En ole vielä ladannut skypeä koneelleni, mutta olen tehnyt sinne käyttäjätunnukset. Näkyykö kyseinen skypetilini jo kaikille, vaikkei se vielä ole perjaatteessa edes käytössä.
Näkyykö skype-tilini kaikille?
6
207
Vastaukset
- nyt mä en tajuu
Miten sinä olet tehnyt Skypeen käyttäjätunnukset jos sulla ei ole koko ohjelmaa koneellasi.
Minen nyt tajuu.- kyllä, olen tyhmä
No siis rekisteröidyin sinne ja tein ne tunnukset. Mut eipä sillä ole mitään väliä , lataan kohta sen ohjelman koneelle. Tuli vaan mieleen.
- siinä sullekin
siis skype.com sivuilla voi tehdä jo tunnukset vaikka ei olisikaan vielä skypeä asennettu koneelle...
- truejonne99
voi rekisteröityy skypen sivuilla
- kyllä, olen tyhmä
No siis rekisteröidyin sinne eilen illalla, mutten ehtinyt ladata sitä ohjelmaa koneelle, niin tuli vaan tämmönen kysymys mieleen. Mutta ei sillä enää ole mitään väliä, lataan sen ohjelman nyt koneelle :)
- minä TAAS
Jaaha, ja nyt nuo molemmat kommentit tulivat näkyville. MULLA MENEE HERMO TÄN PÄTKIVÄN NETIN KANSSA. Unohtakaa tää koko juttu, sillä ei ole enää mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867