin niin asiaa voisi tutkia enemmän. Itse muistelen että uusin Service Pack piti olla vanhassa Vista koneessa ennen kuin suostui toimimaan. Samoin jos ne ajurit menee ryttyyn niin Device Managerista käy käsin poistamassa sen puhelimen voi auttaa. Itsellä on toiminut ihan hyvin Win7 ja Win8 koneissa.
- ffafdada
Zune-tietokonesovelluksen avulla voit synkronoida musiikkia, videoita ja valokuvia
puhelimen ja yhteensopivan tietokoneen välillä. Voit myös varmuuskopioida ja
päivittää puhelinohjelmiston, parantaa puhelimen suorituskykyä ja lisätä uusia
toimintoja.
1 Lataa Zune-sovelluksen uusin versio osoitteesta www.zune.net ja asenna se
tietokoneeseesi.
Vihje: Jos käytät Apple Mac -tietokonetta, lataa Windows Phone 7 Connector for
Mac -sovellus Mac App Storesta.
2 Varmista, että puhelinta ei ole lukittu suojakoodilla.
3 Liitä puhelin tietokoneeseen yhteensopivalla USB-kaapelilla ja noudata
tietokoneen näyttöön tulevia ohjeita.
4 Muuta tarvittaessa Zune-sovelluksen synkronointiasetuksia valitsemalla
tietokoneessa ASETUKSET.
Jos olet aiemmin käyttänyt tiedostojen synkronointiin puhelimen ja tietokoneen
välillä jotakin muuta sovellusta, kuten Nokia Suite- tai Nokia Ovi Suite -ohjelmistoa,
voit helpottaa musiikin ja muun sisällön synkronoimista uuteen puhelimeen
asettamalla Zune-sovelluksen synkronoimaan tiedostot aiemmin käytettyihin
kansioihin. - tgulös
jos ei jaksa mitää piuha juttuja,nii voi lataa sellase skydriven kännykkää ja tietsikkaa. se on tosi helppooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082