Minulla on iPhone4 ja HTC One. iPhone:n on näistä kahdesta huonompi, mutta siinä on reilusti enemmän sovelluksia.
HTC One:ssä on parempi navigaattorisovellus, parempi sovellusten (skype, Goole talk integraatio yhteystietoihin), suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat, näytön parempi kontrasti (näyttää paremmalta), kivempi käyttöliittymä (iPhone tuntuu verraten kämpelöltä), NFC:llä bluetoothin aktivointi on hieman helpompaa,jne..
Oman kokemuksen perusteella en enää usko, että iPhone olisi paras älypuhelin. Sovellusten määrä ei riitä ratkaisevaksi tekijäksi.
Seuraava älypuhelin on luultavasti Samsung S4, Sony tai Motorola.
Keskustele kännyköistä.
7
84
Vastaukset
niin?
- myös..
Minulla on kännyköitä mutta ei niistä tarinoita keksi
- heh hehhhhheee
HTC One on ihan eri mailmasta kuin yksikään iPhone!
- huomaaja
aloittaja totesi saman.
- Sony on hyvä
Sony on paras!
kestävyys, kuuluvuus, teknologia. hintaansa nähden ylivoimainen iphoneen verrattuna.
myös wifi ja bluetooht toimii ja 4G - ........
"suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat"
HTC One on kyllä huomattavasti suurempi, 137,4 x 68,2 mm ja iPhone4 vain 114,3 x 58,6 mm. Ainoastaan paksuus on kummassakin täsmälleen sama 9,3mm. - Seppo Raitala
Olet oikeassa tuo uutinen ei todellakaan ole minulle minkään arvoinen. Ennakkotilauksessa on Samsung Galaxy S4 joten yhdellakään Nokian viritelmällä en tee hevonpeetäkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415316Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13610560Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole607487Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297475Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1866312Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345939Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282102IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1551756