Vähänkyrön konsertti ?

katjuli

Oliko joku tämän palstan kirjoittajista/lukijoista sunnuntaina Tapsa konsertissa Vähänkyrön kirkossa ? Jos sattui olemaan niin mikä oli meininki ? mitä lauluja Tapani konsertissa esitti ?
Alunperin suunnittelin meneväni konserttiin , mutta sitten tuli mukia matkaan ja jouduin perumaan hankkeeni. Se harmittaa koska tuo konsertti olisi houkutellut kovasti. Olen vimevuosina muutamia kertoja ollut Tapanin kirkkokonserteissa ja ne ovat olleet todella hyviä. Pidän mm. hänen Toivo Kuula ja Oskar Merikanto tulkinnoistaan suuresti.

5

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjuli

      Siis ei mukia matkaan vaan MUTKIA matkaan tietysti ;)

    • Kuulemma keskeytetty

      Konserttiahan mainostettiin nimellä " Vähämielinen konsertti Vähäkyrön kirkossa". En tiedä oliko markkinointitemppu liiankin onnistunut koska konserttiin meni noin kymmenen henkilöä, yksi jos toinen enemmän tai vähemmän vähämielisen näköisenä... Konsertissa kuultiin kuulemma ne iänikuiset kappaleet jotka ovat niin pölyttyneitä, että kirkkokansan valtasi kauhea pöly-yskäkohtaus ja konsertti jouduttiin keskeyttämään kun pelättiin, että ihmisiltä lentää keuhkot pilalle. Kirkon ilmapiiri oli kuulemma hämähäkinseittiä ja ikipölyä täynnä. Eli näin jälkeenpäin ajateltuna onneksi katjulille tuli muki matkaan ja iski armoton ryyppyputki. Säästyitpähän pölypunkeilta. Toisaalta tuo muki matkassa olisi ollut pelastus siellä pölyisessä tilaisuudessa: olisit kenties mukin sisällön avulla selvinnyt pöly-yskäkohtaukselta...?

    • Olipa typerä kirjoitus .Olisko kannattanut jättää väliin ja voisit mennä jonnekin vähämieliisten kokouksiin.

      • katjuli

        Joo, näköjään tältä palstalta ei saa asiallista vastausta. Sääli, että häiriköt ovat pilanneet mielenkiintoisen palstan.


      • Nauretaan yhdessä!
        katjuli kirjoitti:

        Joo, näköjään tältä palstalta ei saa asiallista vastausta. Sääli, että häiriköt ovat pilanneet mielenkiintoisen palstan.

        Tässä palstassa ei ole mitään muuta mielenkiintoista ollutkaan kuin seurata äärihihhulifänien äärilapsellisia keskusteluja ja keskustelunavauksia ja saada nauraa hohottaa niille. Ei Tsiisus sentään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe