Onko tässä järkeä minulle on tulossa tuollaisia 12,5h päiviä ilman palkkaa. Ja ei ole mitään väliaikaista vaan ihan jatkuvaa 9 ja 12,5h päiviä nuo 9h päivät vielä ehkä menee mutta tuntuu tuollainen 12,5h päivä ihan sairaalta ja ilman palkkaa. Käyttävätkö he minua hyväkseen ja saavatko he teettää minulle tuollaisia 12,5h päiviä työharjoittelussa ja ilman palkkaa. Tuntuu vähän hullulta tuollaiset päivät ilman rahaa.
9h ja 12,5h päiviä työharjoittelussa??
4
297
Vastaukset
- tuleva ex-hoitsu
Mikä ala? Eihän tuo kivaa ole, mutta aika normaalia sosiaali- ja terveysalalla. Kannattaa vaihtaa alaa, sortoa koko homma alusta loppuun.
- Äiree
Eivät saa työharjoittelijalla teettää normi päivää enempää, eli se kasi/ysi tuntinen. Sun ei tarvi suostua harjottelijana pidempään, eikä heillä ole oikeutta pakottaakkaan.
- Kysy joltain
Ota yhteyttä opettajaasi ja kysy. Meitä ainakin ohjeistettiin että ylitöissä ei saada olla eli max.8h per päivä paitsi yövuorot.
- Palkkaa perkele
Työvoimatoimistosta laittoivat kertaalleen nimeltämainitsemattomalle vartiointiliikkeelle harjoitteluun, 12-12,5h yöpiiriä 3-4 kertaa viikossa. Että vaikka ei saisi teettää niin eipä se TE-toimistoakaan kiinnosta, kunhan nyt paperilla olisi yksi työtön vähemmän.
Enpä ole suostunut työharjoitteluun toistamiseen, TE-toimiston johtajan kanssa juttelin asiasta ja sanoin etten todellakaan omakustantaisesti ala tuhlaamaan moisia tunteja turhan takia. Ei lyönyt edes karenssille, sen verran säikähti kun aloin keräämään kierroksia.
Älkää suostuko moisiin palkattomiin harjoitteluihin, niistä on hankala päästä mihinkään ellei tuuri käy ja harjoittelupaikassa ole vähääkään inhimmillisiä esimiehiä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817