Niin eli mulla on viikon päästä työhaastattelu
ja palkkatoiveita pitäis esittää joten mitä voisin sanoa?
Koulutus on merkonomi ja työkokemusta 2 vuotta
asun pk-seudulla.
toimistosihteerin palkka
6
4855
Vastaukset
- mie
missäpäin asut Joensuussa? Silloin 1500 ekeä.
- vaan
semmonen 1650 kannattaa pyytää ehdottomasti!!
- kaupunki
Kaupungin maksamat palkat toimistosihteerille peruspalkka n. 1466 - 1500 eur ikä/kokemuslisät päälle työkokemuksen mukaan. Yksityisillä aloilla voi palkka olla hieman isompi, mutta todennäköisesti ei paljon suurempi.
- Jaana
työskentelen Kuopiossa toimistosihteerinä:
postitus, tilavaraukset,kirjeenvaihtoa, tulevien laskujen käsittelyä yms.
Palkka: 1700 e / 5 vuoden työkok. - Tyhjiö
Miten noi ikälisät lasketaan palkkaan? On hiukan epäselvää kun olen ollut yksityisellä ja nyt hakeudun kaupungin hommiin. Tällä hetkellä saan palkka 2100 €.
- Tyhjiölle
Tyhjiö kirjoitti:
Miten noi ikälisät lasketaan palkkaan? On hiukan epäselvää kun olen ollut yksityisellä ja nyt hakeudun kaupungin hommiin. Tällä hetkellä saan palkka 2100 €.
Ikälisät on poistumassa ja siirrytään enemmän palkkaan joka on työtehtävänmukainen palkka.
Kokemuslisät menee kunnalla 4v 5%, 7v 5%. ja 10 v 5% eli tuon verran lisätään peruspalkkaan. Muista, että pääsääntöisesti kaupungilla saat vähemmän kuin yksityisellä.
Johdon assistentti kaupungilla n. 2000 e/kk, yksityisellä 2300 e/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802