Olemme menossa syyskuun lopulla Kemeriin. Onkohan siellä siihen vuodenaikaan niin paljon hyttysiä, että kannattaa ostaa sähkökäyttöinen hyttysmyrkytin? Siis voiko hotellihuoneen ikkunoita pitää muuten auki vai onko huone täynnä inisijöitä?
Hyttysiä Kemerissä?
4
641
Vastaukset
- Kuohari
ainakaan viime lokakuun alkupuolella, vietimme siellä 2 viikkoa. Ikkunoita pystyi pitämään auki.
- Minna
Me majotumme Turkiz Aparti-hotelliin. Onko antaa vinkkejä hyvistä ruokapaikoista tai muista käymisen arvoisista paikoista?
- tuija
Minna kirjoitti:
Me majotumme Turkiz Aparti-hotelliin. Onko antaa vinkkejä hyvistä ruokapaikoista tai muista käymisen arvoisista paikoista?
Itse olimme elokuussa 2 viikkoa kemerissä,jo 5.kerta..
Suosittelen hamametia(sauna)ja meriretket ovat tosi mukavia,saa aurinkoa ja näkee kauniita maisemia.Ruokapaikoista suosittelen La Lunaa.
Mukavaa lomaa!! - Kuohari
Minna kirjoitti:
joka on itse asiassa n. 17 km Kemerin kylästä Antalyaan päin. Kävimme vain yhtenä päivänä Kemerin keskustassa, totesimme että siellä oli kaikki ostokset kalliita (esim matot n. 5 x kalliimpia kuin Antalyassa) ja yhdessä ruokapaikassa yritettiin kusettaa... (pääruoka pullo paikallista viiniä kahdelle olisi maksanut yli 100 euroa!). Ostoksille kannattaa mennä Antalyaan. Pikkubussit eivät mene kaupunkiin saakka, pysäkki on kaupungin reunamilla josta matkaa pitää jatkaa vielä taksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046