turkista

turkin lomasta

paljon maksaa kahden viikon ruoat turkissa. olemme aina olleet hotellilla syömässä ja juomassa.
toiseksi
kuinka turvallista on kävellä alanyan kaduilla illalla noin 20-21 aikaan.
emme biletä vaan rentoudumme

10

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airo22

      Alanya taitaa olla enemmänkin juhlijaturistien kohde nykyään. Valitsitte väärän paikan rentoutumiseen.

    • juuliaa1

      ei ollut edea tarjoitus mennä alanyaan onhan turkissa muitakin paikkoja esim.bordum

    • turkey!

      Jos pihistelee, 10-20TL pärjää per päivä. Tämä tosin vaatii oman jääkaapin ja hieman tarkkailua raflojen hinnoista. Muuten saattaa mennä päivässä se 100TL. Myös se alkon käyttö vaikuttaa!

      • tyhmä-kysymys

        mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen


      • kuolen nauruun
        tyhmä-kysymys kirjoitti:

        mikä TL?
        tv. Tyhmä ihminen

        mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.


      • Tyhmä-kysymys
        kuolen nauruun kirjoitti:

        mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

        Luin eilen Turkista kaikkea ja tajusin sen kanssa itse, mutta kiitti kuitenkin! :)


      • Vastasinpa
        kuolen nauruun kirjoitti:

        mikähän se voisi Turkissa olla? hmmmm...meillä se on euro ja Turkissa se on..............................................................Turkin liira.....vähän kannattaa ensin miettiä ja sitten vasta kysyä. Ja seuraavaksi varmaan kysyt paljonko se on euroissa...sen saat sitten jo itse selvittää.

        1€ on 0,40 tl


      • Sama ;)))))
        Vastasinpa kirjoitti:

        1€ on 0,40 tl

        Eipäs kun 10 tl on 4€


    • matut

      Olin keväällä huhtikuussa Marmariksessa. Olin aikuisen poikani kanssa. Ei mikään biletysreissu vaan rentoutumismatka.
      Halpaa oli eläminen siellä, todella! Paljon halvempaa kuin euromaissa.
      Meillä meni n. 15€ päivä ja ostimme ruoka-aineet sekä keksit ja sipsit sekä limut.
      Bilettää Turkissa tuskin kannattaakaan koska alkoholi oli kaupoissa samoissa hinnoissa kuin Suomessa.

      Lääkäripalvelut olivat hyvät. Saimme ilmastonvaihdoksesta johtuen kummatkin keuhkoputkentulehduksen ja paikallinen lääkäri haetutti vastanotolleen autolla. Tutki suomenkielellä meidät, antoi reseptin, autonkuljettaja nouti lääkkeet valmiiksi ja vei hotellille. Onneksi oli siis matkavakuutus!!!
      Joudimme kummatkin kolmesti matkan aikana menemään lääkäriin.

      Halpaa on siis eläminen jos ruuat malttaa tehdä itse. Ulkona emme syöneetkään kuin kerran viikon aikana.
      Vataavasti kun Kreikassa olimme tässä kuussa niin hinnat oli kaupassa samaa tasoa kuin Suomessa!

      Emme kävelleet ulkona enää 21.30 jälkeen. Silloin varsinkin rantakaduilla toimii diskot ja niiden hyökkkäävät sisäänheittäjät!

      Bodrumissa olimme 15 vuotta sitten. En tiedä paljonko on muuttunut noista ajoista mutta tuolloin en tykännyt paikasta.
      Mieluummin Marmaris.

      • Me menemme LOMALLE

        Ettepä paljon viikon aikana tervettä päivää nähneet. Lomalla ei sairastella, eikä kokkailla huoneessa. Silloin ei olla köyhiä, kotona voi sitten vähän senttejä venyttää.
        Miten muuten aikuinen poika pystyi tohon?! Keksiä, sipsiä, limua HUONEESSA, eikä missään nimessä illalla ulos. Eikä BILETYSTÄ hui kauhistus, peitto korville vaan kun mamma käskee :)))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2006
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      120
      1578
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1100
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1030
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      849
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      784
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      761
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe