Kengurukevennys

Turkulaismies käveli kaupungilla, kun sitä
vastaan tuli kenguru. Turkulainen otti kengurun
mukaansa, etsi lähimmän poliisin ja kysyi:
- Mitä minä teen kengurulle?
Poliisi vastasi, että vie se eläintarhaan.
Seuraavana päivänä mies tuli kengurun
kanssa samaa poliisia vastaan ja poliisi kysyi:
- Etkö vienytkään sitä eläintarhaan?
Mihin turkulaismies vastasi:
- Veinhän minä ja nyt vien sen elokuviin.
41979
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Jartsa

Äänestä
  • Häh? Ny mää en tajunnut. Kummottis toi oli vitsinä?

Äänestä

Sopiiko sammakkokevennys tähän ketjuun? No, ei se mitään, kerron kuitenkin. Eräs nuori salolainen lakimies (sittemmin huomattavaan asemaan noussut) meni Rikalaan ja istui baaritiskille. Baarimikko huomasi, että miehellä oli sammakko päälaella. Baarimikko kysyi: "Mistä tuo on tullut?" Sammakko vastasi: "Usko tai älä, mutta viikko sitten se oli vain syylä minun perseessäni."

Äänestä
  • Se oli S. N.
    Nyt se on pitkään ollut jo Helsingissä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Jussi kirjoitti:

Turkulaismies käveli kaupungilla, kun sitä
vastaan tuli kenguru. Turkulainen otti kengurun
mukaansa, etsi lähimmän poliisin ja kysyi:
- Mitä minä teen kengurulle?
Poliisi vastasi, että vie se eläintarhaan.
Seuraavana päivänä mies tuli kengurun
kanssa samaa poliisia vastaan ja poliisi kysyi:
- Etkö vienytkään sitä eläintarhaan?
Mihin turkulaismies vastasi:
- Veinhän minä ja nyt vien sen elokuviin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu