Viime kesänä lokin perkale istu meikäläisen ponttoonilaiturille ja vääns siihen jykevät tortut. Tuli semmonen olo että nyt ei ilkee vaimoo kahtoo silmiin.
Niinpä lampsin naapurin 35-vuotiaan sotaveteraanin juttusille, se kaiveli vanhan sotilaskyväärin esille ja anto mulle pikakoulutuksen ammunnan ja lähitaistelun suhteen.
Palasinpa sitten takasin meikäläisen revviirille tappoväline tanassa ja latasin täysillä lonkalta päin laiturilla irvistelevöö lokkia. Siinä laiturlankut lensi ja ponttoonit paukku ja lokkipeto loikkas pikavauhtia lentoon.
Kahtelin siinä ruudinsavun hulmutessa, kun ponttooni täytty vedellä ja laituri vajos pikkuhilijoo kohti pohjoo niinku Titanikki.
Eipähän oo sen jäläkeen lokit laiturilla virnuillu ..
Lokkipeto
4
91
Vastaukset
- isäntä...
Luoannon elukat on kaaheeta, ne kun tulloo ihmisten omistamalle maalle ilman luppaa. Varmaa tietoa on, että virnuileevat ja naurekselevat immeisille, kun luulevat olevansa ituhippien suojelussa. Meillä kaikki myrkytetään ja kaadetaan raiskioksi. Ei pääse elukat taloksi ja tiettäävät nahkoissansa kuka vielä on isäntä.
- Niiiin..
Oon ne elikot kyllä julumia ja melekosia hiirviööitä!! Ei niilttä millonkaan raauhhoo sua ja vahhtiivat meitää immeisiä jootta syyvväkseen vahttiivat. Ei i myö immeiset etes rauhassa suaha asuva tiälä vaekka näein haluttaaan! ei myö immeiset etes tooisillemme tämmöstä vihanpitoa pietä niikö elikot tekkeevät. hyvvää hyvyyttäämme vuoan tiälä ollaan!!
- Paappa 2
On se hyvä,nottei sulla oo omia aseita!!
- El Ou El
Herrajumala nyt äkkiä nää lokit kurii. Ihmisil loppuu laiturit ku ne aiheuttaa nii kovat aineelliset vahingot aina ku pihapiiriin eksyvät. Varmasti oli kans kova pala kattoo ku rakas laituri uppoo pohojaan... Täs on kyse siitä et ei me lokkeja vihata vaan rakastetaan enemmän kesälaitureitamme ja uimista );
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984