Mietinpä, että tota vanhaa käyttöauton ilmettä vois vähän piristää. Ei ole enään tasainen maalipinta ja aika paljon virheitä siinä. Ruostetta ei ole näkyvissä, koska vauriot on korjattu. En rupee maalaamohintoja maksamaan ton ylimaalauksesta. On sen verran vanha auto, että ei myyntiarvoa vaan käyttöarvoa kun kummiski toimii hyvin. Sainpa sellasen idean, että vetäisin tummalla vasaralakalla koko paskan yli. Putsailis eka pinnat ja siveltimellä vetäis yli vaan. Oon jotain puu ja metallijuttuja sillä maalaillut ja on muuten kovaa ainetta. Tietokoneen kotelomodauksissa käyttävät myös ja ominaisuuksina on korroosion ja iskunkestävyys. Myös teollisuudessa käyttävät eri kohteissa tota. Ihan siistejä pintoja saa. Eikä kauheesti maksais lakat autoon varmaan jotain alta parikymppiä ja vaiva päälle. Ei tarvis vahailla eikä paljo kiillotella ku kiiltäis ku papin mulkku. Joo hopeeta sinistä tai vihreetä oon miettiny.Ois ainakin persoonallinen pinta autossa ton jälkeen!
Vasaralakka
3
5831
Vastaukset
- laita kuva
en sit tiiä, voihan siit hienoki tulla, mut laita ainaki kuva nettii ja linkki näkyvii jos meinaat vasaralakalla autos päällystää
- mieleeni
laita kuva kirjoitti:
en sit tiiä, voihan siit hienoki tulla, mut laita ainaki kuva nettii ja linkki näkyvii jos meinaat vasaralakalla autos päällystää
sama asia kävi mielessä, kun hitsattiin autoni pohjaa ja pohjamaalin päälle vedettiin vasaralakkaa. Kaveri oli kovasti sitä mieltä, että helvetin ruma tulee, mutta omasta mielestäni olisi voinut tulla ihan ok, jos ois vaan ollut toisen väristä lakkaa.
Ongelma tuli vaan siinä, että lakka näytti keittävän pohjamaalin päällä, vaikka purkin mukaan olivat yhteensopivia...
Toisaalta ois ollu reteen näkönen maalipinta autoon, sellane hieman keittävä, suorastaan antiikkinen maalipinta;) Huumoria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336287Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81923
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67758
- 48722
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130711Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14651