Heräsin viime yönä siihen, kun oikea käteni oli koukussa tyynyn alla ja jokin voima yritti repiä minua hauiksen kohdalta pois sängystä. Pidin kiinni seinäpuolelta sänkyä. Sykkeeni oli pilvissä ja kello puoli neljä yöllä. Kaikki nukkuivat, niin myös huonetoverini. En pystynyt liikkumaan tai katsomaan ainakaan varttiin ympärilleni, koska pelkäsin kuollakseni. Eikä uneni voisi edes olla niin syvä, sillä nukuin päivällä paljon. Olin ehtinyt nukkua ehkä tunnin ennen kauhunhetkiäni. Rukoilin isä meidän rukouksen ja kaikki rauhoittui melkein heti. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Paha henki?
Blackblackblack
4
269
Vastaukset
- lemur87
Googlaa "unihalvaus"
- BlackBlackBlack
Tiedän kyllä, mikä on unihalvaus. Tiedän myös, että jokin satanistinen pimeä voima uhkasi minua. Tunsin sen ytimissäni. Onneksi on kaikonnut pois.
- Poltergays
Tämä on ilmiselvä poltergay ilmiö. Repii sängystä lattialla ja sen jälkeen raiskaa persheeseen.
- bbb
Ehe,ehe. Vittu, että olet hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822