..sinne ilmoitettuja pikkuvikoja...kuten oman profiilin päivityksen jälkeisen ulosheiton ??......
Miksi että korjaa ??
11
174
Vastaukset
- siis kuinka
EI VAIKKA kuinka monella nimimerkillä massapostittaisin.........
Hei,
Kiitos palautteestasi. Käsittelemme bugitilanteita tärkeysjärjestyksessä.
Terveisin,
Elina
Suomi24- tärkeysjärjestys ...
Oliko esim. palstan nimen muutos tärkeämpi kuin käyttäjän ulos heitto ??
Saisiko se prioriteetti listan vaikka tänne näkyville niin tietäisi tilanteen ? Moikka,
Joihinkin korjauksiin vaatii tuotekehityksen tukea ja osaamista, kun taas jotkut korjaukset ja muutokset voi tehdä yksittäinen henkilö todella nopeasti ilman koodaajien tukea. Kehittäjät seuraavat tilannetta jatkuvasti ja tutkivat sekä korjaavat laajempia bugeja :).
Terveisin,
Rasmus
Suomi24- Ihme venkoilua.
Mistä saakka työ haette sitä tuotekehityksen tukea ja osaamista....meinaa toi heittely sätistä on kestäny jo yli kuukauden!!!...Pullopostilla vaihtelette tietoo ja taitookos?? Ja tohon edelliseen tärkeysjärjestykseen...siis saunalahden mokkulan käyttäjät on sitä tuos vissii pahnan pohjimmaisena...
- koodari vaan
Eli kuulostaa täydeltä kaaokselta ja paniikilta..
- 11x
Eli Saunalahden mokkulaa käyttävät saa odotella kuukausitolkulla, että chatti toimii????
- haloooo....
...sama vika edelleen...
- harmin paikka ,,
Ihan sama vika jatkuu....jos päivittää minä-profiilin tietoja niin talletuksen jälkeen lentää pihalle....että tää voi ärsyttää...ja tosiaan, siellä esiile tulevassa sivussa ei ole kenttiä uutta kirjautumista varten....tämä on TODELLA virhe...
- hömhöm
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926350Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3215697Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583467Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123325Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062759Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t121747Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881214- 921145