Hei! Minulla on sellainen ongelma niin kuin monella suomalaisella, että asuntooni on yritetty murtautua, mutta jännintä tässä on se että asunto oli tyhjillään tuona aikana... Miten voin tulevaisuudessa ehkäistä tälläisen tapahtumista? Pitäisikö hankkia iso koira vai turvaketju...? Ehkäiseekö ne mitää todellisuudessa? Asunnossani ei oikeastaan ole mitää varastamisen arvoista, mutta en haluaisi herätä siihen kun "muuttomiehet" kantaisivat tavaroitani ulos kämpästäni yöllä... Olisin todella kiitollinen hyvästä vastauksesta....
Vastaukset 3
- Talari
Kerrohan tarkemmin murtautumisyrityksestä?? Olisikohan ollut kyseessä jokin tarkastus? Tarkista isännöitsijältä. Vaihtoehtona 1. tulee mieleen varmuuslukon asentaminen.
- koira
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
- aica
koira kirjoitti:
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
..porukkaa nää kunnolliset siviilit,silpomisia,kidutuksia,tappoja...huh-huh,ja nää on niitä kunnon kansalaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450