HALUAN OSTAA PELITIETOKONEEN

ENTIEDÄKONEISTA

elikkäs haluun ostaa mahdollisimman hyvän pelitietokoneen.
-max 500 e ja voin yrittää myös kokoamista :)

12

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostapois123321
      • Surkean huono diili

        On muuten TODELLA säälittävä diili. Kotelo 40e, psu 50e, näyttis 100e prossu 120e, kiintolevy 60e, emolevy 100e, H60 70e ja RAM 70e ----> Yht. 610e itse kasattuna UUSILLA osilla.


    • Grönn Buxer

      Jos haluaa hyvän pelitietokoneen, niin kannattaa investoida siihen ensimmäiseen ja hyvää pelikoneeseen enemmän, kuin tuo 500€, jolla ei saa vielä laadukasta pelikonetta.
      Eikä missään tapauksessa tehdä niin, että investoi max 500 euroa, johonkin markettikoneeseen ja saa todeta hyvinkin pian, että eihän siinä pyöri pelit ollenkaan ja siinä meni se 500€ ihan hukkaan.
      Ennemminkin investoi vähän enemmän euroja ja saa paremman pelikoneen, eikä tarvi jälkeenpäin toista konetta alkaa hankkimaan sen marketti koneen tilalle.
      Tehokkaseen prosessoriin, laadukkaaseen emolevyyn, näytön ohjaimeen, äänikorttiin, muisteihin menee jo budjetti yli 500€.
      Jos pelikonetta lähtee rakentamaan, niin kyllä siihen kannattaa nuo Haswellin prosessorit hankkia, SSD kiintolevy, keskusmuistia ainaki 16GB ja kiintolevyksi joku 7200 rpm pyörivä muutaman TB kiintolevy.

      Itse osat valisemallahan saa sen parhaan koneen, kun osat saa valita itse, eikä mitään marketti pc:tä, joka on koottu enimmäkseen halvimmista mahdollisista osista.
      Tietekin nekin toimii, mutta sitten on tyydyttävä niihin osiin, mitä koneessa on.
      Toki niihinkin saa lisää muistia ja tehoja, mutta se riipuu koneesta, mitä siihen on mahdollista laittaa lisää.

    • Näinpä.

      Omani pelaa juuri mainiosti, maksaa osilta noin 650 euroa:

      FX-6200 Hecaore (3.8Ghz)
      HD7850 DC 2GB vRAM
      650W virtalähde
      8GB RAM
      perus DVD asema (20e)
      1tb kovo

    • Kasailin itselleni joku aika sit tälläisen koneen, ja ihan hyvin on muutaman pelin otannalla pyörinyt:
      Asrock 990FX Extreme3
      AMD FX-6350 6-core 3,9 GHz
      8 Gt DDR3 Kingston HyperX
      120 Gt Kingston SSD
      Club3D HD7850 RoyalKing
      Samsungin DVD-RW
      Zalman GT 600W Bronze Edition virtalähde
      Vanhasta kokoonpanosta 3 kpl perinteisiä kiintolevyjä

      Uusille osille tuli hintaa 620€

    • trfhfgh

      500€ et todellakaan saa rahallesi vastinetta. nopeesti sanottuna 900-1300€ saat. :)

    • Miettikään

      Se on vähän silleen et mistä tiedät et ku on jonku toisen kasaama kone nii minkälainen sen on

      • Koska myynti-ilmoituksessa lukee osat.


      • kaveri kerto

        Jos on vitusti ledejä, saatanan ruma ikkunakotelo ja tuulettimia joka reiässä niin sellainen kone on nopea.


    • paskaa paskaa

      Ikkunat on mun mielestä ok. Kyljessä olevat reijät on kamalan näköisiä.

      Tämän takia esimerkiksi Fractal R4 onmun mielestä todella ruma kotelo.
      Lisäksi todella pieni. Eikä se edes ole hiljainen.

      Eikä tuo uusi R5 ole yhtään sen parempi.

      itse pidän ei ovellisista koteloista.

      Pojot siitä et uuden fractal R5:n kanssa voi asentaa cpu jäähyn emolevyn ollessa paikallaan. R 4 kanssa se ei onnistunut.

      Vain kaksi 5.25 paikkaa! http://otavafiles.fi/plaza/s/f/editor/images/X-2014112100070381224.jpg

      Ei vittu mitä paskaa ne taas myy. Kyllä kotelossa pitää olla minimi kolme 5.25 paikkaa. Mielummin 4 tai 5! 1 Tuuletin säädin pitää mahtua. Yksi ROG paneeli (vie kaksipaikkaa) pitää mahtua ja vähintään yksi tai mielummin kaks DVD / BlueRay asemaa.

      Ainut asia mistä tykkään Fractalissa on tuo kiintolevy kehikojen siirtämis mahdollisuus.

    • Tommppp

      Moi mulla olisi hp imatrix pelitietokone jossa on 1.5tera kovo, prosessori intel i5 3ghz
      Ram 8gb
      Näytön ohjain geforce 210
      Hyvin pyörii black opsit protype 2 syndicate eli hyvä kone

      Tomppa_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe