onka tämä kissankultaa vaan?2

silver horse

reäs mies jätti minut muutama vuosi sitten.olemme aikaajoin tapaamistarkoituksella tapailleet.nyt olen muuttanut taktiikkaa ja hän ymmällään.en enää mene kun kutsutaa...olen hissukseen ja hän taas koittaa kepillä jäätä.mistä tiedän että onko tunteet pelissä vielä hänen puoleltaan? näkyykö sellaista? olen nainen ja kaveri melkein 7v nuorempi ja muutosta ei henkilössä näy...

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

teillä on kissa-ja hiirileikkiä. ihan fiksusti teet kun et heti hätiköi hänen viesteihinsä.
      sinulla taitaa olla tässä pelissä enemmän tunteita liossa kuin vastakumppanilla.

varovasti kun etenet, silleen saat selvän miehen tarkoitusperistä. mies tarvitsee lisää rahaa elämäänsä, hänellä on kiihkoinen tarve löytää uutta tienestiä.
      seksillä hänet saa, mutta vain hetkellisesti. liekö tuo järkevää, jos haluaa enemmän?
      sinulla on myös nuoren muuton kanssa miettimistä.

t. Keskiyö

• kissankultaa vain?32

siis muuton,nuoren? muuttaako tämä mies johonkin vai?vai tarkoitatko nuoren aikuisen tyttäreni muuttoa?nyt olen hukassa.kiitos kun katsoit muuten,niin seksillä saa,mutta hetkeksi.mula on tunteita,mutta ei hänellä kait?

• tein taas mokan...

tuntijaa,tein taasen sen klassisen virheen,jonka ehkät arvannetkin ja morkkis vaivaa.sisimmissäni tiedostan juttuni ,mutta taas jäi huonot fiilikset asian tiimoilta.lankesin ansaan....miten toimitaan jatkossa,anna nyt jotain piristyslausetta,olo on ankea....ylpeys meni ja vaikka intoa asiaan riittikin,joku vaan mättää.nostaisitko mut täältä ankeuden suostani ja pienet lohtusanaset ois nyt mannaa asian timoilta.miten jatko näkyy sankarin kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7851
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3077
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      363
      2078
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1694
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      146
      1509
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1251
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1219
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1132
    9. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1088
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1066
    Aihe