Nuuskaa!

RaGe

Jaetaanpa tämäkin kaikkien nuuskamuikkusten iloksi...

Silja Symphonyllä myydään nuuskaa aina kun Tax Free on auki! Mikä on sinäänsä ihan mahtava juttu. Ei tarvii laittaa kelloa soimaan aamutuimaan että kerkee nuuskat hakea, siis jos mielii laivasta ostaa kallista ja "huonoa".

Sitten tämä netissä paljon mainetta niittänyt "kungs tobak" = MAHTAVA LIIKE!

Kungsgatan 68 -> Kungs tobak = Halpaa erikoisnuuskaa (V2 Tobaccon kamaa) ja kyllä perus merkkejäkin löytyy.

37

10713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PigeonGull

      Nuuskaaminen tulee halvimmaksi, kun kuivattaa pulun ja lokin kakkaa lämpöpatterin päällä tai mikrossa. Antaa ilmaiseksi hyvät tujaukset.

      • veljekset420

        kiiitos päivän nauruista :DD


      • Anonyymi

        Moon todennu ihmisen jätlkset tehokkaammaks. Suosittelen. Koska kyseessä premium tuote ni hinta valitettavasti pompsaa tonne 60 euton tietömille per torni


    • Blörderssön

      hehehe, olitpa nokkela xD

      Ja olet myös varmasti sitä mieltä että tupakointi tulee halvemmaksi kun nappaat auton pakoputkesta letkulla suoraan suuhun?

      • PasiViherlaho

        Mä voin tunkee mun letkun suoraan sun suuhun...


      • Ronttikoiruli
        PasiViherlaho kirjoitti:

        Mä voin tunkee mun letkun suoraan sun suuhun...

        Juu se on kiva katsella, kun mattirepairs saa kyytiä :)


    • Yolo swagger

      Oltais kavereittenkaa lähös parin viikon pääst ruottii niin paljon tuolla kungstobakal noi nuuskat maksaa odens extreme white yms...

    • Nuuskamuikkunen_1234

      odens extreme whitee ostin kaks tornia 340 kruunua yht.

    • Yolo swagger 2

      Kauan tästä on aikaa ?

      • multamuuli

        mistä alaikäisenä saa helpoiten nuuskaa ku käydää myös parin viikon pääst laivalla? ja yolo swagger päästään ehkä samaan laivaan :-)


      • Nuuskaräätäli
        multamuuli kirjoitti:

        mistä alaikäisenä saa helpoiten nuuskaa ku käydää myös parin viikon pääst laivalla? ja yolo swagger päästään ehkä samaan laivaan :-)

        Mäkin lähden parin viikon päästä! Käydään vaikka yhdessä porukalla snus ostoksilla :-) Mutta mistä alaikäisenä saa sitten nuuskaa? Mieluiten thunderia, odenssia ja makunuuskia


      • Jobbari33
        Nuuskaräätäli kirjoitti:

        Mäkin lähden parin viikon päästä! Käydään vaikka yhdessä porukalla snus ostoksilla :-) Mutta mistä alaikäisenä saa sitten nuuskaa? Mieluiten thunderia, odenssia ja makunuuskia

        Osaisko joku sanoo et myyääks sie kungstobakis alaikäsille ja jos ei myyä ni mis myytäis alaikäsille?


      • GYLY
        Jobbari33 kirjoitti:

        Osaisko joku sanoo et myyääks sie kungstobakis alaikäsille ja jos ei myyä ni mis myytäis alaikäsille?

        Myyään


    • pate02

      voinko laittaa nuuskaa esi nahan alle eikai se kirvere liikaa

    • vaasajäbä

      Ihmeellinen maa tämä Suomi; hirveä propaganda nuuskaa vastaan, mutta ryyppääminen ok, tupakointi sallittu, expappi Brysselissä ehdottaa 'Narko'-kauppoja, kun cannabista laillistetaan..
      Iltalehden epäasiallinen artikkeli toissapäivänä haukkui Ruotsin 'nuuskanvientiä'..
      Nuuskanmyyjille 2v vankeuutta, lastensurmaajalle 1v (oli juonut valtion myytyjä alkoholijuomia ja ajannut autolla)
      Ottaa päähän..

    • nuuskaaa

      Myydäänkö tuolla Kungstobakenissa torneittain? ja löytyyköhän ihan perusjuttuja kuten knoxia yms?

    • laivailija

      Onks kukaan käyny nyt Silja Symphonylla et onks tietoo mitä nuuskaa siel on tarjolla ja minkä hintasta on?

    • Nuuskaaaaaaaa

      Laivalla on surkeat valikoimat, perus genenralin märkää extra sterkkiä, göteborin rapee yms. Kannattaa mennä kungstobakoo. Sieltä saa käytännössä mitä vaan mitä olette kaverilla nähneet ja hinnat halvat. Esim Thunderin Extreme alle 20e putki (tammikuussa -14 kävin).

      • Nuuskaaaaaaaa

        Ja itse olin juuri Symphonyllä kuukausi takaperin. Eli maihin nuuskaostoksille. Löysät on toki todella kalliita ostit mistä hyvänsä.


    • 715517

      löysät swedish matchin tuotteet aika hinnallaan: kungstobak 4.3.2014 5k röda, 5k göte rape ja 5k göte prima fint 88€.

      • Sunnuntairisteilijä?

        Oliko tietoa aukioloajoista? Onko auki sunnuntaina?


    • Sunnuntairisteilijä

      Onko tietoa Kungstobakin aukioloajoista? Lähdetään lauantaina risteilemään eli kiinnostaa kovasti onko auki sunnuntaina ja mihin aikaan. Entä onko tietoa onko joku muu nuuskakauppa auki sunnuntaisin?

      Päivittelen tietoja aukioloista ja hinnoista reissun jälkeen

      • Perjantaipullo(ttaja

        Sunnuntairisteilijällä pitkä reissu kun ei ole vieläkään tullut...


    • risteilijä

      Kungstobakin hintoja
      -Odens extreme white dry 170kr
      -Muut odenssit 260kr
      -Jakobsonit 430kr
      -Thunderit 300kr
      ja muutenkin oli aika edullista suosittelen lämpimästi:)

      • kyselijä

        vastatkaa joku onks liike auki sunnuntaisin ja mihin aikaan?


      • Nuuskaukko
        kyselijä kirjoitti:

        vastatkaa joku onks liike auki sunnuntaisin ja mihin aikaan?

        Onko auki sunnuntaisin??


    • snyys

      Ollaankohan esim kungstobakilla tarkkoja iän suhteen, et myyköhän alaikäselle? :D

      • lassemorttenssen

        Vitun urpå. Kasva aikuiseksi ja mene sitten ostamaan jos tarve vaatii.

        ps. Ei todellakaan myydä


    • Anonymous18

      Onko kellään tietoa kungstobakin aukioloajoista näin torstaina?

    • juuu1

      myydäänkö offroadia?

    • nuuskakokki

      Parasta nuuskaa saa seuraavalla tavalla:
      Paista puistoissa laiduntavien hanhien kakkaa paistinpannulla ruokaöljyn kera pari minuuttia. Kuivaa annos pikaisesti mikrossa. Tuotos on täten valmis eli pureskele ja nauti!

      • Naurettavaa trollausta taas. Anna ihmisten nuuskata, jos haluavat. Eivät sinulle aiheuta haittaa millään tavalla.


    • Ettan69

      Sunnuntaina olisin ruotsissa joten onko kellään tietoa onko tuo kungstobak auki? Netistä ei löytynyt mistään. Kertokaa myös muita hyviä nuuskakauppoja tukholmassa.

    • EiNuuskaava

      Nuuskaaminen tulee halvimmaksi, kun kuivattaa pulun ja lokin kakkaa lämpöpatterin päällä tai mikrossa. Antaa ilmaiseksi hyvät tujaukset. Myöskään hampaiden juuret ja ikenet eivät mätäne yhtä nopeasti kuin oikealla nuuskalla.

    • vellupirinen1

      onks tuol oodensii ees ,double minttii ku ois, viimeksi ostin niit skeidoi ultra strongei thundderei, valuu vaa liikaa. kungsgatanil joku 1 hikinen nuuska kaappi. mistä saa odenssii ruotsis?

    • Joo...-

      Onko kellään tietoa, miten on auki vapunpäivänä 1.5.?

      Ihan nomaalit sunnuntain aukioloajat vai...?

    • Anonyymi

      anna mulle saatana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe