Olen aloittanut vihdoinkin terveellisen elämäntavan.
Söin ennen vain pitsaa ja kaikkea sontaa ruuoaksi, vaikka alipainoinen olenkin, en yritä laihduttaa vaan elää terveellisen elämän.
Olen nyt syönyt eri vitamiini pillereitä ja ruuoaksi esim kalaa, parsakaalia, salaattia , maissia yms..
Mutta kyllästyttää.
Haluaisin ruoka reseptejä, enkä syödä vaan pelkkää parsakaalia lautaselta.
Aina kun etsii netistä, monissa terveellisissä ruoaohjeissa on monia eri aineksia ja niiden kauppahinnaksi on tullut 10-20e. eikä olisi oikein varaa syödä noin monen euron edestä per päivä.
Onko teillä jotain hyviä, hieman halpoja ja terveellisiä reseptejä mitä tulee mieleen?
Tai jokin nettisivu?
Auttakaa tietämätöntä!:)
Kiitos jo etukäteen.
Terveellisiä helppoja ruokareseptejä?
Terveyspommi
1
376
Vastaukset 1
- Hannele
Katso vaikka täältä:
http://www.lehtikuningas.fi/blogi/hanna-paavilainen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401602Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk77721- 70716
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik32712