reäs mies jätti minut muutama vuosi sitten.olemme aikaajoin tapaamistarkoituksella tapailleet.nyt olen muuttanut taktiikkaa ja hän ymmällään.en enää mene kun kutsutaa...olen hissukseen ja hän taas koittaa kepillä jäätä.mistä tiedän että onko tunteet pelissä vielä hänen puoleltaan? näkyykö sellaista? olen nainen ja kaveri melkein 7v nuorempi ja muutosta ei henkilössä näy...
onka tämä kissankultaa vaan?2
3
167
Vastaukset
Hei
teillä on kissa-ja hiirileikkiä. ihan fiksusti teet kun et heti hätiköi hänen viesteihinsä.
sinulla taitaa olla tässä pelissä enemmän tunteita liossa kuin vastakumppanilla.
varovasti kun etenet, silleen saat selvän miehen tarkoitusperistä. mies tarvitsee lisää rahaa elämäänsä, hänellä on kiihkoinen tarve löytää uutta tienestiä.
seksillä hänet saa, mutta vain hetkellisesti. liekö tuo järkevää, jos haluaa enemmän?
sinulla on myös nuoren muuton kanssa miettimistä.
t. Keskiyö- kissankultaa vain?32
siis muuton,nuoren? muuttaako tämä mies johonkin vai?vai tarkoitatko nuoren aikuisen tyttäreni muuttoa?nyt olen hukassa.kiitos kun katsoit muuten,niin seksillä saa,mutta hetkeksi.mula on tunteita,mutta ei hänellä kait?
- tein taas mokan...
tuntijaa,tein taasen sen klassisen virheen,jonka ehkät arvannetkin ja morkkis vaivaa.sisimmissäni tiedostan juttuni ,mutta taas jäi huonot fiilikset asian tiimoilta.lankesin ansaan....miten toimitaan jatkossa,anna nyt jotain piristyslausetta,olo on ankea....ylpeys meni ja vaikka intoa asiaan riittikin,joku vaan mättää.nostaisitko mut täältä ankeuden suostani ja pienet lohtusanaset ois nyt mannaa asian timoilta.miten jatko näkyy sankarin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest766359Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4434452Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613618Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352265Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132239Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m22996En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su65901Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta43833- 81741
- 59705