paljon maksaa kahden viikon ruoat turkissa. olemme aina olleet hotellilla syömässä ja juomassa.
toiseksi
kuinka turvallista on kävellä alanyan kaduilla illalla noin 20-21 aikaan.
emme biletä vaan rentoudumme
turkista
10
579
Vastaukset
- airo22
Alanya taitaa olla enemmänkin juhlijaturistien kohde nykyään. Valitsitte väärän paikan rentoutumiseen.
- juuliaa1
ei ollut edea tarjoitus mennä alanyaan onhan turkissa muitakin paikkoja esim.bordum
- turkey!
Jos pihistelee, 10-20TL pärjää per päivä. Tämä tosin vaatii oman jääkaapin ja hieman tarkkailua raflojen hinnoista. Muuten saattaa mennä päivässä se 100TL. Myös se alkon käyttö vaikuttaa!
- tyhmä-kysymys
mikä TL?
tv. Tyhmä ihminen - kuolen nauruun
tyhmä-kysymys kirjoitti:
mikä TL?
tv. Tyhmä ihminenmikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.
- Tyhmä-kysymys
kuolen nauruun kirjoitti:
mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.
Luin eilen Turkista kaikkea ja tajusin sen kanssa itse, mutta kiitti kuitenkin! :)
- Vastasinpa
kuolen nauruun kirjoitti:
mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.
1€ on 0,40 tl
- Sama ;)))))
Vastasinpa kirjoitti:
1€ on 0,40 tl
Eipäs kun 10 tl on 4€
- matut
Olin keväällä huhtikuussa Marmariksessa. Olin aikuisen poikani kanssa. Ei mikään biletysreissu vaan rentoutumismatka.
Halpaa oli eläminen siellä, todella! Paljon halvempaa kuin euromaissa.
Meillä meni n. 15€ päivä ja ostimme ruoka-aineet sekä keksit ja sipsit sekä limut.
Bilettää Turkissa tuskin kannattaakaan koska alkoholi oli kaupoissa samoissa hinnoissa kuin Suomessa.
Lääkäripalvelut olivat hyvät. Saimme ilmastonvaihdoksesta johtuen kummatkin keuhkoputkentulehduksen ja paikallinen lääkäri haetutti vastanotolleen autolla. Tutki suomenkielellä meidät, antoi reseptin, autonkuljettaja nouti lääkkeet valmiiksi ja vei hotellille. Onneksi oli siis matkavakuutus!!!
Joudimme kummatkin kolmesti matkan aikana menemään lääkäriin.
Halpaa on siis eläminen jos ruuat malttaa tehdä itse. Ulkona emme syöneetkään kuin kerran viikon aikana.
Vataavasti kun Kreikassa olimme tässä kuussa niin hinnat oli kaupassa samaa tasoa kuin Suomessa!
Emme kävelleet ulkona enää 21.30 jälkeen. Silloin varsinkin rantakaduilla toimii diskot ja niiden hyökkkäävät sisäänheittäjät!
Bodrumissa olimme 15 vuotta sitten. En tiedä paljonko on muuttunut noista ajoista mutta tuolloin en tykännyt paikasta.
Mieluummin Marmaris.- Me menemme LOMALLE
Ettepä paljon viikon aikana tervettä päivää nähneet. Lomalla ei sairastella, eikä kokkailla huoneessa. Silloin ei olla köyhiä, kotona voi sitten vähän senttejä venyttää.
Miten muuten aikuinen poika pystyi tohon?! Keksiä, sipsiä, limua HUONEESSA, eikä missään nimessä illalla ulos. Eikä BILETYSTÄ hui kauhistus, peitto korville vaan kun mamma käskee :)))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185