Minut hakataan aina koulussa mitä tehdä

Bullaballo

Olen 12v. poika joka aina hakataan heti kun minut nähdään. Myös usein minut haukutaan lytyyn ja sutun voin olla jopa koulussa joskus 1 viikonkin puhumatta jo on paha olo kiusaamisesta. Mitä minun pitäisi tehdä?

5

532

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluun auttaa

Sinun kiusaamisesi on todella väärin, eikä sitä pitäisi kenenkään hyväksyä. Tiedän, miltä tuntuu, kun on jatkuva paha olo kiusaamisen vuoksi. Usein neuvotaan, että pitäisi kertoa opettajalle tai jollekin muulle aikuiselle koulussa, mutta monesti kuulee, että se vain pahentaa kiusaamista. Onko sinulla vanhempia sisaruksia, joille voisit kertoa kiusaamisesta? Usein olo helpottuu, kun puhuu asiasta jollekin. Minulla ei ole koskaan ollut ketään, jolle kertoa kiusaamisesta. Olen itse vanhin. Minulla on nuorempi sisko, jota kiusataan koulussa. Häntä on kiusattu vain henkisesti, ainakaan en ole kuullut tai nähnyt, että häntä olisi kiusattu fyysisesti. Puolustan siskoani, kun se on vaan mahdollista. Siskoni on itsepäinen, eikä usein huoli apua. Mä itse olen jäänyt yksin koulussa kiusaamisen kanssa. Toivon, ettet sinä jää kiusaamisen kanssa yksin. Suosittelen, että puhut kiusaamisetasi jonkun kanssa, sillä usein jo asiasta puhuminen helpottaa oloa. Kiusaamisen kanssa ei ole koskaan hyvä jäädä yksin. Jos pidät asian sisälläsi, se voi aiheuttaa pahempia ongelmia. Jos tahdot jutella, voin antaa sähköpostini. Terveisin 14v kiusattu tyttö.

• Fjdjdjjdjdjd

Puolustaudu?

• Anonyymi

Olen 12v tyttö

Minulla on erityis lupa pitää huppua päässä mutta silti minua kiusataan siitä. ja minut on hakattu sen takia 2 kertaa kerran kun istuin vain huppu päässä ja sitten kaikki hylkää kimppuuni 1 kuristi 1 piti käsiä 1 löi naamaan 2 niskaan sanoin opelle mutta hän ei puuttunut. Sitten kerran menin pesemään käsiä ja sitten yksi tuli sinne ja muut piti ovea ja sitten hän löi minun päätä kivi lavuaariin. Kerroin opettajalle mutta hän ei puuttunut. Eikä minua uskota.
      ):

Mitä voin tehdä?

• Anonyymi

Koulujen nimet julkisuuteen joissa ei kiusaamiseen puututa, niin tulee muutos.

• Anonyymi00009

Okei

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      445
      1941
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1247
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1144
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      1004
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      709
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe