Minut hakataan aina koulussa mitä tehdä

Bullaballo

Olen 12v. poika joka aina hakataan heti kun minut nähdään. Myös usein minut haukutaan lytyyn ja sutun voin olla jopa koulussa joskus 1 viikonkin puhumatta jo on paha olo kiusaamisesta. Mitä minun pitäisi tehdä?

4

305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluun auttaa

      Sinun kiusaamisesi on todella väärin, eikä sitä pitäisi kenenkään hyväksyä. Tiedän, miltä tuntuu, kun on jatkuva paha olo kiusaamisen vuoksi. Usein neuvotaan, että pitäisi kertoa opettajalle tai jollekin muulle aikuiselle koulussa, mutta monesti kuulee, että se vain pahentaa kiusaamista. Onko sinulla vanhempia sisaruksia, joille voisit kertoa kiusaamisesta? Usein olo helpottuu, kun puhuu asiasta jollekin. Minulla ei ole koskaan ollut ketään, jolle kertoa kiusaamisesta. Olen itse vanhin. Minulla on nuorempi sisko, jota kiusataan koulussa. Häntä on kiusattu vain henkisesti, ainakaan en ole kuullut tai nähnyt, että häntä olisi kiusattu fyysisesti. Puolustan siskoani, kun se on vaan mahdollista. Siskoni on itsepäinen, eikä usein huoli apua. Mä itse olen jäänyt yksin koulussa kiusaamisen kanssa. Toivon, ettet sinä jää kiusaamisen kanssa yksin. Suosittelen, että puhut kiusaamisetasi jonkun kanssa, sillä usein jo asiasta puhuminen helpottaa oloa. Kiusaamisen kanssa ei ole koskaan hyvä jäädä yksin. Jos pidät asian sisälläsi, se voi aiheuttaa pahempia ongelmia. Jos tahdot jutella, voin antaa sähköpostini. Terveisin 14v kiusattu tyttö.

    • Fjdjdjjdjdjd

      Puolustaudu?

    • Anonyymi

      Olen 12v tyttö

      Minulla on erityis lupa pitää huppua päässä mutta silti minua kiusataan siitä. ja minut on hakattu sen takia 2 kertaa kerran kun istuin vain huppu päässä ja sitten kaikki hylkää kimppuuni 1 kuristi 1 piti käsiä 1 löi naamaan 2 niskaan sanoin opelle mutta hän ei puuttunut. Sitten kerran menin pesemään käsiä ja sitten yksi tuli sinne ja muut piti ovea ja sitten hän löi minun päätä kivi lavuaariin. Kerroin opettajalle mutta hän ei puuttunut. Eikä minua uskota.
      ):

      Mitä voin tehdä?

    • Anonyymi

      Koulujen nimet julkisuuteen joissa ei kiusaamiseen puututa, niin tulee muutos.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe