Hei! Minulla on sellainen ongelma niin kuin monella suomalaisella, että asuntooni on yritetty murtautua, mutta jännintä tässä on se että asunto oli tyhjillään tuona aikana... Miten voin tulevaisuudessa ehkäistä tälläisen tapahtumista? Pitäisikö hankkia iso koira vai turvaketju...? Ehkäiseekö ne mitää todellisuudessa? Asunnossani ei oikeastaan ole mitää varastamisen arvoista, mutta en haluaisi herätä siihen kun "muuttomiehet" kantaisivat tavaroitani ulos kämpästäni yöllä... Olisin todella kiitollinen hyvästä vastauksesta....
Mitä tehdä??
3
1026
Vastaukset
- Talari
Kerrohan tarkemmin murtautumisyrityksestä?? Olisikohan ollut kyseessä jokin tarkastus? Tarkista isännöitsijältä. Vaihtoehtona 1. tulee mieleen varmuuslukon asentaminen.
- koira
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
- aica
koira kirjoitti:
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
..porukkaa nää kunnolliset siviilit,silpomisia,kidutuksia,tappoja...huh-huh,ja nää on niitä kunnon kansalaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721