elikä nytt saime ps4 usasta veli toi sen mut virta johto on eri ELI KÄYKÖ PS3 VIRTAJOHTOJEN NAPASUUS TÄHÄN PS4 ET EI MEE RIKI?
KIITS NOPEETA VASTAUKSII PLIIS.
ps4 usasta nyt on
15
783
Vastaukset
- future release
Sain Tulevaisuudesta PS204:n vuodelta 3013, käykö tähän PS3:n virtajohto vai meneekö se rikki?
En kylläkään löydä tästä mitään pistokkeita, symbolitkin ovat ihan oudon näköisiä, en ymmärrä. Kotelon materiaalikin tuntuu aivan kummalliselta. - dungeonslairs
jos kyseessä on ns "kasipää" niin pitäs passata, meillä oli sama probleema mutta otimme johdon kolmosesta ja toimii täysin.
mitä pelejä löytyy sulta uudesta nelosesta?
paljoko maksoi dollareita vai oliko lahja?- sonyfanboisshhh
Nyt meikä on aivan pihalla onko ps4 jo julkaistu jossain??????
- fxccdf
sonyfanboisshhh kirjoitti:
"Nyt meikä on aivan pihalla onko ps4 jo julkaistu jossain??????"
Voi jumalauta... - 1.4.2013
ps4 julkaistiin 1.4 japanin ja usan alueilla, suomeen ensivuonna. esim netistä pystyy jo tilaamaan tai joku tuo sen sulle ameeriikasta
- Faaaaaail
Ei vittu :DDD
- rgrddgrggr
1.4.2013 kirjoitti:
ps4 julkaistiin 1.4 japanin ja usan alueilla, suomeen ensivuonna. esim netistä pystyy jo tilaamaan tai joku tuo sen sulle ameeriikasta
Kai ymmärrät että sua on huijattu? Jos et olet aivan saatanan tyhmä.r
- pilveeellä
Minulla on langatn virtajohto PS4 konsolissani.
- s s
Miten saan ps3 ohjaimen toimiin ps4:ssä kun tää uus nelosen ohjain on huono
- BoxMan69
Miten saan Xboxin hdmi piuhan sopimaan PS4:n scart lähtöiseen sovittimeen, Pitäis Tekkeniä päästä pelaamaan, mut perkl.. Japsi ja jenkki ei tunnu millään sopivan yhteen...
- vastau s
Tarviit siihen sen scart-hdmi adapterin.
- ERKKIMMM#R#R
Hahaha itun pellet...kannattaa hakkee PS666 jossa toimii kaikki Pleikkaripelit.
- lol69
Voi teitä pellejä ps4 ei ole myynnissä vielä missään. Virallista julkaisu päivääkään ei ole vielä tiedossa.
- kuun tuollapuolen
Olen tulevaisuudessa jo ja pelaan ps12 ajatuksen voimalla,ei telkkaria ei konsolia kaikki näkyvät ja koskeltevat toimii nyt ajatuksen voimalla,itse hallintapasessa olen pelin sisällä muita jahtaamassa.
- apuaaaa
Olen tulevaisuudessa ja ps13 on orjuuttanut ihmiskunnan. Ps13 otti vallan ja nyt ps13 pelaa ihmisillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334