Turkulaismies käveli kaupungilla, kun sitä
vastaan tuli kenguru. Turkulainen otti kengurun
mukaansa, etsi lähimmän poliisin ja kysyi:
- Mitä minä teen kengurulle?
Poliisi vastasi, että vie se eläintarhaan.
Seuraavana päivänä mies tuli kengurun
kanssa samaa poliisia vastaan ja poliisi kysyi:
- Etkö vienytkään sitä eläintarhaan?
Mihin turkulaismies vastasi:
- Veinhän minä ja nyt vien sen elokuviin.
Kengurukevennys
Jussi
4
1978
Vastaukset
- Jartsaistuu
Jartsa
- TurunNaistenvessanHero
Häh? Ny mää en tajunnut. Kummottis toi oli vitsinä?
- NiinSeKäy
Sopiiko sammakkokevennys tähän ketjuun? No, ei se mitään, kerron kuitenkin. Eräs nuori salolainen lakimies (sittemmin huomattavaan asemaan noussut) meni Rikalaan ja istui baaritiskille. Baarimikko huomasi, että miehellä oli sammakko päälaella. Baarimikko kysyi: "Mistä tuo on tullut?" Sammakko vastasi: "Usko tai älä, mutta viikko sitten se oli vain syylä minun perseessäni."
- Anonyymi
Se oli S. N.
Nyt se on pitkään ollut jo Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457