Paljonko teitä, naiset ja miehet, tansseissa haetaan ja _mistä uskotte sen johtuvan_??
Jos ei haeta, mistä luulette sen johtuvan, vai onko se teillekin arvoitus?
Uskotteko, että haetuksi tulemisen syynä on omalla kohdallanne esim. tanssitaito, ulkonäkö, muu ulkoinen olemus, mukavuus, tai vaikka se, että teillä on paljon tuttuja jotka tanssivat kanssanne?
Itseäni ei nyt varsinaisesti kiinnosta paljonko tanssitte illan aikana, vaan että mistä uskotte itse sen johtuvan.
Käykö flaksi?
65
2729
Vastaukset
- Viejä -67
Siisti ja positiivnen olemus varmaan omalla kohdallani ratkaisee, toki sukupuolikin auttaa :-)
- tanssituristi
Ulkonäkö. Pitkä, komea, leveäharteinen, supliikkia piisaa, mukava. Ja lopuksi vielä tanssitaidossakin löytyy.
Siksi kait tuo tanssikaveri totesi heti alussa että tanssin sitten vain hänen, ei muiden kanssa, koko illan !
Että tällasta :) Juujuuu...ei haeta/haettu minuu paljon koskaan......joku kait ain joskus säälist` hihhiii...
Oon miesten mielestä niin jätkämäisen näköinen.....siis en pitkä tai ei edes jouhet kasva leuassain.....rumakin oon....mummukkakin jo nykyään....
Olin viime viikolla Tallinnaan menossa hammaslääkäriin, laiva lähti 9.15.....en ollut mielessäni edes ajatellut tanssimista....saatikka olisi ollut tanssahtelu läpyskäiset mukana.
Tanssilattialla näin ikäiseni miehen tanssivan tangoa komiast` ja seuraavalle kipaisinkin hakemaan häntä. No....sen jälkeen hän tanssi vain kanssani...ja upeasti menikin jenkkitanssityylisesti kädenalitantsuista.......hitaaseen valssiin ja siltä väliltä kaik`.
Tuli sinä päivänä täys kuuskyt mittariin joten sanoinkin miehelle et` hän oli kuin tilauksesta minulle......oli hänkin tyytyväinen mukavaan aamupäiväämme....vahinko vain ettei hän palannut samalla laivalla.
Itselleni ei naisten tansseissa ikä/koko tai näkö merkitse mitään....ainoastaan tanssitaito......
Onneksi on muita liikuntaharrastuksia....joten tarvittaessa polkat ja jenkatkin hoituu hengästymätiiiii......- jh,,gtyd
Joskus haettiin. Nyt ikää ja painoa tullut lisää. Kukaan ei hae, ei nuoret, ei keski-ikäiset ei mummot.
Naama kai sen paljastaa että vituttaa kroonisesti. - Äinään Miäs
Palauttaisin mieliin Jörn Donnerin mainoslausahduksen takavuosilta.
Katseeni lepää vanhassa maitolaiturissa.
Lähistöllä on meijeri joka on lopettanut jo vuonna 1979 toimintansa.
En ole pelkästään mielikuvieni vanki.
Maalainen rauha ja idylli ovat totta.
Kuinka sain pehtoorin paikan,se onkin pitkä tarina.
Tanssiminen kannattaa aina. - tangon huumaa
Minun kohdallani varmaan tanssitaito.
Oudolla pienellä lavalla pääsee jatkuvasti tanssiin,tarvii välillä karata juomapisteelle. Ilmeisesti pienissä ympyröisssä huomataan oudonpi tanssija parenmin.
Isonmilla lavoilla ei jokaista kappale paria pääse tanssiin naisten tunnin aikana.
Ilmeiseti näillä lavoilla haetaan lähinnä tuttuja tanssiin. Isossa porukassa on paljon tuttuja joita haetaan. Ei keriitä hakeen uusia kasvoja. - Aapeli123
Huonosti haetaan kun ei kuuluu siäpiireihin ja/tai tanssiseuroihin. Näin se vaan menee ja pitää tyytyä kohtaloonsa.
- Flaksi käy
Minua hakee tanssitaitoiset, mukavat, huumorin tajuiset, tanssista nauttivat miehet. Minua ei hae itseään täynnä olevat joskin hyvän tanssitaidon omaavat miehet. Minä haen tanssitaitoisia, tanssista nauttivia huumorin tajuisia miehiä. Minä en hae itseään täynnä olevia joskin tanssitaitoisia miehiä. Tanssi on nautinto, mutta liika suorittaminen ja esittäminen pilaa sen ja siksi nautin siitä sellaisten kanssa jotka omaavat samat arvot kuin minä. Ulkonäkö eikä ikä vaikuta, vaan olemus joka viestii ihmisestä paljon.
Juujuu....eihän se flaksi paljon käy kun en miekään paljon tantsuis ees käy.....
"Kohtalooni" oon miekii tyytynyt...olen ollut etelän lämmössä neljä viimeistä talveani, puolisen vuotta kerrallansa......
Salsa escuelan aloitin viime tammikuussa ja jatkan sit` syyskuussa kun palaan Palmasiin.....edukasta on, vain 40 euroa kuukaudessa.
- Humppajäbä
Outoja narsiistien tarinoita.
Tanssimista riitttää,vuodesta toiseen kun sosiaaliset
taidot eivät riitä muunlaiseen pitempään suhteeseen.Tanssiminen on yksi ainoa liikuntalaji.....ja parhaimmasta päästä sittenkin. Kannattaisi vaan enemmän "narsistua" Suomen kansa, ketkä kynnelle kykenevät eri liikuntamuotoihin......ja ikää kun tulee niin parhaimmasta päästä on tanssiminen!
Nimerkillä "leposyke alle viiskyt"
- Dancing Qeeen??
Kotilavalla saan mennä niin paljon kuin jaksan. Tanssin lähes kaikki lajit ja olen käytännössä tanssinut koko ikäni. Lapseni hoidin parisuhteessa olessani kyllä hyvin aikoinaan, joten silloin en lavoilla juuri hillunut.
Olen positiinen, ripaus sexiä kuuluu tyyliini. Haluan näyttää parhaat puoleni. Rakastan miehiä ja tanssia.
Joskus miehet piruilevat takapuolestani, se on kuulemma seksikäs, rintojanikin on kehuttu, olen kuullut olevani viehättävä, hyvä tanssimaan, hyvä seuraamaan ja kaunis ja kaikkea muuta paskaa ... heidän suustaan. Tästä pupusta en usko puoliakaan sillä tunnen itseni ;)). Miehet ovat miehiä .... no jaa.
Luulen pääseväni tanssimaan sen vuoksi kun minulla on paljon tanssituttuja. On kuitenkin miehiä jotka pelkäävät minua ja se on hyvä se. Kakkien kanssa en ehtisikään tanssia.
Vieraalla lavalla en heti saa kunnon flksia välttämättä aina mutta naistentunnilla kun pääsen irti niin loppuilta on taattu ;)). Tykkään villitä miehiä. Se on parasta huviani.
Ilman tanssia ei ole elämää. - 164cm mies
Minua ei pituuteni vuoksi haettu koskaan tanssimaan, koska naiset vihaavat ja inhoavat lyhyitä miehiä.
- mulle pitkät
Mene uudelleen lavalle. Lyhyet on kurssissa NYT. Tiedän sen koska olen liian pitkä monille. Lyhyillä naisilla on enemmän valinnanvaraa.
- Flaksi käy
Jotain muuta vikaa pitää olla, ei pituus vaikuta. Minä ainakin haen myös sinun pituisia miehiä.
- champion 3
Mua haetaan kun olen kilpauran lopettanut kilpuri. Siitä on perintönä hyvä ryhti tanssiessa ja oikeasta askellustekniikasta johtuva sujuva helppo liikkuminen.
Tytöt tykkää kun mennään eikä meinata ja tanssi on ulospäinkin hyvän näköistä.
Naiset hakevat miesten haullakin koska tietävät että kohteliaana lähden aina tanssimaan. - Ruutu Kuuto
Kyllä se minulle käy.
- parkettisusi
naisten tunnilla menen piiloon, mutta itse haen aktiivisesti, hoikempaa ja nuorekkaampaa tanssiparia...
- Iloa tansseihin
Onneksi menet piiloon, näen sieluni silmin juuri sinun tyyppisen "miehen" joka kukkona tunnilla käyskentelee lavalla ja luulee itsestään liikoja. Tällaisia liikkuu lavoilla ja kun naisten hakuvuoro tulee ei kukaan hae ja siksi onkin parempi poistua paikalta, ettei tule pahamieli.
Minulla ei käy flaksi ... ei niissä huvipuiston juhannustansseissa, joihin vuosittain olen osallistunut. Tietysti minua asia suututtaa, kiukuttaa ja ylettömästi raivostuttaa jopa niin, että vielä nyt, kymmenen kuukautta myöhemmin, tunnen sapen kiehahtavan. Muistelen, miten tuolit vietiin ympäriltäni ja minut jätettiin tanssipaikaksi muunnetun juottosyöttölän nurkkaan mököttämään, ainokaiselle metalli-istuimelle. Omin nokkineni minä sitten lattialle änkesin, ja kävihän se pyörähtely parittakin. Onneksi noihin hippoihin pääsee maksutta. Mutta hakijoita ei löydy, vaikka koetan tälläytyä koreaksi ja hymyillä (katkeran) kutsuvasti. Hakijoita ei tule sittenkään, vaikka kaikki muut naiset on napattu lattialle ja miehiä istuksii siellä täällä. Voisivat he edes kertaalleen pyörähdellä kehnokaisen kanssakin, kun huomaavat tämän yksikseen istuksivan ja haikeasti katselevan menojalka vipattaen. Myönnettäköön, etten minä koko ehtoonpalasta suostu istumaan, vaan pinna palaa ja änkeän lattialle yksikseni, jotain nopeaa rockintapaista veivaamaan.
Tarvisisin tanssittajarobotin! Hankinkin sen heti, kun niitä myyntiin tulee ja minä rahat robottiin jostain voitan....- Piruetteja.
NO voihan nenä. Olihan tarina. Minä tulisin hakemaan jo ihan myötätunnosta.
Ja hyvänä tanssijana mentäisiin ja näytettäisiin niille miten tanssitaan, kun oikein tanssitaan.
Tässä sympatiat nousee pintaan jo tällaiselle vanhalle lavaketullekin.... - Äinään Miäs
Piruetteja. kirjoitti:
NO voihan nenä. Olihan tarina. Minä tulisin hakemaan jo ihan myötätunnosta.
Ja hyvänä tanssijana mentäisiin ja näytettäisiin niille miten tanssitaan, kun oikein tanssitaan.
Tässä sympatiat nousee pintaan jo tällaiselle vanhalle lavaketullekin....Viitapirut,Riutalle.
- Äinään Miäs
Naapurin mies käy perjantaisin Kapiksella,kun vaimonsa ei tanssi,niin hän joutuu käymään yksin.
Alussa tarjouduin kyytiin mukaan,kunnes huomasin hyvän kvartaalin auenneen.
Näin olleen hiippailen pitkin,mutta verkkaisin askelin pellon poikki lohduttamaan kotileskeä.
Siinä kahdeksan kieppeissä.- Naapurin mies
Saattaa olla, että tänä viikonloppuna olenkin kotona, että ei kannata yrittää eukkoni peiton alle ängetä.
"Ennenvanhaan".....sanoin et` kaik` mummotki haettiin mun vierest` parketil`.....mut` ei enää voi niinkään sanoa ku onks` siel` tanssilois` ees` yhtä vanhoi ku miekii oon....siis kuuskymppii tasan.....
- Äinään Miäs
Onnittelut ulkonäöstä.
- Kunhan vastaan
Tarpeeksi
- mari---
Kolme kertaa olen käynyt lavalla ja aina on tultu hakemaan :) Pari kertaa kävin itsekin hakemassa. Tanssitaito on aika olematon, vanhojentanssit tanssin vuosi sitten ja valssi nyt menee mutta siihen se sitten jääkin.
Veikkaisin että syynä hakemiselle on se että olen nuori 18-vuotias tyttö, joka on lavalla kuuntelemassa hyvää musiikkia ja tutustumassa kivoihin ihmisiin, ehkä se ulkoinen olemus ja miten tuo persoonansa esiin, vaikuttaa siis eniten.- FSKR
Olet oikeassa Mari. Kyllä se ulkoinen olemus ehkä eniten vaikuttaa hakukriteerinä.
Mutta sitten tulee heti seuraavaksi tanssitaito. Eli hankkimalla itsellesi tanssitaidon voit musiikin kuuntelun lisäksi nauttia tanssimisen tuomasta liikunnan ilosta.
- s-taka*
Olen huomannut että jos jonkun hyvän tanssijan - tutun tai muun - kanssa illan alkupuolella tanssin jokusen kappaleen, niin jopa käy loppuillasta flaksi. Tietysti riippuen siitä millaisia tanssittajia on paikalla. Siitä olen päätellyt, että hyvät viejät tarkkailevat tanssipareja, pistävät naaman (vai asun, vai...?) mieleen ja hakevat vaikka olisin kaukana tyrkkyrivistä. Tai jopa istuisin jossain kauempana.
Joskus on kuitenkin sellainen ilta, että haetuksi tullakseen on pakko edes nousta seisomaan kun kappale alkaa. Ja jos tosi huonolta näyttää niin jopa siirtyillä pikkuhiljaa lähemmäs tyrkkyriviä. Ihan eturiviin en kuitenkaan. Sen olen nimittäin myös huomannut, että kaikkein huonoimmat (sorry nyt vaan) viejät yleensä hakevat niitä kaikkein tyrkyimpiä... ;-)
Mutta aloittajan kysymykseen siis näkemykseni:
Joillekin hakijoille on tärkeintä helppo haku eturivistä, joillekin hyvä tanssitaito, joillekin ikä (yleensä nuoruus tietenkin), joillekin kauniit kasvot, joillekin ryhdikäs tanssillinen olemus, joillekin vaatetus... jostain tuolta minunkin flaksini löytyy.- Kirjoituksesta näkee
että lavoilla on oltu, oikeastaan tuohon ei voi lisätä kuin sen pienen
iloisen hymyn kohdistettuna tai ei niin, se on siinä. - Hyvät tavat on
Jonkun muun on pakko seisoa sillä kohdalla, jolla sinä et seiso. Yhtälö on hyvin yksinkertainen. Tanssiinkutsu ei ole rusinoitten ronkkimista kiisselistä.
Hyvät tavat on kirjoitti:
Jonkun muun on pakko seisoa sillä kohdalla, jolla sinä et seiso. Yhtälö on hyvin yksinkertainen. Tanssiinkutsu ei ole rusinoitten ronkkimista kiisselistä.
Kerrohan lisää niistä "hyvistä tavoista".
Jotenkin tuli mieleen se kun lapset oli jossain 10-15 korvilla ja vakiovastaus oli kun heitä pyysi jotain tekemään: - Onko pakko? Huumoria oli lapsillakin sanailussa mukana, mutta tässä yhteydessä tuo "pakko" pelkästään naurattaa.
Kuka siis pakottaa seisomaan pakosti siinä tai tässä? Onko olemassa jokin sääntö että vaikkapa tyhjiä välejä ei saa jättää? Minä nimittäin hyvin usein jätän, ja siirryn kauemmas tyrkkyrivistä. Eikö se ole pelkästään ystävällistä muita tanssiinkutsun odottajia kohtaan? Ns. yleisillä apajilla olen passissa tosi harvoin, pitäkää hyvänänne vaan, minun ei ole mikään pakko päästä tanssimaan joka kappaleelle - joillekin se tuntuu olevan elinehto.
En tosiaankaan ole nirppa. En anna koskaan rukkasia ja sopeudun porukkaan kuin porukkaan. Mutta tyrkylle en tunge. Toivottavasti ei haittaa ketään.
Eiköhän ne ole miehet jotka niitä rusinoita onkii. Naisten "osa" on aika passiivinen, vaikka naistenhakujen yleistyminen viime vuosina on jonkin verran tasoittanut tilejä.- Eikö se
seisaalleen nousu ole nyt ensimmäinen juttu joka on tehtävä jos aikoo
tanssimaan päästä, jollain tavallahan on ilmaistava tanssihalunsa? - Hyvä tavaton
saimaantaka kirjoitti:
Kerrohan lisää niistä "hyvistä tavoista".
Jotenkin tuli mieleen se kun lapset oli jossain 10-15 korvilla ja vakiovastaus oli kun heitä pyysi jotain tekemään: - Onko pakko? Huumoria oli lapsillakin sanailussa mukana, mutta tässä yhteydessä tuo "pakko" pelkästään naurattaa.
Kuka siis pakottaa seisomaan pakosti siinä tai tässä? Onko olemassa jokin sääntö että vaikkapa tyhjiä välejä ei saa jättää? Minä nimittäin hyvin usein jätän, ja siirryn kauemmas tyrkkyrivistä. Eikö se ole pelkästään ystävällistä muita tanssiinkutsun odottajia kohtaan? Ns. yleisillä apajilla olen passissa tosi harvoin, pitäkää hyvänänne vaan, minun ei ole mikään pakko päästä tanssimaan joka kappaleelle - joillekin se tuntuu olevan elinehto.
En tosiaankaan ole nirppa. En anna koskaan rukkasia ja sopeudun porukkaan kuin porukkaan. Mutta tyrkylle en tunge. Toivottavasti ei haittaa ketään.
Eiköhän ne ole miehet jotka niitä rusinoita onkii. Naisten "osa" on aika passiivinen, vaikka naistenhakujen yleistyminen viime vuosina on jonkin verran tasoittanut tilejä.Kirjoituksessa kyseenalaistettiin tapa ilmaista halu tanssia asettumalla eturiviin seisomaan ja tapa hakea eturivistä tanssiin. Siinä mielessä kirjoituksessa oltiin tanssiasian ytimessä, että tanssiparketilla olisi vähän jokaisen oikeaa ja siten aitoa syytä katsella, millä kohdilla muut ovat.
Iloista Vappua. - s-taka*
Hyvä tavaton kirjoitti:
Kirjoituksessa kyseenalaistettiin tapa ilmaista halu tanssia asettumalla eturiviin seisomaan ja tapa hakea eturivistä tanssiin. Siinä mielessä kirjoituksessa oltiin tanssiasian ytimessä, että tanssiparketilla olisi vähän jokaisen oikeaa ja siten aitoa syytä katsella, millä kohdilla muut ovat.
Iloista Vappua.Sinä siis kyseenalaistat sen että joku ei välttämättä halua tunkea tyrkylle eturiviin?
Miksi ihmeessä? Minähän vaan teen tilaa teille muille, ehkä peräti innokkaammille ja/tai epätoivoisemmille tanssiinhakijoiden odottajille... ;-/
Tai ehkä et lukenut ajatuksella viestiä mihin kommentoin? No, ei sen väliä. Hauskaa tanssikesää vaan kaikille! Myös sinne tyrkkyriviin.
Tanssilattian etiketti on sitten ihan eri asia, ja pääsääntöisesti kiinni viejästä. Yhtäkaikki olen sitä mieltä että nykyisin suomalaisilla tanssilattioilla "hosutaan" fuskua sun muuta aivan hulvattomalla innolla muista välittämättä.
Tanssitila ja muut tanssijat pitäisi huomioida ja suhteuttaa oma tanssi niiden mukaan, ehdottomasti. Ehkä joskus vielä opitaan?
- parkettisusi
Mikä on fleksi?
- Flaksiflaksi
SE on flaksi. Ei siis fleksi.
- nih!
Fleksi on koiran talutin.
- parkettisusi
nih! kirjoitti:
Fleksi on koiran talutin.
onko talutin lamautin?
Koira on kesy susi. - nih!
parkettisusi kirjoitti:
onko talutin lamautin?
Koira on kesy susi.Aika hyvä.
- Isä & äiti
Raktorin hytistä meni rikki pleksi kun se putosi jäihin.
- lapsen lapsi
Aha. Ja hurahti käyntiin heti kun jäistä nostettiin?
- simo.
Huvittavammia tanssitilanteita minusta on kun saa pitkät vaikka ei pyydä daamia tanssimaan. Kävelee vain ohitse tai menee muuten juttelemaan.
- ismo.
Huvis huvissimo. Mitä muita kivoja temppuja sinulla on itsesi viihdyttämiseksi?
- Äinään Miäs
Jos Riutalla käy oikein hyvä flaksi,niin voisi mennä ihan kirkkoon asti.
Tai kappelikin riittää,jos se on pikkanen. - Rauno.
Mitä tuo sana "flaksi" oikein tarkoittaa. Siis oikein sillalailla määriteltynä. Kun tarkkoja synonyymejä ei ole onni,tuuri,säkä yms. Tarkoittavat eri asiaa.
Sitten toinen seikka mikä tulee kysyjästä mieleen on se että hän on seksuaalisesti poikkeava. Hän ei nimittäin tiedä sitä että eivä heterot ihmiset ihastu kaikkiin vastakkasen sukupuolen edustajiin. - Oldie 1
Se on vanhan kansan käyttämä sana ja tarkoittaa vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten osoittamaa kiinnostusta toisiaan kohtaan.
- Nainen, 50
Flaksi käy niin ettei paremmasta väliä. Johtunee tanssitaidosta. Vierailla lavoilla saa kyllä toisinaan seisoskellakin. :)
- näinonain
Jos vierailla lavoilla saat toisinaan seisoskellakin niin kysymyshän on sitten siitä että et ole ns. "piireissä" siellä, muutenhan "tanssitaidosi" perusteelta saisit tanssia joka lavoilla. Kyllä tanssitaitoiset naiset ja miehet huomataan, vaan ei tunneta aina jolla on suuri merkitys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nainen, 50
näinonain kirjoitti:
Jos vierailla lavoilla saat toisinaan seisoskellakin niin kysymyshän on sitten siitä että et ole ns. "piireissä" siellä, muutenhan "tanssitaidosi" perusteelta saisit tanssia joka lavoilla. Kyllä tanssitaitoiset naiset ja miehet huomataan, vaan ei tunneta aina jolla on suuri merkitys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos asia on noin, on kai muutettava vastaustani aloittajalle. Siis: Flaksi käy, koska olen "piireissä", eivätkä ne ketaleet kehtaa jättää hakematta! ;)
Olet kyllä oikeassa siinä että tanssitaito huomataan. Jos siis onnistuu välttelemään niitä laahustajia ja köpöttelijöitä, jotka hakevat tuntemattomia, koska saavat vakiokävijöiltä pakit. Kun pääsee kerran lattialle hyvän viejän kanssa, saa yleensä loppuillaksi kutsun "piireihin". :D - näinonain
Nainen, 50 kirjoitti:
Jos asia on noin, on kai muutettava vastaustani aloittajalle. Siis: Flaksi käy, koska olen "piireissä", eivätkä ne ketaleet kehtaa jättää hakematta! ;)
Olet kyllä oikeassa siinä että tanssitaito huomataan. Jos siis onnistuu välttelemään niitä laahustajia ja köpöttelijöitä, jotka hakevat tuntemattomia, koska saavat vakiokävijöiltä pakit. Kun pääsee kerran lattialle hyvän viejän kanssa, saa yleensä loppuillaksi kutsun "piireihin". :DUseasti käy myös minulle näin että kun sen hyvän kanssa on tanssinut niin ei muita enää hakijoiksi kaipaakaan!
- tangon huumaa
Nainen, 50 kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa siinä että tanssitaito huomataan. Jos siis onnistuu välttelemään niitä laahustajia ja köpöttelijöitä, jotka hakevat tuntemattomia, koska saavat vakiokävijöiltä pakit. Kun pääsee kerran lattialle hyvän viejän kanssa, saa yleensä loppuillaksi kutsun "piireihin". :DNaisen "tanssitaito" on paljon vaikeenpi päätellä sivusta, kuin miehen.
Suurin osa lavoilla käyvistä naisista seuraa melkoisen hyvin, eli nämä naiset seuraa miestä helposti. Näiden rajat tulee useimmin vastaan v i e j ä s s ä.
Jos viejä ei osaa mennä kuin "köpöttämällä" ei se nainenkaan voi muta kuin "köpöttää"
Toisin päin, jos viejä osaa homman, seuraa tanssitaidotonkin daami melko nopeesti miestä. Jos nyt mennään esim. HHNN askelluksella. 5-6 askellusta suoraa, sitten jo uskaltaa lähtee kokeileen käännöksiä. (tarkoitan tällä täysin ensikertalaistakin)
No itse nyt "luulen" osaavani tanssia melko hyvin, silti varmasti puolet lavojen naisista pystyis helposti tasokkaampienkin viejien mukana...Helpomminkin.
Mitä taitavanpi viejä, sen helponpi sitä on seurata?
Tosin onhan se toisinkin päin, on daameissakin eroja. Toiset seuraa höyhenen kevyesti ja voi ihan rauhassa sekoittaa askelluksiaan mielen mukaan. tangon huumaa kirjoitti:
Naisen "tanssitaito" on paljon vaikeenpi päätellä sivusta, kuin miehen.
Suurin osa lavoilla käyvistä naisista seuraa melkoisen hyvin, eli nämä naiset seuraa miestä helposti. Näiden rajat tulee useimmin vastaan v i e j ä s s ä.
Jos viejä ei osaa mennä kuin "köpöttämällä" ei se nainenkaan voi muta kuin "köpöttää"
Toisin päin, jos viejä osaa homman, seuraa tanssitaidotonkin daami melko nopeesti miestä. Jos nyt mennään esim. HHNN askelluksella. 5-6 askellusta suoraa, sitten jo uskaltaa lähtee kokeileen käännöksiä. (tarkoitan tällä täysin ensikertalaistakin)
No itse nyt "luulen" osaavani tanssia melko hyvin, silti varmasti puolet lavojen naisista pystyis helposti tasokkaampienkin viejien mukana...Helpomminkin.
Mitä taitavanpi viejä, sen helponpi sitä on seurata?
Tosin onhan se toisinkin päin, on daameissakin eroja. Toiset seuraa höyhenen kevyesti ja voi ihan rauhassa sekoittaa askelluksiaan mielen mukaan."Mitä taitavampi viejä, sen helpompi sitä on seurata"
Totta turiset.....Nainen, 50 kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa siinä että tanssitaito huomataan. Jos siis onnistuu välttelemään niitä laahustajia ja köpöttelijöitä, jotka hakevat tuntemattomia, koska saavat vakiokävijöiltä pakit. Kun pääsee kerran lattialle hyvän viejän kanssa, saa yleensä loppuillaksi kutsun "piireihin". :D"Jotka hakevat tuntemattomia"
Onneksi kohdalleni on sattunut niitä hyviäkin viejiä ketkä hakevat myös "tuntemattomia"......eivätkä elä lauman ehdoilla.- Mies, 56
Tutunkauppaa en harrasta siten, että varmistaisin fleksiäni. Lavoilla (Suomessa) käy 200 -500 naista, joiden kanssa olen tanssinut ja tanssin. Fleksini ei ole maksimaalinen, vaan sopiva.
Mies, 56 kirjoitti:
Tutunkauppaa en harrasta siten, että varmistaisin fleksiäni. Lavoilla (Suomessa) käy 200 -500 naista, joiden kanssa olen tanssinut ja tanssin. Fleksini ei ole maksimaalinen, vaan sopiva.
Ai olet "flexible", ihan hyvä juttu! Kai sulla flaksikin käy? Annapas tunnistusvinkki niin tulen hakemaan kun sinnepäin ajelen ;-D))
- Körmyyttäjä
Makkaraperunat päihitti vetovoimani eilen Kukkolassa.
- Äinään Miäs
Katselin Silmä kovana kun Real laitteli verkot tötterölle ja sen jälkeen puolestani laitoin kovana tötteröä verkkoon.
- 34241
Kuinkas on toi "metsästysvietti" onko semmoista ollut havaittavissa?
- Rauno.
Eli "flaksi" on vanhaa rahvaankieltä. Jo tämä on totta niin sehän tarkoittaa sitä että se se ei ole nykysuomea. Miksi ihmeessä joku pölkkypää kirjoittaa sellaisella kielellä mikä ei ole mitään tunnettya kieltä? Eihän siinnä ole mitään järkeä.
- dimple_
Hauska kysymys!
Luomutanssijana aloittaneena (naisella se on niin helppoa...) ihmettelin, miten hyvin paria poikkeusta lukuunottamatta on "käynyt flaksi". Siisti ulkonäkö, naiselliset vaatteet, iloinen hymy on perusasioita. Tanssitaito on karttunut matkan varrella -nyt niin, että arimmat valitettavasti karttavatkin sen takia :( Toki taitavien tanssittajien(kin) kanssa on hienoa tanssia. Ulosantini lienee avittava asia sitten siinä vaiheessa kun tanssimaan pääsee - kehun mielelläni kun kehuttavaa on, ja useimmissa on jotakin. Tanssituttujen kertyminen tietenkin auttaa kans tanssimaanpääsyä.
Pari kertaa on käynyt niin, että olen ollut (ainakin naistentuntiin asti) pelkkää ilmaa. Se on kummallista, enkä keksi selitystä. Kokomustat vaatteet aiheuttaa joskus tätä. Auki olevat (pitkät) hiukset taas ehkäisee tätä. Tutkimattomat ovat herrojen mielenliikkeet :D
Ai niin, ja mr. 164cm pitkälle voin sanoa lohdutukseksi, että tälläinen yli 170-senttinen uljasryhtinen nainen puolestaan karsii samasta syystä hakijajoukkoa. Yleensä hakijat kun ovat vähintään omanmittaisiani. Itse haen kyllä lyhyempiäkin hakuvuoroilla, mutta mietin välillä, liekö se heille kiusallista. - Simo.
Sanon niin että se riippuu miehen äidin mitoista. Jos äiti on pitkä mies todennäköisesti tykkää pitkistä naisista kun on maailmaan tullessaan päätynyt siihen johtopäätökseen että naisen kuuluu olla pitkä. Tanssikilpailuissa näyttää hyvältä kun herra on daamia reilusti pidempi ja vieminen on varmempaa kun näkee. Noin suoraa sanottuna vieminen käy paremmin jos daamiin on hieman viileämpi asenne. Voidaankin sanoa että daamin tarkoitus on naisen hajullaan ym. Sotkea herran pää niin ettei kipua tunne vaikka astuisi varpaille. Kyllähän sitä jokainen jokainen mielikuvitus daamia vie mallikkaasti mutta sitten kun se Nainen tulee siiheneteen pitää kaivaa lappu taskusta missä lukee "päivää" ja oma nimi muistin virkistykseksi.
- Äinään Miäs
Käykö siellä lavoilla mammanpoikia?
- hUMPPAJÄBÄ
Flaksi on suorassa suhteessa naisenemmistöön, jos suhde on >=3:1
joka peliille pääsee.
Kerran Pavilla alkuillasta minua haki rullatuolinainen. Alkuhämmennyksen
jälkeen yritin tehdä parhaani. Jotenkinhan se meni.
Sen jälkeen oli naisia oli parhaimmillaan 3 hakemassa yhtàikaa
ONCE IN A LIFETIME EXPERIENCE......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995