LUMIA- Maailman huonoin puhelin

Ei-Ikinä-Nokiaa

Ostin Lumian ja järkytyin.
Samsungissa Kiesin avulla siirrän musiikkia, kuvia ja soittoääniä tietokoneelta minuutissa miljoonia. Yksinkertaisesti, kuin tiedostoja resurssienhallinnassa tietokoneella. Helppoa ja hauskaa!

Nokialla tappelet uskomattoman toimimattoman Zunen kanssa, tai pilvipalvelujen. Ei toimi, toimii, ei toimi. Ja soittoäänet... sinun on pakko EDITOIDA TIEDOSTOJA ennenkuin toimivat Lumiassa!! Mikään muu merkki ei vaadi tätä, muissa merkeissä soivat sellaisenaan.

Mikä ihme Nokiaa vaivaa?? Ymmärrän nyt Nokian alamäen. Nokia suorastaan haluaa käyttäjien katoavan, tekemällä maailman käyttäjäEPÄYSTÄVÄLLISEMMÄN systeemin.
Onneksi minulla on vielä vanha Samsung rinnalla, Nokia lentää järveen kunhan viimeisetkin jäät sulavat...

10

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on surkea!

Samaa mieltä!
      Kaamee windows ja teknisestikkin se on keskinkertainen ja osin jopa onneton.

• Oskari Marttinen

Tässäpä vasta teknologiamaailmaan suurimpia uutisia!!! Kylläpä Nokian insinööriosaston nörtit pääsivät todistamaan Nokin todellista osaamista kertaheitolla. Kyllä se on niin etten ikinä edes räkäise keilaniemen suuntaan olin sitten missä päin maailmaa tahansa.

• Jyrki Rahikainen

Olet oikeassa tuo uutinen ei todellakaan ole minulle minkään arvoinen. Ennakkotilauksessa on Samsung Galaxy S4 joten yhdellakään Nokian viritelmällä en tee hevonpeetäkään...

• MAD?

Ei teijän tarvii enää Nokiaa säälistä ostaa, ku ei niistä rahoista tuu suomalaisille paskaa kaan eikä yhtään suomen valtiolla.

• _lumia_

Täydellistä ja kaikkia 100%:sesti mielyttävää laitetta ei edes ole keksitty.

Nokialla on erityisesti asiakkaiden kehitysideoita ja plautetta varten oleva sivu. Ota yhteyttä ja kannusta parannuksiin mainitsemissasi asioissa, ehkä se kantaa tulosta jossakin vaihessa.

Ps. Extremisti-logiikallasi eläminen ylipäätään riskeeraa tulla hyvin ongelmaiseksi. Tuolla menolla nuoresta tulee vanha ja happpamen katkera yksilö. Varo terveyttäsi ja sydäntäsi. Onnistunut ja tyydyttävä elämä on kompromissien summa.

Toisaalta tuolla logiikalla ihminen ei voisi käyttää juuri mitään laitteita, sillä kaikissa niissä on jokin itseään ei miellyttävä piirre.

WP-Lumiat ovat kuitenkin saaneet käyttäjiltään valtaosin myönteistä palautetta. Mutta tokihan aina on parannettavaa.

• Mikä on vaikeaa ???

Siirsin eilenä lumia 820:een 2,4 Gt musiikkia PC:ltä Windowsin tiedostoston hallinnalla. Ei siinä mitään Zunea tai muita hässäköitä tarvii.

• Noksu - poika
        Mikä on vaikeaa ??? kirjoitti:

Siirsin eilenä lumia 820:een 2,4 Gt musiikkia PC:ltä Windowsin tiedostoston hallinnalla. Ei siinä mitään Zunea tai muita hässäköitä tarvii.

Nää jotka haukkuu Nokiaa ei edes ole Noksun puhelinta.
        Outoa älämölöä.

Jotkut 10 vuotiaat kirjoittelee ja trollaa ihan huvikseen..

• ei ziisus

Ei voi muuta sanoa kuin että ko. puhelin on FROM HANURI, ja tätä teiniterot vielä ylistää. ei ziisus

• lumia928

JOudun perumaan edellisen viestini.

Totuus NOKIA EI OSAA.

Lumia 920 ,jo kolmatta kertaa huolossa. Ja tämä kirjoitustunumakiin: ei ole hyvä!

Potkut tälle puhelimelle saa antaa, ei Oululle!

• ihan selkeästi

ja syy on Windows käyttöjärjetelmä!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe