Netissä ei mainita pennusta. Ripuli ollut jo liian kauan
Ripuli-koiranpennulle Aptus Attapectiniä
8
106
Vastaukset
- Baby dog
Meidän koiran tuo lääke teki todella huonovointiseksi, oli silloin noin vuoden ikäinen.
Vaihdettiin ruoka lammas/riisiin (Nutro) ja lisäksi juustoa tai raejuustoa, rupesi menemään ripuli ohi.
Voit tarjota myös piimää jossa on maitohappobakteeria ja jos huolisi nyt alkuun löysää kauravelliä veteen tehtynä tai keitettyä riisiä.
Älä anna mitään rasvaista tai maustettua ruokaa!- aloittajaaah
maitohappoa saa Biobakista
- lisäys
aloittajaaah kirjoitti:
maitohappoa saa Biobakista
ja tänään tuli kovasti kenties hilsettä kun harjasin, mistä lie sit johtunee
- vatsakuntoon
Kuinka kauan pennulla on ollut ripulia? Onko löysää vai ihan vesiripulia? Anna attapectiniäohjeen mukaan:
http://www.aptuspet.com/tuotteet?productgroup=10367436&product=10923047
Piimä ja raaka jauheliha on hyvin sulavaa ja vatsaystävällistä ruokaa.- ei vettä vaan löysää
koskaan ei oo ollut kiinteetä ja siitä lähtien kun haettiin kasvattajalta eli viikko ja 3pv
Pentukoira kyllä kannattaa viedä eläinlääkäriin, jos alat jo epäillä että ripulia on ollut liian pitkään...
- aloittajaaah
soitin eläinläkärille ja syötämme keitettyä jauhelihaa (vähemmän rasvaa jää), riisiä ja raejuustoa. Soitamallakin onnistuu, että pitää viiä koira ell:lle
- dark windai
Laita uuniin riisipuuroa,( veteen tehtynä tietenkin), ja anna sitä ruuan seassa reippaasti. Kovettaa oitis.
Kannattaa katsoo onko ruuan määrä oikea. Jos noinkin kauan ripuloinut.
Ripulointiin on kaks syytä. Liian vahvaa ruokaa tai liikaa ruokaa.
Mut pennut voi toki saada pöpöjä/vatsalentsuja, koska kaikki muukin maistuu kuin ruoka :D....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214