kertokaas huviksee paljo saatte vko-rahaa?

minavuaaan

Otsikko kertoo jo lähes kaiken pistäkää myös ikä,sukupuoli. Ite oon 13-tyttö ja saan joka perjantai 25e.

27

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no money, no money .

      Oon 11v tyttö ja en oo koskaa ees saanu vko- tai kk-raha..
      Joten saat aikas paljon rahaa :) oo ilone :)

    • dr no

      Poika olen ja ikää on sellaiset 13 vuotta, 3 ja puoli kuukautta.
      Viikkorahaa saan 6€ per viikko.

    • asdfPoeka

      17-v poika tääl. rahaa tulee 160€ kuukaudessa, et pikasesti jaettuna toi on tommoset 40€ viikossa. Tosta tosin menee heti semmone 70€ bussikorttii mutta muita kuluja ei tartte ite maksaa.

    • rahnapussi

      16 poika, 40€ kuussa. Bensat ja suurin osa omista ruokailuista menee omaan pussiin, mutta muut kulut (vaatteet ym) ja etukäteen sovitut ulkonaruokailut maksetaan takasi. Joka kuu jää käteen semmone ehkä 5-15€, en oo juur seurannu. Enne ei jääny juur mitää ko rahaa meni tupakkaan, mutta nyt oon onnistunu vähentämään lähes lopetukseksi, niin ei siihenkään turhuuteen enää mene mitää.

    • dfg3

      16v tytt, 90€ per kk. :)

    • 16 v poika

      En saa muuta rahaa kun palkan töistä, kuukaudessa 825€ ja pimeät 100-120€.
      :(((((((((
      Onnekkaat saa rahaa tyhjästä.

      Tälläkin hetkellöä olen köyhä kun ei ole kuin 8272,65 € tilillä. Helvetin porvarit saatana.

      • 121211

        No ootpa sä "köyhä". Ei mulla ainakaan opiskelijana kovin usein tommosia tilillä oo.


    • :--3

      tyttö 14v
      saan rahaa aina kun pyydän, eli ei oo viikkorahaa

    • jeah

      17v poika 10€ viikossa mutsilta ja milloin vain rahaa faijalta

    • Omppu-00

      Oon 12.v ja saan 5€ viikos, mut ongelma on et äitil ei oo käteist ikinä ):

      • mäki oon 12v saan 5e viikos ja munkaa mutsil ei oo käteist ikinä se on mulle kai 20e velkaaa


    • ddq3rgr

      16-vuotias tyttö, 150 kuussa.

    • hattara111

      16v. tyttö, 5 euroa viikossa :-----D plus maksan lähes kaiken itse paitsi laskut

    • kultauusisofia

      ite oon 14v ja koht 15 ja saan joka perjantaina 7 euroo et saat tosi paljo rahaa :DD

    • sorrettu

      15v poika ja saan viikkorahaa 5€ ja erittäin harvoin ylimääräistä ja silloinkin vaan joku euro. Ja se pitäisi riittää vaatteisiin ja joskus jopa ruokaankin kun en kotona saa syödä.(kännykkääkään en omista). Isä ja äiti tienaa kuukaudessa joku 20 tonnii että köyhiä ne ei ainakaan ole ihan periaatteesta vaan ei anna rahaa. olen perheen ainoa lapsi että luulis mulle rahaa tuleman enemmän...

      • 20+20

        14 v poika ja saan sen verran rahaa minkä revin perseestäni eli 0€ :(


    • elän rahos melkee

      13 tyttö satku kuus lisä työt mitä sit teenkään

      mut ei se kää riitä

    • Veksapp

      Helvetin tyhmää että teette töitä vanhemmillenne ja otatte rahaa? Ota silloin kun tarviit..

    • tyttö-97

      tyttö 16v saan rahaa aina ku pyydän. Vanhemmat maksaa kaike, vaatteet, safkat, bensat...

    • kiva juttu.

      En saa viikkorahaa, mutta jos teen töitä nii saatan saada sen 2e.

      • heijou

        Sain ennen 4e viikkorahaa, mut nyt on enemmän harrastuksii nii saan rahaa tarvittaessa :)
        13v tyttö :)


    • moromoro2

      17 v opiskelija 14000€ vuodes

    • tyti3

      13 V tyttö saan 150 e viikossa

    • .....

      No en saa silleen saan vaan jos teen hommii.Eilenkin imuroin koko talon 3 kerrost ja sain kympin.

    • mukko

      Ei tartte tehä mitään niin saan 30 fuck yeah

    • vittuuntunut1

      15v poika 12 e kk ja töitä teen himas ihan vitusti ... vanhemmat ei oo köyhii faijal oma yritys ja mutsi töissä jos pyydän rahaa (harvoin) saan sen 3-8e ... mulle ei oo ostettu mitään (tv puhelin ps3 digiboksi pc kajarit) tollasia koskaan oon saanu ne töitten palkoilla (ulkopuolisten) asun keskellä ei mitään ja ei löydy mitään moottori ajoneuvoa jota saan käyttää / omistaa ... että kivat vanhemmat mulla ...
      ja on se kiva kun kaikilla kaveriporukassa on vanhemmat ostanut mopon koneet puhelimet kaikki ja kun mulla ei mitään niistä oo vanhemmat tarjonnu niin on se vähän nöyryyttävää eikä oikein mitään vapauksiakaan ole ... onneks pääsen kotoa pois saan sentään jotain vapauksia

    • vitoneeen

      13v Tyttö, joka perjantai 5e, saisin varmaan enemmänkin , jos vanhempani olisivat yhdessä & isä ei olisi alkoholisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe