Hei!!
En tiedä paljoakaan Vehnäterrieristä ja haluaisin tietää esim. Onko sitä pakko trimmata, kuinka kauaksi aikaa sen voi jättää yksin, onko se helppo kouluttaa ja tarviiko sen kanssa isot kodin?
En tiedä
vehniksen hankkia
1
100
Vastaukset
- ET:TT
Meillä on vehnis. Kovasti varoitettiin turkinhoidosta, mutta mieluummin harjaan koiraani, kuin imuroin karvoja. Trimmata täytyy, mutta mikä ongelma se sitten on? Rotu on aktiivinen ja siksi ei sovellu sohvaperunoille. Meillä on muutaman kerran joutunut olemaan 8-9 tuntia yksin ilman mitään ongelmia. Liikumme koiran kanssa paljon ja opetamme sille kaikkea. Helppo opettaa ja innokas oppimaan uutta. Asumme n.100 neliön asunnossa (rivarissa). Ulkona jaksaa touhuta, mutta sisällä on melko rauhallinen. Kaikilta osin huippukoira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706