turkista

turkin lomasta

paljon maksaa kahden viikon ruoat turkissa. olemme aina olleet hotellilla syömässä ja juomassa.
toiseksi
kuinka turvallista on kävellä alanyan kaduilla illalla noin 20-21 aikaan.
emme biletä vaan rentoudumme

10

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airo22

Alanya taitaa olla enemmänkin juhlijaturistien kohde nykyään. Valitsitte väärän paikan rentoutumiseen.

• juuliaa1

ei ollut edea tarjoitus mennä alanyaan onhan turkissa muitakin paikkoja esim.bordum

• turkey!

Jos pihistelee, 10-20TL pärjää per päivä. Tämä tosin vaatii oman jääkaapin ja hieman tarkkailua raflojen hinnoista. Muuten saattaa mennä päivässä se 100TL. Myös se alkon käyttö vaikuttaa!

• tyhmä-kysymys

mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen

• kuolen nauruun
        tyhmä-kysymys kirjoitti:

mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen

mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

• Tyhmä-kysymys
        kuolen nauruun kirjoitti:

mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

Luin eilen Turkista kaikkea ja tajusin sen kanssa itse, mutta kiitti kuitenkin! :)

• Vastasinpa
        kuolen nauruun kirjoitti:

1€ on 0,40 tl

• Sama ;)))))
        Vastasinpa kirjoitti:

1€ on 0,40 tl

Eipäs kun 10 tl on 4€

• matut

Olin keväällä huhtikuussa Marmariksessa. Olin aikuisen poikani kanssa. Ei mikään biletysreissu vaan rentoutumismatka.
      Halpaa oli eläminen siellä, todella! Paljon halvempaa kuin euromaissa.
      Meillä meni n. 15€ päivä ja ostimme ruoka-aineet sekä keksit ja sipsit sekä limut.
      Bilettää Turkissa tuskin kannattaakaan koska alkoholi oli kaupoissa samoissa hinnoissa kuin Suomessa.

Lääkäripalvelut olivat hyvät. Saimme ilmastonvaihdoksesta johtuen kummatkin keuhkoputkentulehduksen ja paikallinen lääkäri haetutti vastanotolleen autolla. Tutki suomenkielellä meidät, antoi reseptin, autonkuljettaja nouti lääkkeet valmiiksi ja vei hotellille. Onneksi oli siis matkavakuutus!!!
      Joudimme kummatkin kolmesti matkan aikana menemään lääkäriin.

Halpaa on siis eläminen jos ruuat malttaa tehdä itse. Ulkona emme syöneetkään kuin kerran viikon aikana.
      Vataavasti kun Kreikassa olimme tässä kuussa niin hinnat oli kaupassa samaa tasoa kuin Suomessa!

Emme kävelleet ulkona enää 21.30 jälkeen. Silloin varsinkin rantakaduilla toimii diskot ja niiden hyökkkäävät sisäänheittäjät!

Bodrumissa olimme 15 vuotta sitten. En tiedä paljonko on muuttunut noista ajoista mutta tuolloin en tykännyt paikasta.
      Mieluummin Marmaris.

• Me menemme LOMALLE

Ettepä paljon viikon aikana tervettä päivää nähneet. Lomalla ei sairastella, eikä kokkailla huoneessa. Silloin ei olla köyhiä, kotona voi sitten vähän senttejä venyttää.
        Miten muuten aikuinen poika pystyi tohon?! Keksiä, sipsiä, limua HUONEESSA, eikä missään nimessä illalla ulos. Eikä BILETYSTÄ hui kauhistus, peitto korville vaan kun mamma käskee :)))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      87
      965
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      594
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      536
    5. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      459
    6. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      437
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      46
      423
    8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      41
      419
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      411
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      408
    Aihe