Heräsin viime yönä siihen, kun oikea käteni oli koukussa tyynyn alla ja jokin voima yritti repiä minua hauiksen kohdalta pois sängystä. Pidin kiinni seinäpuolelta sänkyä. Sykkeeni oli pilvissä ja kello puoli neljä yöllä. Kaikki nukkuivat, niin myös huonetoverini. En pystynyt liikkumaan tai katsomaan ainakaan varttiin ympärilleni, koska pelkäsin kuollakseni. Eikä uneni voisi edes olla niin syvä, sillä nukuin päivällä paljon. Olin ehtinyt nukkua ehkä tunnin ennen kauhunhetkiäni. Rukoilin isä meidän rukouksen ja kaikki rauhoittui melkein heti. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Paha henki?
Blackblackblack
4
282
Vastaukset
- lemur87
Googlaa "unihalvaus"
- BlackBlackBlack
Tiedän kyllä, mikä on unihalvaus. Tiedän myös, että jokin satanistinen pimeä voima uhkasi minua. Tunsin sen ytimissäni. Onneksi on kaikonnut pois.
- Poltergays
Tämä on ilmiselvä poltergay ilmiö. Repii sängystä lattialla ja sen jälkeen raiskaa persheeseen.
- bbb
Ehe,ehe. Vittu, että olet hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897