Hei! Minulla on sellainen ongelma niin kuin monella suomalaisella, että asuntooni on yritetty murtautua, mutta jännintä tässä on se että asunto oli tyhjillään tuona aikana... Miten voin tulevaisuudessa ehkäistä tälläisen tapahtumista? Pitäisikö hankkia iso koira vai turvaketju...? Ehkäiseekö ne mitää todellisuudessa? Asunnossani ei oikeastaan ole mitää varastamisen arvoista, mutta en haluaisi herätä siihen kun "muuttomiehet" kantaisivat tavaroitani ulos kämpästäni yöllä... Olisin todella kiitollinen hyvästä vastauksesta....
Mitä tehdä??
3
1108
Vastaukset
- Talari
Kerrohan tarkemmin murtautumisyrityksestä?? Olisikohan ollut kyseessä jokin tarkastus? Tarkista isännöitsijältä. Vaihtoehtona 1. tulee mieleen varmuuslukon asentaminen.
- koira
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
- aica
koira kirjoitti:
joo pari tosi isoa koiraa niin eiköhän tokene.ei tosin haittaa tosi ammattilaisia.hyvä ehehdotus ois !,eka kerta; linnaa yhtä monta päivää kun vei euroja.toka kerta:toka kerta:tuplat ja käsi poikki irti! kolmas:triplat ja jalat irti poikki ,niin eiköhän loppuis rosvojen rötöstely!=).
..porukkaa nää kunnolliset siviilit,silpomisia,kidutuksia,tappoja...huh-huh,ja nää on niitä kunnon kansalaisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419