Keskustele kännyköistä.

iCymon

Minulla on iPhone4 ja HTC One. iPhone:n on näistä kahdesta huonompi, mutta siinä on reilusti enemmän sovelluksia.
HTC One:ssä on parempi navigaattorisovellus, parempi sovellusten (skype, Goole talk integraatio yhteystietoihin), suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat, näytön parempi kontrasti (näyttää paremmalta), kivempi käyttöliittymä (iPhone tuntuu verraten kämpelöltä), NFC:llä bluetoothin aktivointi on hieman helpompaa,jne..
Oman kokemuksen perusteella en enää usko, että iPhone olisi paras älypuhelin. Sovellusten määrä ei riitä ratkaisevaksi tekijäksi.

Seuraava älypuhelin on luultavasti Samsung S4, Sony tai Motorola.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin?

      • myös..

        Minulla on kännyköitä mutta ei niistä tarinoita keksi


    • heh hehhhhheee

      HTC One on ihan eri mailmasta kuin yksikään iPhone!

      • huomaaja

        aloittaja totesi saman.


    • Sony on hyvä

      Sony on paras!

      kestävyys, kuuluvuus, teknologia. hintaansa nähden ylivoimainen iphoneen verrattuna.

      myös wifi ja bluetooht toimii ja 4G

    • ........

      "suurempi näyttö vaikka laitteessa samat ulkomitat"

      HTC One on kyllä huomattavasti suurempi, 137,4 x 68,2 mm ja iPhone4 vain 114,3 x 58,6 mm. Ainoastaan paksuus on kummassakin täsmälleen sama 9,3mm.

    • Seppo Raitala

      Olet oikeassa tuo uutinen ei todellakaan ole minulle minkään arvoinen. Ennakkotilauksessa on Samsung Galaxy S4 joten yhdellakään Nokian viritelmällä en tee hevonpeetäkään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe