Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen.
Haluan tuntea hänet, koska kaikella hyvällä on myös kääntöpuoli. Ja hän on aivan varmasti minunlainen ihminen, jonka kanssa minulla on hyvä olla, kaikesta huolimatta.
Haluan tehdä hänet onnelliseksi ja rakastaa häntä suloisesti.
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
34
839
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Mä haluan sen pyörä miehen.
- Anonyymi00003
Et oo saamassa, sanottu jo monta vuotta saatana sata kertaa per vuosi. Oot vaa niin saatnan tyhmä sekä täysin pihalla kaikesta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et oo saamassa, sanottu jo monta vuotta saatana sata kertaa per vuosi. Oot vaa niin saatnan tyhmä sekä täysin pihalla kaikesta.
Nää pitää yhtä, eikä sana "EI" oo menny sulle jakeluun vielä tänäkään päivänä
- Anonyymi00002
Näyttää mun mieheltä. 😂
- Anonyymi00005
Toivottavasti saat hänet.
- Anonyymi00006
Tiedän,et teet mut onnelliseksi. Oot tehnyt jo sen henkisesti.❤️🫂
- Anonyymi00007
Olenkohan se ihana uusi tuttavuus jonka tapasin ensimmäistä kertaa viikonloppuna? Olet ihana, rakastettava, hauska, mukava, luonnonläheinen, rauhallinen, rehti ja reilu. Komeakin minun silmiini. Haluan tehdä sinut onnelliseksi jos olet hän ❤️.
- Anonyymi00008
Oletkohan
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletkohan
Sitten olen jos vielä kohtaamme.
- Anonyymi00009
Ihana miten uskalletaan edetä…
- Anonyymi00018
Juurikin niin teemme❤️
- Anonyymi00010
Ohhoh, aikamoinen nainen!
- Anonyymi00011
Hän mies saa mut aina tavatessamme tuntemaan itseni aivan yltiöihanaksi, täydelliseksi naiseksi ❤️, sanoo sen kaiken ääneen ja ei tarvisi edes sanoa, koska hänen silmistään ja hymystään välittyy se kaikki myös 💞🫂❤️❤️❤️
- Anonyymi00012
Söpöstä. Aurinko kun päätti retken, siskoistaan jäi jälkeen hetken, Päivänsäde viimeinen. Hämärä jo maille hiipi, Päivänsäde kultasiipi, juuri aikoi lentää eestä sen. Kun Menninkäisen pienen näki vastaan tulevan, se juuri oli noussut luolastaan... jne.
- Anonyymi00013
Mä muistan tän.
- Anonyymi00014
Siis vielä tästä (mä muistan tän) laitoin joskus nää biisin sanat tälle palstalle ja tarkotin ne hän miehelle. Biisinkin laitoin. Älkää nyt vaan erehtykö henkilöistä. Vai tekeekö muisti tepposet? 🤭
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis vielä tästä (mä muistan tän) laitoin joskus nää biisin sanat tälle palstalle ja tarkotin ne hän miehelle. Biisinkin laitoin. Älkää nyt vaan erehtykö henkilöistä. Vai tekeekö muisti tepposet? 🤭
Niinkö? Varmaan laulettu sinullekin sitä samaa laulua?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinkö? Varmaan laulettu sinullekin sitä samaa laulua?
Lapsena kyllä.
- Anonyymi00017
On se kiva kuvitella että joku rakastaisi ja kaipaisi täällä, todennäkösyys vain on se 1%-
- Anonyymi00020
Huonosti käy. Tosin mun kaverimiehet suunnittelee teiän pelastamista mut vähintään toivon että ne ei ota yhtäkään huonoa
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Huonosti käy. Tosin mun kaverimiehet suunnittelee teiän pelastamista mut vähintään toivon että ne ei ota yhtäkään huonoa
Vttu ko näistä gubbe ees torpedoiksi oo
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vttu ko näistä gubbe ees torpedoiksi oo
Paitsi kahessa promillessa uhoamaan naista vastaan taatto saa ta na
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Paitsi kahessa promillessa uhoamaan naista vastaan taatto saa ta na
Ja pelkkä kupla sekin
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja pelkkä kupla sekin
Hapsut solmuun suatanaa
- Anonyymi00021
Onnea si kun vielä osoitat sen millainen olet todella ni siihen tyssää viimeistään
- Anonyymi00025
Inhorealismia kenties apäijä tjn?
- Anonyymi00022
Nyt kun vielä sanot, kuka hän nainen on
- Anonyymi00023
A lla alkaa naisen nimi
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
A lla alkaa naisen nimi
Millä miehen nimi alkaa olisi kiva tietää.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
A lla alkaa naisen nimi
Sehän on toi gubbe toi ns A nainen,syksy viiriöissä molemmat!On raskasta asua noiden naapurissa jo muutenkin!
- Anonyymi00029
Leikihän narsistinen sulatejuusto vaikka fyysisillä paperinukeilla tjn
- Anonyymi00031
...Ni sä voit leikkii keskisuomalaista hiekkaähkyä, vaik oletkin sitä jo ihan oikeesti. Kuulemma.
- Anonyymi00034
Kyllä nyt kannattaa vaihtaa lääkitystä
- Anonyymi00035
Minä olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483