Minulla on iPhone4 ja HTC One. iPhone:n on näistä kahdesta huonompi, mutta siinä on reilusti enemmän sovelluksia.
HTC One:ssä on parempi navigaattorisovellus, parempi sovellusten (skype, Goole talk integraatio yhteystietoihin), suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat, näytön parempi kontrasti (näyttää paremmalta), kivempi käyttöliittymä (iPhone tuntuu verraten kämpelöltä), NFC:llä bluetoothin aktivointi on hieman helpompaa,jne..
Oman kokemuksen perusteella en enää usko, että iPhone olisi paras älypuhelin. Sovellusten määrä ei riitä ratkaisevaksi tekijäksi.
Seuraava älypuhelin on luultavasti Samsung S4, Sony tai Motorola.
Keskustele kännyköistä.
7
116
Vastaukset
niin?
- myös..
Minulla on kännyköitä mutta ei niistä tarinoita keksi
- heh hehhhhheee
HTC One on ihan eri mailmasta kuin yksikään iPhone!
- huomaaja
aloittaja totesi saman.
- Sony on hyvä
Sony on paras!
kestävyys, kuuluvuus, teknologia. hintaansa nähden ylivoimainen iphoneen verrattuna.
myös wifi ja bluetooht toimii ja 4G - ........
"suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat"
HTC One on kyllä huomattavasti suurempi, 137,4 x 68,2 mm ja iPhone4 vain 114,3 x 58,6 mm. Ainoastaan paksuus on kummassakin täsmälleen sama 9,3mm. - Seppo Raitala
Olet oikeassa tuo uutinen ei todellakaan ole minulle minkään arvoinen. Ennakkotilauksessa on Samsung Galaxy S4 joten yhdellakään Nokian viritelmällä en tee hevonpeetäkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488