uton vaihto edessä, harkinnut diesel koska diesel halvempaa ku km vuodessa 30t
Olen keskustelupalstalta lukenut diesel auton korjaaminen kalliimpaa...
kannattaako mielummi ostoo 250tkm ajettu bensa auto vai 350tkm ajettu diesel.
kumpi on huoleton ostos? n. 3000e autosta kysymys.
Ite osaan nippeliä ja nappelia vaihtaa, mutta olen kuullut jos jotkut suuttimet ja suodattimet diesel menee ni se maksaa enemmä ku 3000e. merkkejä katellu volkkari,audi,seat,skoda.
kiitos.
bensa vai diesel turvallinen ostos...
bensa,diesel turvall
3
136
Vastaukset
- bensaaa
Diesel auton osto on riski alle 3000e autoissa,bensakoneet varmempia.
- justin biiber
Volkkarin vanhemmat dieselit 90-luvulta näyttäisivät kestävän isojakin km-määriä. Jos ostat tuollaisen, varmista että jakopää on huollettu asianmukaisesti. Muuten ovat kyllä lujia.
- 58422
Jos noin halpaa autoa olet ostamassa niin aaz koneella oleva diesel vento. Niitä on vielä niin paljon myynnissä että se vähemmän ajettu ja vähäruosteinenkin luultavasti löytyy. Vuosimalli sitten 96-97. Ne ovat kaikkein laadukkaimmat vuosimallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446