Olemme menossa syyskuun lopulla Kemeriin. Onkohan siellä siihen vuodenaikaan niin paljon hyttysiä, että kannattaa ostaa sähkökäyttöinen hyttysmyrkytin? Siis voiko hotellihuoneen ikkunoita pitää muuten auki vai onko huone täynnä inisijöitä?
Vastaukset 4
- Kuohari
ainakaan viime lokakuun alkupuolella, vietimme siellä 2 viikkoa. Ikkunoita pystyi pitämään auki.
- Minna
Me majotumme Turkiz Aparti-hotelliin. Onko antaa vinkkejä hyvistä ruokapaikoista tai muista käymisen arvoisista paikoista?
- tuija
Minna kirjoitti:
Me majotumme Turkiz Aparti-hotelliin. Onko antaa vinkkejä hyvistä ruokapaikoista tai muista käymisen arvoisista paikoista?
Itse olimme elokuussa 2 viikkoa kemerissä,jo 5.kerta..
Suosittelen hamametia(sauna)ja meriretket ovat tosi mukavia,saa aurinkoa ja näkee kauniita maisemia.Ruokapaikoista suosittelen La Lunaa.
Mukavaa lomaa!! - Kuohari
Minna kirjoitti:
joka on itse asiassa n. 17 km Kemerin kylästä Antalyaan päin. Kävimme vain yhtenä päivänä Kemerin keskustassa, totesimme että siellä oli kaikki ostokset kalliita (esim matot n. 5 x kalliimpia kuin Antalyassa) ja yhdessä ruokapaikassa yritettiin kusettaa... (pääruoka pullo paikallista viiniä kahdelle olisi maksanut yli 100 euroa!). Ostoksille kannattaa mennä Antalyaan. Pikkubussit eivät mene kaupunkiin saakka, pysäkki on kaupungin reunamilla josta matkaa pitää jatkaa vielä taksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.109523Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410