Hei,
asian alkuun pääsee ehkä parhaiten käymällä sivustollani:
http://www.veke.net,
sivustolla riittävästi tietoa kuvaajasta yhteystietoineen.
Loput vaikka meileinä.
olen lisäämässä ja muuttamassa sivustollagallerioita ja tarvitsen naispuolisen mallin.
Saat itse esittää toiveet millaisia kuvia haluat itsestäsi. Tämä kai korvauksena
siitä, että en palkkiota maksa kun ei tällä mitään kaupallista merkitystä ole.
Ja kuvia muistoksi mallille.
Oma toivomus olisi, että saisin kuvia käyttää sivustollani. Siis toivomus.
Lähinnä kuvakollaasien osasto ja kuvankäsittely-teema kaipaisivat kuvia
materiaaliksi. Jo noissa on mahdollisuuksia
paljonkin.
Kuvaan vain vallitsevassa valossa enkä suosi studiota enkä salamavaloja. Tämän huomaa
sivustollanikin. Henkilöaiheita ei juuri ole, siksipä tämä ilmoitus.
Tämä sopinee kai naiselle, joka käy Rovaniemellä ja olisi tarvittava aika ja
kiinnostus/uteliaisuus asiaan.
Kuvaan toki rovaniemeläisiä henkilöitä ja tilanteita aina kun vaan mahdollista, mutta eiköhän ihmiset ole samanlaisia asuinkunnasta riippumatta. Ja mallille voi olla mukavampi, jos ei asu kuvaajan kanssa samalla paikkakunnalla, en tiedä. Kai selviää tuokin tässä. Ei ole kuvaajallakaan mitään ennakkokäsitystä kuvattavasta mallista, voi olla isokin plussa.
Jos joku lukija tietää linkkejä sivustoille,
joissa on vallitsevan valon gallerioita henkilöistä, niin
meilaapa osoite. Itse olen löytänyt kyllä studioissa otettuja, usein keinotekoisia, henkilökuvia. Niissä ei ole juuri ympäristön ja tilanteen tunnelmaa eikä ne siten henkilöstä paljoa kerro. Itse yrittäisin jopa korostaa juuri noita asioita.
Ja saa vapaasti meilata kommentteja sivuston kuvistakin.
valokuvaamalla
henkilökuvaus
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3256225Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483686Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831102Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904