Heräsin viime yönä siihen, kun oikea käteni oli koukussa tyynyn alla ja jokin voima yritti repiä minua hauiksen kohdalta pois sängystä. Pidin kiinni seinäpuolelta sänkyä. Sykkeeni oli pilvissä ja kello puoli neljä yöllä. Kaikki nukkuivat, niin myös huonetoverini. En pystynyt liikkumaan tai katsomaan ainakaan varttiin ympärilleni, koska pelkäsin kuollakseni. Eikä uneni voisi edes olla niin syvä, sillä nukuin päivällä paljon. Olin ehtinyt nukkua ehkä tunnin ennen kauhunhetkiäni. Rukoilin isä meidän rukouksen ja kaikki rauhoittui melkein heti. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Paha henki?
Blackblackblack
4
231
Vastaukset
- lemur87
Googlaa "unihalvaus"
- BlackBlackBlack
Tiedän kyllä, mikä on unihalvaus. Tiedän myös, että jokin satanistinen pimeä voima uhkasi minua. Tunsin sen ytimissäni. Onneksi on kaikonnut pois.
- Poltergays
Tämä on ilmiselvä poltergay ilmiö. Repii sängystä lattialla ja sen jälkeen raiskaa persheeseen.
- bbb
Ehe,ehe. Vittu, että olet hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805